Η Porsche επιστρέφει στις ρίζες της με τη νέα 911 Carrera T, ένα μοντέλο που επικεντρώνεται στην ουσία της οδήγησης για εκείνους που αντιλαμβάνονται το 911 ως καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο.
Η εν λόγω έκδοση έχει εξελιχθεί με στόχο την ελαφριά κατασκευή, τον πιο έντονο ήχο και την αποκλειστική χρήση χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων. Για πρώτη φορά, η Porsche προσφέρει το Carrera T και ως κάμπριο.
Για την επίτευξη καλύτερων επιδόσεων και κρατήματος, η 911 Carrera T έχει υποστεί μείωση βάρους χάρη στα ελαφρύτερα κρύσταλλα και τη μειωμένη ηχομόνωση. Αν ο πελάτης επιλέξει τα προαιρετικά μπάκετ καθίσματα, το συνολικό βάρος μειώνεται κατά 40 κιλά, φτάνοντας τα 1.478 κιλά για την κουπέ έκδοση.
Η Carrera T θα διατίθεται μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, που συνδυάζεται με τον γνωστό 3λιτρο εξακύλινδρο bi-turbo κινητήρα, αποδίδοντας 394 ίππους και 450 Nm ροπής.
Τα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 4,5 δευτερόλεπτα (4,7 δευτερόλεπτα για το κάμπριο), κάνοντάς τη λίγο πιο αργή από την αυτόματη Carrera, η οποία επιταχύνει σε 3,9 δευτερόλεπτα. Ωστόσο, η τελική ταχύτητα της Carrera T αγγίζει τα 295 χλμ./ώρα, έχοντας έτσι ένα μικρό προβάδισμα σε σχέση με τον αυτόματο Carrera.
Η Porsche έχει εξοπλίσει τη Carrera T με τετραδιεύθυνση στους πίσω τροχούς και πιο άμεση κρεμαγέρα. Επιπλέον, διαθέτει το προσαρμοζόμενο σύστημα ανάρτησης (PASM), το οποίο μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 10 χιλιοστά, καθώς και νέες ρυθμίσεις στις αντιστρεπτικές. Το αυτοκίνητο «πατάει» σε ελαφριές ζάντες από την έκδοση Carrera S, διαμέτρου 20 ιντσών μπροστά και 21 ιντσών πίσω, με ελαστικά 245/35 ZR20 μπροστά και 305/30 ZR21 πίσω.
Για να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες Carrera, η Carrera T διαθέτει ιδιαίτερα αισθητικά στοιχεία. Στα πίσω παράθυρα υπάρχουν αυτοκόλλητα με το σχήμα του μοχλού ταχυτήτων, ενώ στο πίσω μέρος η ονομασία του μοντέλου είναι σε απόχρωση Vanadium Grey. Αντίστοιχα, τα καπάκια των καθρεπτών και οι ζάντες έχουν την ίδια γκρι μεταλλική απόχρωση. Το εμπρός σπόιλερ προέρχεται από το 911 Carrera GTS, προσφέροντας καλύτερη αεροδυναμική απόδοση.
Στο εσωτερικό, κυριαρχεί το μαύρο χρώμα, με προαιρετικές ραφές σε κοντράστ χρώματα. Το λεβιέ ταχυτήτων είναι διακοσμημένο με ένθετο από ανοιχτή απομίμηση ξύλου καρυδιάς, ενώ μπροστά του βρίσκεται μια πλακέτα με την ένδειξη «MT» (Manual Transmission).
Το λογότυπο του σχήματος του μοχλού εμφανίζεται και στην πλευρά του συνοδηγού, καθώς και στην φωτιζόμενη επιγραφή στα μαρσπιέ της πόρτας. Η βασική έκδοση περιλαμβάνει επίσης δερμάτινο GT τιμόνι με θέρμανση και επιλογέα προγραμμάτων οδήγησης.
Οι επενδύσεις του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας έχουν επίσης Vanadium Grey απόχρωση, ενώ οι επενδύσεις στις πόρτες είναι από βουρτσισμένο μαύρο αλουμίνιο. Τα καθίσματα διαθέτουν διακοσμητικές λωρίδες σε ύφασμα Sport-Tex με καρό μοτίβο, προσθέτοντας ακόμη περισσότερη σπορ αίσθηση.
Η νέα Carrera T είναι ήδη διαθέσιμη για παραγγελία στη Γερμανία, με το Coupé να ξεκινά από τα 141.700 ευρώ και το Cabriolet από τα 155.800 ευρώ. Για σύγκριση, η βασική έκδοση της Carrera ξεκινά από 128.700 ευρώ για την Coupé και από 142.800 ευρώ για την Cabriolet. Στην χώρα μας η τιμή της 911 γενικότερα ξεκινά από τις 185.520 ευρώ.
Το γράμμα «T» αντιστοιχεί στο «Touring» και συνδέεται με την παράδοση της Porsche από το 1968, όταν παρουσιάστηκε το 911 T ως μοντέλο για τον αγώνα πρωταθλήματος τουρισμού. Σήμερα, η 911 Carrera T επανέρχεται με στόχο την καθαρή οδηγική απόλαυση, το ευέλικτο χειρισμό και τον έντονο ήχο, για όσους εκτιμούν την ουσία ενός πισωκίνητου σπορ αυτοκινήτου.