Η γερμανική εταιρία στοχεύει στην εξέλιξη νέων βενζινοκίνητων ηλεκτροϋβριδικών εκδόσεων κουνώντας σταδιακά το μαντίλι στους ντίζελ για τις μικρές κατηγορίες…
Έτσι, σε πρώτη φάση θα υιοθετηθεί η χρήση ISG (Integrated Starter Generators) με την χρήση ενός μεγάλου ηλεκτροκινητήρα που δεν θα παίζει τον ρόλο ενός απλού start/stop, αλλά θα υποβοηθά τον κινητήρα (μέσω ιμάντα θα συνδράμει στον στρόφαλο) και θα συνδυάζεται με μια μεγαλύτερη μπαταρία λιθίου. To εξελιγμένο ISG θα ωφελήσει τόσο την κατανάλωση καυσίμου, όσο και τις επιδόσεις, ενώ τέλη 2017 θα παρουσιαστεί και μια ισχυρότερη εκδοχή για δίκτυο 48V (με ισχυρότερο μοτεράκι, από τα 2 έως 16 άλογα και με δυνατότητα coasting για περίπου 30 sec).
Το κλειδί για την Audi (και γενικότερα για τον όμιλο VW ώστε να «αποδεσμευθεί» από τους μικρούς TDI) είναι το δίκτυο των 48V που θα μπορεί να υποστηρίξει ηλεκτρικούς «κομπρέσορες», όπως έχουμε δει από πρώτο χέρι στα πρωτότυπα RS5 που είχαμε οδηγήσει. Επίσης, το δίκτυο 48V θα προσφέρει ισχύ για της νέου τύπου ενεργητικές και ημι-ενεργητικές (με ηλεκτρομηχανικά αμορτισέρ eROT που θα παράγουν ενέργεια) αναρτήσεις που θα συνδυάζονται και με ενεργητικές αντιστρεπτικές ράβδους (ένα μικρό σέρβο θα συνδυάζεται με ένα πλανητικό για να σφίγγει/ξεσφίγγει την αντιστρεπτική). Επίσης, οι ειδικοί της Audi θεωρούν πως τα ηλεκτροϋβριδικά και η εξέλιξή τους θα ωθήσει και θα συνδυαστεί με την αυτόνομη κίνηση, δίνοντας ένα επιπλέον κίνητρο προς αυτή την κατεύθυνση. Ενδιαφέρον ακούγονται όλα τα παραπάνω, για να δούμε…