NEA

Η Dodge θέλει ένα φτηνό σπορ αυτοκίνητο ακόμη και για την Ευρώπη

Ο CEO της Dodge, Matt McAlear, δήλωσε πως η εταιρεία εξετάζει την ιδέα ενός προσιτού σπορ αυτοκινήτου, που θα προσφέρει οδηγική απόλαυση χωρίς περιττές πολυτέλειες, ακολουθώντας τη φιλοσοφία της θρυλικής Viper.

Η Dodge κατασκεύαζε τη Viper από το 1992 έως το 2017 σε πέντε γενιές, πάντα με έναν ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα μεγάλου κυβισμού, ο οποίος βασιζόταν σε έναν κινητήρα των Dodge Ram και είχε εξελιχθεί από την Lamborghini, η οποία τότε ανήκε στον όμιλο Chrysler.

 Οι πρώτες γενιές δεν διέθεταν ηλεκτρονικά βοηθήματα όπως ESP ή σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, κάτι που τις έκανε ιδιαίτερα απαιτητικές στην οδήγηση, ενώ η πίσω κίνηση και η τεράστια ισχύς ευνοούσαν την υπερστροφή.

Παρά την απλότητά της, η Viper ποτέ δεν υπήρξε οικονομικά προσιτή. Το 2016, η έκδοση ACR κόστιζε 121.395 δολάρια (περίπου 115.700 ευρώ), ποσό που την τοποθετούσε πολύ μακριά από την κατηγορία των προσιτών σπορ αυτοκινήτων.

Ο McAlear θεωρεί πως υπάρχει χώρος στην αγορά για ένα νέο μοντέλο που θα ενσωματώνει το πνεύμα της Viper, αλλά σε πιο προσιτή τιμή. Ο ίδιος ανέφερε πως σήμερα πολλοί οδηγοί δεν διαθέτουν τον προϋπολογισμό για ένα μεγάλο σπορ αυτοκίνητο, αφού ξοδεύουν χρήματα σε διάφορα χόμπι.

Για αυτόν τον λόγο, η Dodge θα μπορούσε να προσφέρει ένα μοντέλο που δεν θα ξεπερνά τα 30.000 δολάρια (περίπου 28.600 ευρώ). Συγκριτικά, η βασική έκδοση του Dodge Charger κοστίζει 60.000 δολάρια (57.200 ευρώ).

Ένα πιο προσιτό σπορ αυτοκίνητο θα μπορούσε να περιορίσει τον εξοπλισμό του, αφαιρώντας χαρακτηριστικά όπως θερμαινόμενα καθίσματα και προηγμένα ηλεκτρονικά βοηθήματα, ώστε να διατηρηθεί το κόστος χαμηλά.

Η ιδέα αυτή θυμίζει το Dodge Demon Concept που παρουσιάστηκε το 2007 στο Σαλόνι της Γενεύης. Εκείνο το πρωτότυπο είχε σχεδιαστεί ως αντίπαλος του Mazda MX-5 και διέθετε έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,4 λίτρων με 174 ίππους, ενώ το βάρος του δεν ξεπερνούσε τα 1.179 κιλά.

Αν η Dodge αποφασίσει να προχωρήσει στην παραγωγή ενός τέτοιου αυτοκινήτου, πιθανότατα θα ακολουθήσει παρόμοια φιλοσοφία, με στόχο ένα ευχάριστο και προσιτό σπορ μοντέλο.

Ο McAlear τόνισε πως η Dodge θέλει να παραμείνει ξεχωριστή, προσφέροντας αυτοκίνητα με κορυφαία απόδοση και ελκυστικό λόγο τιμής-απόδοσης. Το αν αυτό το όραμα θα γίνει πραγματικότητα ή θα παραμείνει απλώς μια ενδιαφέρουσα σκέψη, μένει να φανεί.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!