NEAPINED

H Tesla κατηγορεί τους πελάτες της για ελαττωματικές εξαρτήματα

Η αμερικανική εταιρία κατηγορείται ότι ρίχνει τις ευθύνες στους πελάτες της για ήδη γνωστές αποτυχίες ελαττωματικών εξαρτημάτων

Σε πρόσφατη ερευνητική έκθεση του Reuters, αποκαλύφθηκε ότι η Tesla επιρρίπτει συνεχώς ευθύνες στους πελάτες της για βλάβες που σχετίζονται με ελαττωματικά εξαρτήματα, παρόλο που γνώριζε τα εσωτερικά ζητήματα.

Η τακτική του να καθιστούν τους πελάτες υπεύθυνους για αυτές τις βλάβες και να αρνούνται να καλύψουν το κόστος επισκευής, εκτείνεται σε όλη την παγκόσμια γκάμα της Tesla και εκτείνεται σε τουλάχιστον επτά χρόνια.

Η έκθεση, που δημοσιεύθηκε στις 20 Δεκεμβρίου 2023, περιγράφει περιπτώσεις όπου οι πελάτες της Tesla αντιμετώπισαν βλάβες σε εξαρτήματα που η εταιρεία αναγνώρισε εσωτερικά ως ελαττωματικά.

Το Reuters πραγματοποίησε συνεντεύξεις με περισσότερους από 20 πελάτες και εννέα πρώην υπαλλήλους της Tesla για να διαπιστώσει τη μακροχρόνια φύση αυτών των προβλημάτων.

Αν και η Tesla εξέδωσε ανακλήσεις στην Κίνα για τα εντοπισμένα ελαττώματα, επέλεξε να μην κάνει το ίδιο στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη, όπου αναφέρθηκαν παρόμοια προβλήματα. Αυτή η ασυνέπεια στην αντιμετώπιση γνωστών ελαττωμάτων εγείρει ανησυχίες σχετικά με τη διαφάνεια και τη δέσμευση της εταιρείας για την ασφάλεια των πελατών.

Ένα παράδειγμα που επισημαίνεται στην έκθεση αφορά τον Shreyansh Jain, ο οποίος αντιμετώπισε κατάρρευση της μπροστινής δεξιάς ανάρτησης στο Tesla Model Y του 2023, μόλις μια ημέρα μετά την παραλαβή του.

Παρά το γεγονός ότι το όχημα είχε λιγότερα από 200 χιλιόμετρα στο οδόμετρο του, η Tesla απέδωσε τη βλάβη σε «μετέπειτα καταπόνηση» της ανάρτησης, αρνήθηκε να καλύψει τις εκτεταμένες επισκευές συνολικού ύψους άνω των 12.000 ευρώ και κατέστησε τον Jain υπεύθυνο για το περιστατικό.

Η έκθεση ρίχνει επίσης φως στις αστοχίες των βραχιόνων ελέγχου, που αναφέρονται ως «whompy wheels» από τους ιδιοκτήτες Tesla στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η Tesla φέρεται να κατηγόρησε τους πελάτες για αυτές τις συχνές αποτυχίες, υποστηρίζοντας ότι είχαν κακοποιήσει τα οχήματά τους. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η Tesla χρέωσε τους πελάτες για την αντικατάσταση εξαρτημάτων που τα εσωτερικά αρχεία έδειχναν ότι ήταν ελαττωματικά ή επιρρεπή σε υψηλά ποσοστά αποτυχίας.

Ενώ η Tesla εξέδωσε τελικά ανάκληση για τις τεκμηριωμένες βλάβες στην Κίνα μετά από τέσσερα χρόνια, παρέλειψε να το πράξει για τα ίδια ζητήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη. Αντ’ αυτού, η εταιρεία φέρεται να απέδωσε τις βλάβες σε «κατάχρηση από τον οδηγό» και τις διαχειρίστηκε κατά περίπτωση.

Ειδικότερα, η Tesla αντιμετώπισε πρόσθετο έλεγχο σχετικά με θέματα ξαφνικής υποβοήθησης του τιμονιού στα μοντέλα Model 3 και Model Y του 2023. Η Εθνική Διοίκηση Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA) ξεκίνησε έρευνα σχετικά με τις βλάβες στο σύστημα διεύθυνσης ισχύος, καθώς πάνω από 400 ιδιοκτήτες Model 3 και Model Y ανέφεραν τέτοιες βλάβες μεταξύ των τελών του 2017 και των αρχών του 2022.

Η έκθεση του Reuters υπογραμμίζει τις ανησυχίες σχετικά με τον χειρισμό των γνωστών ελαττωμάτων από την Tesla, εγείροντας ερωτήματα σχετικά με τη λογοδοσία, τη διαφάνεια και τη δέσμευση της εταιρείας για την αντιμετώπιση των ζητημάτων ασφάλειας για τους πελάτες της.

Προφανώς, αν ισχύει κάτι τέτοιο στο ελάχιστο δεν είναι σοβαρά πράγματα για μια εταιρία που πρωταγωνιστεί στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!