Με νέες οθόνες, βελτιωμένη εργονομία και ανασχεδιασμένο ταμπλό, η Corvette C8 προσαρμόζεται στις απαιτήσεις της εποχής.
Η όγδοη γενιά της Corvette είχε κάνει εντύπωση όταν παρουσιάστηκε με τον κινητήρα στο κέντρο και ένα εσωτερικό εμπνευσμένο από μαχητικά αεροσκάφη. Ωστόσο, έξι χρόνια μετά, το ταμπλό με τις μικρές οθόνες και την ασυνήθιστη διάταξη κουμπιών άρχισε να δείχνει παρωχημένο. Για το 2026, η Chevrolet εξελίσσει την C8 με ανανεωμένο ψηφιακό περιβάλλον και διορθώνει σημεία που είχαν προκαλέσει κριτική.
Η κεντρική οθόνη του συστήματος πολυμέσων μεγαλώνει στις 12,7 ίντσες και αξιοποιεί καλύτερα τον διαθέσιμο χώρο, ενώ διατηρεί την πλήρη ενσωμάτωση με τις υπηρεσίες της Google – όπως τους Χάρτες και το Assistant. Το χειριστήριο της έντασης παραμένει, αλλά πλέον είναι μεγαλύτερο και φωτιζόμενο, διευκολύνοντας τον εντοπισμό του κατά την οδήγηση.
Μπροστά από τον οδηγό, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων αυξάνεται στις 14 ίντσες και προσφέρει δυνατότητα παραμετροποίησης ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης. Περιλαμβάνει πλέον και προβολή χαρτών, πληροφορίες μουσικής ή δεδομένα επιδόσεων. Δίπλα του, προστίθεται μια νέα οθόνη αφής 6,6 ιντσών που προβάλλει άμεσα κρίσιμες ρυθμίσεις όπως το Performance Traction Management, χωρίς περίπλοκα μενού ή συνδυασμούς κουμπιών.
Μια από τις πιο πρακτικές αλλαγές αφορά τα χειριστήρια του κλιματισμού, τα οποία μετακινούνται από την κεντρική χειρολαβή του παλιού μοντέλου κάτω από τον κεντρικό αεραγωγό, σε πιο εργονομική θέση. Ορισμένες λειτουργίες, όπως τα θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα, μεταφέρονται στην οθόνη αφής.
Η κεντρική κονσόλα ανασχεδιάστηκε με πιο προσιτό ασύρματο φορτιστή και φωτιζόμενες ποτηροθήκες με τα εμβλήματα της Corvette. Ο περιστροφικός διακόπτης για τα προγράμματα οδήγησης αντικαθίσταται από μικρότερο διακόπτη τύπου toggle, εξοικονομώντας χώρο. Επιπλέον, η συνοδηγός έχει πλέον δική της θύρα USB-C πάνω στη νέα χειρολαβή.
Η εφαρμογή επιδόσεων (Performance App) αναβαθμίζεται και ενσωματώνει πλέον ενδείξεις ισχύος και ροπής σε πραγματικό χρόνο για όλες τις εκδόσεις, όχι μόνο την E-Ray. Προστίθεται η δυνατότητα καταγραφής επιταχύνσεων σε προσαρμοζόμενα όρια ταχύτητας και παραμένουν οι ενδείξεις πίεσης και θερμοκρασίας ελαστικών – με γενική ένδειξη «κρύο», «ζεστό» και «πολύ ζεστό». Όλα αυτά εμφανίζονται τόσο στη νέα οθόνη 6,6 ιντσών όσο και στην κύρια οθόνη και στον πίνακα οργάνων.
Το νέο PTM Pro διατίθεται πλέον σε όλες τις εκδόσεις Corvette και επιτρέπει στον οδηγό να απενεργοποιεί το ESC και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, κρατώντας ωστόσο το ABS και, στην E-Ray, τον έλεγχο του εμπρός ηλεκτρικού άξονα. Το κουμπί Charge Plus στην E-Ray μεταφέρεται στο τιμόνι, κάτω από το Z Mode, για ευκολότερη πρόσβαση στις πίστες.
Στο αμάξωμα, προστίθεται νέα επιλογή ηλεκτροχρωματικής οροφής με τρία επίπεδα σκίασης, ενώ το πακέτο ZTK της ZR1 περιλαμβάνει φρένα με δαγκάνες 10 εμβόλων μπροστά και 6 πίσω, σε συνδυασμό με δίσκους από ανθράκονημα. Προαιρετικά για την Z06 και στάνταρ στην E-Ray είναι τα μαρσπιέ στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ και στις δύο διατίθενται μπλε δαγκάνες φρένων για το 2026.
Προς το παρόν, η Chevrolet δεν έχει ανακοινώσει επίσημες τιμές για την Corvette C8 μοντέλο 2026 στην ευρωπαϊκή αγορά. Ωστόσο, μπορούμε να κάνουμε μια εκτίμηση βασισμένη στα δεδομένα του προηγούμενου μοντέλου και τις αλλαγές που φέρνει το νέο.
Η βασική Corvette Stingray του 2025 στην Ευρώπη κόστιζε περίπου €108.000, ενώ η Z06 ξεκινούσε κοντά στις €160.000. Λόγω των αναβαθμίσεων στο εσωτερικό, αλλά και γενικότερα του πληθωριστικού περιβάλλοντος και των αυστηρότερων προδιαγραφών εκπομπών στην Ευρώπη, αναμένεται ότι οι τιμές για το 2026 θα κινηθούν ως εξής:
- Corvette Stingray: από περίπου €110.000
- Corvette E-Ray (υβριδική τετρακίνητη): από περίπου €140.000
- Corvette Z06: από περίπου €165.000
- ZR1 (αναμένεται προς τα τέλη του 2025): πιθανόν πάνω από €190.000, ανάλογα και με το αν θα προσφέρεται πλήρως στην Ευρώπη.