Οι αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν θέσει υψηλούς στόχους για τις ηλεκτρονικές πωλήσεις αυτοκινήτων, αλλά αυτοί δεν επιτεύχθηκαν σε μεγάλο βαθμό.
Η Volvo είχε προγραμματίσει να πραγματοποιεί το 50% των παγκόσμιων πωλήσεών της online μέχρι το 2025, αλλά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει αυτόν τον στόχο, καθώς διαπίστωσε ότι κανένας από τους ιδιώτες πελάτες δεν ολοκληρώνει την αγορά εξ ολοκλήρου μέσω του διαδικτύου.
Ομοίως, η Mercedes αναθεώρησε τον αρχικό της στόχο για 25% των πωλήσεων έως το 2022 και τώρα έχει θέσει έναν πιο ασαφή στόχο για το 2025.
Έρευνες δείχνουν ότι πολλοί πελάτες είναι πρόθυμοι να ολοκληρώσουν κάποια στάδια της αγοράς online, αλλά εξακολουθούν να επιθυμούν προσωπική αλληλεπίδραση σε κάποιο σημείο της διαδικασίας.
Οι αναλυτές σημειώνουν ότι, παρά την αποτυχία επίτευξης αυτών των στόχων, η προσπάθεια προώθησης των ηλεκτρονικών πωλήσεων οδήγησε σε σημαντικές τεχνολογικές αλλαγές και αλλαγές στη συμπεριφορά του κλάδου.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Hyundai Europe, Michael Cole, επιβεβαίωσε την χαμηλή αποδοχή των πλήρως ηλεκτρονικών συναλλαγών, επισημαίνοντας ότι οι πελάτες προτιμούν ένα συνδυασμό online και προσωπικών διαδικασιών.
Συνολικά, ενώ η ώθηση προς τις online πωλήσεις αυτοκινήτων έχει ενισχύσει τις ψηφιακές δυνατότητες, έχει επίσης καταδείξει τη συνεχιζόμενη ανάγκη για ανθρώπινη επαφή στην αγορά ενός αυτοκινήτου.