MUST_READΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΑ

5 πράγματα που δεν πρέπει να κάνεις με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων

Στο παραπάνω βιντεάκι ένας τυπάκος μας υπενθυμίζει μερικές κακές συνήθειες που μπορούν να βλάψουν το κιβώτιο του αυτοκινήτου μας…

five mistakes driving (2)Η πιο συνηθισμένη κακή… συνήθεια είναι όταν ξεκουράζουμε το χέρι μας κρατώντας το λεβιέ του κιβωτίου ταχυτήτων. Τα δύο χέρια πρέπει να κρατούν το τιμόνι για καλύτερα αντανακλαστικά και το να κρατάμε τον επιλογέα μπορεί να ασκεί πίεση και να φθείρει την βάση του. Ο επιλογέας δεν είναι υποβραχιόνιο!

five mistakes driving (3)Κάθε φορά που το αυτοκίνητο μας ακινητοποιείται να βγάζετε ταχύτητα και να την βάζετε στην νεκρά. Ακόμη και αν έχετε πατημένο το συμπλέκτη μετά από κάποιο σημείο το πόδι σας θα αρχίσει να κουράζετε και ο δίσκος να συμπλέκει ελαφρά και να φθείρεται. Φυσικά, η χειρότερη συνήθεια είναι αυτή του χαζό-πατιναρίσματος στα φανάρια λες και θα ξεκινήσει κανείς για κόντρα. Ακόμη και αν είστε σε ανηφόρα μην προσπαθήσετε να ισορροπήσετε την κίνηση του αυτοκινήτου με το γκάζι/συμπλέκτη. Τραβήξτε χειρόφρενο και προσπαθήστε για ομαλή εκκίνηση.

five mistakes driving (1)Μία άλλη λανθασμένη εντύπωση είναι πως με τα κατεβάσματα το αυτοκίνητο σταματά πιο γρήγορα. Προσωπικά το έχω δοκιμάσει με όργανα μετρήσεων και δεν υπάρχει σχεδόν καμία διαφορά… εκτός του ότι φθείρεται το δίσκο/πλατό. Μία τελευταία συνήθεια είναι όταν ξεκουράζουμε το αριστερό μας πόδι πάνω στο πεντάλ του συμπλέκτη. Θυμηθείτε, το footrest είναι λίγο πιο αριστερά…

SMS==> Πόσοι τύποι οδηγών θεωρείτε πως υπάρχουν; [blog]

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Σχόλια

  1. Οταν φρενάρουμε δεν είναι σωστό να κατεβάζουμε ταχύτητα ? Μα αλλιώς τα δισκόφρενα θα φρενάρουν μόνα τους τον 1,5 τόνο του αυτοκινήτου και θα φθαρούν 3 φορές πιο γρήγορα. Νομίζω είναι καλό να φρενάρουμε με ταχύτητα στο κιβώτιο. Αλλά δεν είμαι ειδικός.

    1. Καλησπέρα! Να ξεκαθαρίσω πως άλλο το φρενάρισμα με ταχύτητα στο κιβώτιο (φυσικά και φρενάρουμε με κουμπωμένη ταχύτητα και όχι με νεκρά) και άλλο το φρενάρισμα με κατέβασμα ταχύτητας. Στην τελευταία περίπτωση η γνώμη μου είναι πως όχι. Το φρενάρισμα με κατέβασμα μπορεί να είχε αποτέλεσμα ως ένα βαθμό στα πολύ παλιά αυτοκίνητα. Τα σύγχρονα έχουν δυνατά φρένα και πολύ πιο εξελιγμένα υλικά τριβής. Με το κατέβασμα ταχύτητας αυτό που φθείρεται περισσότερο ειναι ο δίσκος/ πλατό παρά τα τακάκια. Στα σχετικά αποτομα φρεναρίσματα, τα φρένα ειναι αυτά που φρενάρουν το αυτοκίνητο, το μοτέρ συμβάλλει στην επιβράδυνση όταν αφήνουμε το γκάζι.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!