NEA

Νέες χαμηλότερες τιμές για την Alfa Romeo Junior

Διαθέσιμη τόσο σε υβριδική (Ibrida) όσο και σε ηλεκτρική (Elettrica) έκδοση, η Junior ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του σήμερα, καλύπτοντας τις ανάγκες για οικονομία, αυτονομία και οδηγική απόλαυση.

Junior Ibrida: Υβριδική τεχνολογία από €28.500. Η υβριδική έκδοση της Junior, με κινητήρα 136 ίππων, ξεχωρίζει για τον συνδυασμό δυναμικών επιδόσεων και χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου. Η τιμή της ξεκινά από €28.500, καθιστώντας τη μία από τις πιο προσιτές επιλογές στην κατηγορία. Το υβριδικό σύστημα εξασφαλίζει εξαιρετική οικονομία και μειωμένες εκπομπές ρύπων, χωρίς να θυσιάζει την απόδοση.

Ο πλούσιος βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει:

  • Αυτόματο κλιματισμό
  • Δερμάτινο τιμόνι
  • Προβολείς LED
  • Ενεργό cruise control
  • Πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος
  • Ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών
  • Infotainment με οθόνη αφής 10,1 ιντσών, με ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto

Junior Elettrica: Ηλεκτρική και συναρπαστική από €25.320. Για όσους προτιμούν την ηλεκτροκίνηση, η Junior Elettrica προσφέρει μια ολοκληρωμένη πρόταση με αυτονομία 410 km στον μικτό κύκλο WLTP και δυναμική απόδοση χάρη στον ηλεκτροκινητήρα των 156 ίππων. Η τιμή της ξεκινά από €33.400, ενώ με την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ» διαμορφώνεται στις €25.320, καθιστώντας την μια από τις πιο προσιτές ηλεκτρικές προτάσεις στην αγορά.

Η μπαταρία των 54 kWh, που συνοδεύεται από 8ετή εγγύηση, επαναφορτίζεται από το 20% στο 80% σε μόλις 27 λεπτά σε ταχυφορτιστή. Αυτό σημαίνει ότι η Junior Elettrica δεν προκαλεί άγχος αυτονομίας και είναι ιδανική τόσο για την πόλη όσο και για μεγαλύτερες διαδρομές.

Στον βασικό εξοπλισμό της περιλαμβάνονται:

  • Ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών
  • Αυτόνομο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών και δικυκλιστών
  • Ενεργό cruise control
  • LED προβολείς
  • Ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών
  • Infotainment με ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto

Για όσους αναζητούν περισσότερα, η έκδοση Speciale (€27.290 με την επιδότηση) προσθέτει αναγνώριση οδικών σημάτων, κάμερα οπισθοπορείας, ατμοσφαιρικό φωτισμό καμπίνας και σύστημα πλοήγησης.

Νίκος Βαϊλακάκης

O Νίκος μπορεί να είναι από τα πιο πρόσφατα μέλη στην ομάδα, αλλά διαθέτει πολυετή εμπειρία ως δημοσιογράφος από παλιά. Ακόμη και πριν δημιουργηθεί το caroto.gr!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!