Πάνω σε αυτό το concept η γαλλική εταιρία θα βασίσει τη νέα γενιά ηλεκτρικών μοντέλων της χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα CMF-EV.
Η Renault θα λανσάρει προς τα τέλη του 2021 την έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου Megane eVision με τους Γάλλους να λένε πως πρόκειται για ένα concept που επαναπροσδιορίζει το ορισμό του hatchback. Σχεδιαστικά βλέπουμε ένα υπερυψωμένο αμάξωμα με μια εξελιγμένη μάσκα που μας παραπέμπει τόσο στο πρωτότυπο Morphoz όσο και στο Ariya της Nissan.
Το μήκος του εντυπωσιακού αμαξώματος είναι στα 4,21 μέτρα, το πλάτος στα 1,8 μέτρα και το ύψος στα 1,50 μέτρα με το μεταξόνιο στα 2.700 χιλιοστά. Το βάρος είναι στα 1.650 κιλά. Από το τελευταίο προέρχεται η πλατφόρμα CMF-EV την οποία μπορείτε να δείτε αναλυτικά στα παρακάτω βίντεο.
Στον μπροστινό άξονα υπάρχει ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 160 kW (218 PS) που τροφοδοτείται με ενέργεια από μια μπαταρία 60 kWh (400 V). H ισχύς φόρτισης είναι έως 22 kW σε ρεύμα AC και έως 130 kW σε συνεχές DC. Όσο για την αυτονομία αυτή φτάνει τα 450 χιλιόμετρα σε κύκλο WLTP.
Εδώ να πούμε πως το μοντέλο παραγωγής που θα παρουσιαστεί σε περίπου ένα χρόνο από σήμερα θα έχει τουλάχιστον δύο εκδόσεις μπαταριών, καθώς και έκδοση με ένα ηλεκτροκινητήρα (προσθιοκίνητο) ή με δύο (ως τετρακίνητο).
Ημερίδα Renault eWays. Πριν από 10 χρόνια, η Renault παρουσίασε το ZOE 1ης γενιάς. Σήμερα, 350.000 ηλεκτρικά οχήματα Renault κυκλοφορούν στους δρόμους όλου του κόσμου, με 8 διαφορετικά μοντέλα!
Επιπροσθέτως της ηλεκτρικής της γκάμας, η Renault προσφέρει και μια πλήρη γκάμα υβριδικών και plug-in υβριδικών εκδόσεων του Clio, του Captur, του νέου Megane και του νέου Megane Sports Tourer, με την υβριδική και plug-in υβριδική τεχνολογία E-TECH, η οποία, τώρα, εξοπλίζει και το νέο Renault Arkana.
Σήμερα, το Groupe Renault προχωρά ακόμα πιο μπροστά. Δεσμεύεται να μηδενίσει τις εκπομπές CO2, μέχρι το 2050 στην Ευρώπη, ενώ μέχρι το 2030, στοχεύει να περιορίσει τις εκπομπές CO2, στο 50% της επίδοσης που είχε το 2010.
Μέχρι το 2022, όλα τα νέα μοντέλα του Groupe Renault που θα πωλούνται, θα έχουν τουλάχιστον μία ηλεκτρική ή εξηλεκτρισμένη έκδοση, σε μία αγορά, που, σε 5 χρόνια από σήμερα, το 50% των αυτοκινήτων που θα πωλούνται θα είναι είτε ηλεκτρικά, είτε υβριδικά.
Με αφορμή τα Renault eWays, που θα διεξαχθούν από τις 15-27 Οκτωβρίου, το Groupe Renault μοιράζεται το όραμά του για τη μετάβαση στην εποχή της κινητικότητας μηδενικών εκπομπών ρύπων, με την παρουσίαση νέων προϊόντων και τεχνολογιών, αλλά και με συνεδρίες και ομιλίες που είναι διαθέσιμες στην ψηφιακή πλατφόρμα: https://easyelectriclife.groupe.renault.com/fr/eways/
Η ηλεκτροκίνηση είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ αλλά ΌΧΙ σε όλες τις εφαρμογές.
Στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, ιδιαίτερα στην τεχνολογία υβριδικών και κυψελών καυσίμου καθώς και στα
ηλεκτρικά οχήματα, η υψηλή τάση περιλαμβάνει τάσεις > 60 V και ≤ 1500 V DC και > 30 V και ≤1000 V AC.
Ηλεκτρικοί κίνδυνοι
Κατά την εργασία σε συστήματα EV ηλεκτρικοί κίνδυνοι υπάρχουν όταν η τάση μεταξύ των ηλεκτρικά ενεργών εξαρτημάτων είναι μεγαλύτερη από 25 V AC ή 60 V DC και το ρεύμα βραχυκυκλώματος όπου διεκπεραιώνεται η εργασία υπερβαίνει την τιμή των 3 mA AC ή 12 mA DC ή η ενέργεια υπερβαίνει τα 350 mJ
Γιατί οι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων δεν δίνουν την τάση λειτουργίας του συσσωρευτή κάθε τύπου οχήματος που κυκλοφορούν;
Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια αρκετοί κατασκευαστές θεωρούν περιττό να δίνουν αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά και κάθε φορά θα πρέπει να επικοινωνούμε μαζί τους για να μας τα παρέχουν. Αυτό που επισημαίνετε συμφωνούμε πως είναι κάτι το πολύ σημαντικό, το οποίο ωστόσο οι κατασκευαστές δεν θεωρούν και τόσο. Σε μια εποχή που δυστυχώς το 70% ενός presskit αναλώνεται στα infotainment, την συνδεσιμότητα και τα συστήματα υποβοήθησης.