Ποια concepts παρουσίασε η Honda στο Τόκιο;

honda-access-exhibit-tokyo-show-6

Η ιαπωνική έκθεση έχει πάντα ένα ενδιαφέρον αφού εκεί παρουσιάζονται πολλά μοντέλα με εντελώς διαφορετική λογική και φιλοσοφία απ’ ότι στην Ευρώπη…

Οι Ιάπωνες θρέφουν ισχυρό αυτοσεβασμό όχι μόνο προς το ίδιο τους το πρόσωπο αλλά και προς την βιομηχανία της χώρας τους και για αυτό στα δημοφιλέστερα αυτοκίνητα της αγοράς σπάνια θα βρεθεί κάποιο εισαγωγής. Μία από τις πιο ειδικές περιπτώσεις είναι τα στα λεγόμενα K-Cars (μίνι με μήκος κάτω από τα 3,40 μέτρα με κινητήρες έως 660 cc) με διαστάσεις και μέγεθος που νομίζεις πως αυτά τα αυτοκινητάκια φτιάχτηκαν σαν παιχνίδια για μεγάλους.

  • honda-access-exhibit-tokyo-show-1

  • honda-access-exhibit-tokyo-show-2

  • honda-access-exhibit-tokyo-show-3

  • honda-access-exhibit-tokyo-show-4

  • honda-access-exhibit-tokyo-show-6

  • honda-access-exhibit-tokyo-show-7

  • honda-access-exhibit-tokyo-show-8

  • mugen-s660-garu-1-2

  • mugen-s660-garu-2-1

Όπως για παράδειγμα το Honda S660 των 66 ίππων που εδώ (το λευκό) το πήρε η Mugen(η εταιρία αναβαθμίσεων που ιδρύθηκε το 1973 από τον Hirotoshi Honda, γιο του αείμνηστου Soichiro) και του άλλαξε τα φώτα μετατρέποντας το σε ένα μικρό δράκο με την ονομασία GARU. Το πιο ενδιαφέρον είναι η παραλλαγή του S660 με την ονομασία Neo Classic Prototype, το οποίο ξεχωρίζει από την πράσινη βαφή και την race λευκές λωρίδες.

Πολύ πιο ιδιαίτερα σε στιλ είναι τα Vezel Gear Concept και T880 Concept. Το πρώτο είναι ένα μικρό SUV με μία ισχυρή δόση από κουπέ που με κόμπακτ διαστάσεις απευθύνεται σε χομπίστες Ιάπωνες για μίνι αποδράσεις από την πόλη στο βουνό. Το δεύτερο είναι ένα κόμπακτ διαστάσεων φορτηγάκι που βασίζεται στο Honda Acty και προορίζεται για σβέλτες παραλαβές και διανομές στα μεγάλα αστικά κέντρα.

Exit mobile version