NEAPINED

Το νέο Renault 4 έχει εντός και εκτός δρόμου στιλ

Η Renault φέρνει ξανά στο προσκήνιο το εμβληματικό Renault 4, αυτή τη φορά ως ένα τολμηρό ηλεκτρικό crossover, με προ επιδοτήσεων τιμή που θα κυμαίνεται πάνω από τις 30.000 ευρώ.

Το νέο Renault 4 συνεχίζει την τάση της γαλλικής εταιρείας να αναβιώνει ιστορικά μοντέλα, συνδυάζοντας ρετρό σχεδιαστικές γραμμές με σύγχρονη τεχνολογία. Μετά το μικρότερο Renault 5, το οποίο επαναλανσαρίστηκε πρόσφατα, το Renault 4 είναι το δεύτερο μοντέλο της «Iconic Family» της εταιρείας, ενώ το 2026 θα ακολουθήσει και ένα πλήρως ηλεκτρικό Twingo.

Το Renault 4 έχει τοποθετηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να προσελκύσει τους αγοραστές που θεωρούν το Renault 5 μικρό και αναζητούν μεγαλύτερη πρακτικότητα, χωρίς να κάνουν συμβιβασμούς στην τεχνολογία και την άνεση.

Έτσι, το νέο ηλεκτρικό της Renault έχει σχεδιαστεί για να καλύπτει τις ανάγκες των οικογενειών, προσφέροντας περισσότερο χώρο από το Renault 5.

Με μήκος 4,14 μέτρα, πλάτος 1,8 μέτρα και ύψος 1,57 μέτρα, το νέο μοντέλο είναι 60 εκατοστά μακρύτερο, 10 εκατοστά φαρδύτερο και 7 εκατοστά ψηλότερο από το Renault 5. Το μεταξόνιο του είναι κατά 12 εκατοστά μακρύτερο, κάτι που εξασφαλίζει περισσότερο χώρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές.

Με χωρητικότητα αποσκευών 420 λίτρων, το νέο Renault 4 προσφέρει πρακτικότητα, με το επίπεδο φόρτωσης να είναι μόλις 61 εκατοστά από το έδαφος, διευκολύνοντας έτσι τη φόρτωση και εκφόρτωση.

Επιπλέον, η πόρτα του πορτμπαγκάζ μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως κάθισμα, παραπέμποντας στο αρχικό μοντέλο.

Στο πορτμπαγκάζ, θα βρείτε αρκετές θήκες και αποθηκευτικούς χώρους, όπως ένα αφαιρούμενο κουτί 35 λίτρων κάτω από το δάπεδο, ιδανικό για αποθήκευση αντικειμένων όπως καλώδια φόρτισης ή παπούτσια.

Ο σχεδιασμός του Renault 4 παραμένει πιστός στο πρωτότυπο 4Ever Trophy που παρουσιάστηκε πριν από περίπου δύο χρόνια. Το εμπρός μέρος του χαρακτηρίζεται από μια φωτιζόμενη μάσκα σε ένα ενιαίο πάνελ, ενώ το έμβλημα της Renault φωτίζεται στο πίσω μέρος, κάτι νέο για τη γαλλική μάρκα.

Σε σχέση με το κλασικό μοντέλο του 1961 περιλαμβάνουν τα τριμερή πίσω φώτα, μια μικρή αεροτομή στην οροφή και τους κάθετους προφυλακτήρες στο πίσω μέρος.

Ο σχεδιαστής Gilles Vidal εξήγησε πως στοιχεία όπως τα τραπεζοειδή παράθυρα πίσω και οι γραμμές στο καπό αποτελούν άμεσα αναγνωρίσιμες σχεδιαστικές αναφορές στο αρχικό μοντέλο.

Το εσωτερικό του Renault 4 ακολουθεί το παράδειγμα του Renault 5, με ψηφιακή οθόνη 10,1 ιντσών για τον οδηγό και οθόνη αφής 10 ιντσών για το infotainment, η οποία βασίζεται στο σύστημα Google.

Η καμπίνα προσφέρει επιλογές επενδύσεων από ύφασμα ή συνθετικό δέρμα, ενώ η μεγαλύτερη καμπίνα και το αυξημένο μεταξόνιο εξασφαλίζουν μεγαλύτερη άνεση για τους επιβάτες.

Το Renault 4 θα προσφέρεται με δύο εκδόσεις κινητήρων και μπαταριών. Η πρώτη έκδοση διαθέτει κινητήρα 120 ίππων (88 kW) με μπαταρία 40 kWh, προσφέροντας αυτονομία 306 χιλιομέτρων, ενώ η δεύτερη έκδοση διαθέτει κινητήρα 150 ίππων (110 kW) και μπαταρία 52 kWh, με αυτονομία έως 400 χιλιόμετρα.

Και οι δύο εκδόσεις μπορούν να φορτιστούν με DC ταχυφορτιστές έως 100 kW, επιτρέποντας τη φόρτιση της μπαταρίας από 15% σε 80% μέσα σε 30 λεπτά.

Το νέο Renault 4 είναι επίσης το πρώτο μοντέλο της Renault που διαθέτει λειτουργία οδήγησης με ένα πεντάλ (οne pedal), ενώ τα paddles στο τιμόνι επιτρέπουν την προσαρμογή του επιπέδου ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα.

Η επίσημη παρουσίαση του Renault 4 έγινε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού το 2024, και οι παραδόσεις στην Ευρώπη αναμένεται να ξεκινήσουν την άνοιξη του 2025. Η τιμή του θα κυμαίνεται λίγο πάνω από περίπου 30.000 ευρώ, με την παραγωγή να γίνεται στο εργοστάσιο της Renault στο βόρειο τμήμα της Γαλλίας.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Διαστάσεις και βάρη

  • Μήκος: 4,14 m
  • Πλάτος: 1,80 m
  • Ύψος: 1,57 m
  • Μεταξόνιο: 2,62 m
  • Εμπρός πρόβολος: 766 mm
  • Πίσω πρόβολος: 753 mm
  • Απόσταση από το έδαφος: 181 mm
  • Βάρος: από 1.410 κιλά
  • Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ: 420 λίτρα
  • Ύψος κατωφλίου πορτμπαγκάζ: 607 mm
  • Ικανότητα ρυμούλκησης : 750 κιλά

Κινητήριες μονάδες & μπαταρίες

  • Έκδοση Comfort range
  • 110 kW σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας με ρότορα περιέλιξης (150 bhp / 245 Nm)
  • Μπαταρία ιόντων λιθίου 52 kWh  (αυτονομία βάσει πρωτοκόλλου WLTP, έως 400 km)
  • Έκδοση Urban range
  • 90 kW σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας με ρότορα περιέλιξης (120 bhp / 225 Nm)
  • Μπαταρία ιόντων λιθίου 40 kWh  (αυτονομία βάσει πρωτοκόλλου WLTP, πάνω από 300 km)

Επιδόσεις (έκδοση με ηλεκτροκινητήρα 110 kW και μπαταρία 52 kWh)

  • Επιτάχυνση 0 – 100 km/h   / < 8,5 δλ,
  • Ρεπρίζ 80 – 120 km/h          / < 7 δλ,
  • Τελική ταχύτητα 150 km/

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!