NEA

Ο CEO της Ford εκθειάζει το αυτοκίνητο της Xiaomi

Ο CEO της Ford, Jim Farley, αποκάλυψε πρόσφατα ότι καθημερινά οδηγεί ένα Xiaomi SU7, ένα ηλεκτρικό σεντάν από την κινεζική εταιρεία τεχνολογίας Xiaomi, και το λατρεύει τόσο πολύ που ανυπομονεί για την ημέρα που θα πρέπει να το επιστρέψει.

Σε συνέντευξή του στο Fully Charged podcast με τον Robert Llewellyn, ο Farley εξήγησε ότι παρόλο που το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Xiaomi δεν είναι διαθέσιμο εκτός Κίνας, η Ford έφερε ένα στις ΗΠΑ για αξιολόγηση.

«Δεν μου αρέσει να μιλάω για τον ανταγωνισμό τόσο πολύ, αλλά οδηγώ το Xiaomi», παραδέχτηκε ο Farley. Ανέφερε ότι η Ford έστειλε το αυτοκίνητο από τη Σανγκάη στο Σικάγο και ότι το χρησιμοποιεί καθημερινά εδώ και έξι μήνες, ενώ τόνισε ότι δεν θέλει να το αποχωριστεί.

Ο Farley εξήρε τις δυνατότητες του Xiaomi SU7, λέγοντας: «Είναι φανταστικό. Πουλάνε 10.000 με 20.000 μονάδες τον μήνα και έχουν εξαντληθεί για έξι μήνες».

Ο CEO της Ford δεν ανέφερε ποια έκδοση του SU7 οδηγεί, αλλά το βασικό μοντέλο, το οποίο είναι πισωκίνητο, διαθέτει ισχύ 295 ίππων (220 kW) και μπαταρία 73,6 kWh που προσφέρει αυτονομία 700 χιλιομέτρων.

Η μεσαία έκδοση, το SU7 Pro, έχει μεγαλύτερη μπαταρία με αυτονομία 830 χιλιομέτρων, ενώ η κορυφαία έκδοση, SU7 Max, είναι τετρακίνητη, με ισχύ 663 ίππων (495 kW). Το SU7 Max επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα και έχει αυτονομία 800 χιλιομέτρων.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ένα κινεζικό αυτοκίνητο εντυπωσιάζει τον Farley. Σύμφωνα με μια αναφορά της Wall Street Journal, ο Farley και ο CFO της Ford, John Lawler, είχαν εκπλαγεί όταν δοκίμασαν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Changan το 2003.

Ο Lawler είχε δηλώσει τότε σοκαρισμένος: «Αυτοί οι τύποι είναι μπροστά μας», ενώ ο Farley έχει χαρακτηρίσει τη κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία ως «υπαρξιακή απειλή» για τη Ford.

Παρά την επιτυχία στις πωλήσεις, η Xiaomi αντιμετώπισε σημαντικές οικονομικές απώλειες, με την εταιρεία να χάνει περίπου 9.200 δολάρια ανά αυτοκίνητο κατά τους πρώτους έξι μήνες του έτους.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Ένα σχόλιο

  1. Ποιος τους εμαθε τους Κινεζους να κατασκευαζουν τελικα ανταγωνιστικα αυτοκινητα και να
    προηγουνται στα ηλεκτρικα ; Ποιος τους πουλησε τον εξοπλισμο , χωρις να μπει απαγορευτικο για τον
    πλεον συγχρονο ;
    Καλη η κονομα , αλλα ερχεται η στιγμη που ο Κινεζος θα αποτιναξει τον ξενο ζυγο και θα
    προσπαθησει να επιβαλει την δικη του ατζεντα .
    Ισως ειναι πλεον πολυ αργα , παρα τους δασμους και τις ποσοστωσεις.
    Ολα εδω πληρωνονται

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!