Η Renault έχει επιβραδύνει την ταχύτητα παραγωγής των νέων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων που σύντομα θα ενταχθούν στην γκάμα της. Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία προσπαθεί να πλησιάσει την αποδοτικότητα παραγωγής των ανταγωνιστικών κινεζικών εταιρειών ηλεκτρικών οχημάτων.
Το νέο μικρό ηλεκτρικό μοντέλο, Renault 5, αποτελεί την πρώτη προσπάθεια της εταιρείας να μειώσει τον χρόνο παραγωγής στα επίπεδα των κινεζικών κατασκευαστών, όπως ανέφερε ο επικεφαλής στρατηγικής παραγωγής της εταιρείας, Φρανκ Νάρο, στο συνέδριο Automotive News Europe του 2024.
Η Renault εκτιμά ότι η παραγωγή του Renault 5 θα διαρκεί εννέα ώρες όταν ξεκινήσει στα τέλη του καλοκαιριού στις εγκαταστάσεις της στο Douai, Γαλλία. Η εταιρεία πιστεύει ότι αυτός ο χρόνος παραγωγής μπορεί να ανταγωνιστεί τους κορυφαίους Κινέζους κατασκευαστές αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.
Η γαλλική μάρκα στοχεύει να μειώσει το κόστος παραγωγής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων κατά 50% έως το 2027, όπως ανακοινώθηκε τον Δεκέμβριο. Επίσης, η εταιρεία φιλοδοξεί να μειώσει τον χρόνο ανάπτυξης νέων οχημάτων από τρία χρόνια σε δύο.
Η επιτάχυνση της παραγωγής έχει καταστεί σημαντικό θέμα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες πρόσφατα, καθώς προσπαθούν να μειώσουν το κόστος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ώστε να συγκριθεί με αυτό των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Επιπλέον, η Renault χρησιμοποιεί το metaverse ως εργαλείο για να μειώσει την κατανάλωση ενέργειας στα εργοστάσιά της κατά 40% μέχρι το 2025 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2019, έχοντας ήδη σημειώσει σημαντική πρόοδο, όπως δήλωσε πέρσι.
Τέλος, η Renault υπογραμμίζει την αξία της ψηφιακής τεχνογνωσίας στο σύστημα παραγωγής της, ως μέσο προσέλκυσης ταλαντούχων υπαλλήλων. Ο Νάρο τόνισε, ωστόσο, ότι η εταιρεία χρειάζεται να προσελκύσει και να εκπαιδεύσει περισσότερους ανθρώπους για να μπορούν να κατανοούν και να διαχειρίζονται την ψηφιακή τεχνολογία.