NEAPINED

Volkswagen ID. Golf: Ηλεκτρική επανεκκίνηση

Το Golf επιστρέφει σε ρόλο-κλειδί για το μέλλον της Volkswagen, εξελισσόμενο πλήρως ως ηλεκτρικό μοντέλο και εστιάζοντας σε γνώριμες σχεδιαστικές αξίες αλλά και σε νέα, προηγμένα τεχνολογικά θεμέλια.

Η ένατη γενιά του Golf αναμένεται να παρουσιαστεί το 2028 ή το 2029, με την εμπορική ονομασία «ID Golf» να σηματοδοτεί τη συγχώνευση των ιστορικών μοντέλων της Volkswagen με την εξηλεκτρισμένη σειρά ID. Το νέο μοντέλο θα βασίζεται στην προηγμένη πλατφόρμα SSP, η οποία συνδυάζει στοιχεία από τις υπάρχουσες MEB και PPE, προσφέροντας μεγαλύτερη ευελιξία σε διαστάσεις, μπαταρίες και συστήματα κίνησης.

Για πρώτη φορά, το Golf εξελίσσεται αποκλειστικά ως ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αν και θα διατηρήσει παραδοσιακά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, όπως υπόσχεται ο υπεύθυνος σχεδίασης Andreas Mindt. Το ντιζάιν θα προσαρμοστεί κυρίως στις ευρωπαϊκές προτιμήσεις, όπου η σχεδιαστική του κληρονομιά έχει ιδιαίτερη βαρύτητα.

Ο Mindt έχει ήδη χαρακτηρίσει την έβδομη γενιά του Golf ως σημείο αναφοράς για το νέο ID. Golf, ενώ επιβεβαίωσε την επιστροφή φυσικών χειριστηρίων για τον έλεγχο του infotainment και του συστήματος θέρμανσης, μια σαφής απόσταση από τις αμφιλεγόμενες λύσεις αφής του σημερινού Golf Mk8.

Το ID Golf θα επωφεληθεί επίσης από το νέο λογισμικό που εξελίσσεται από κοινού με την αμερικανική εταιρεία Rivian, το οποίο θα ελέγχει σχεδόν όλα τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου με σημαντικά λιγότερους επεξεργαστές.

Το λογισμικό αυτό θα επιτρέπει over-the-air ενημερώσεις για συνεχείς βελτιώσεις, ενώ η αρχιτεκτονική του θα προσφέρει δυνατότητες εξατομίκευσης ανά μοντέλο. Ενδεικτικά, θα μπορεί να διαχειρίζεται δυναμικά το φρενάρισμα συνδυάζοντας μηχανική πέδηση και ανάκτηση ενέργειας, ανάλογα με τις συνθήκες.

Όπως και σήμερα, θα υπάρξουν εκδόσεις GTI και R, με την πρώτη να παραμένει πιστή στον προσθιοκίνητο χαρακτήρα της, και τη δεύτερη να αποκτά τετρακίνηση μέσω δύο ηλεκτροκινητήρων. Τα δυναμικά χαρακτηριστικά θα ενισχύεται από έξυπνα λογισμικά όπως το torque vectoring, ώστε να διατηρηθεί το σπορ DNA των εκδόσεων αυτών.

Η παραγωγή του ID. Golf θα ξεκινήσει στο ιστορικό εργοστάσιο του Wolfsburg, το οποίο θα υποδεχθεί το νέο μοντέλο μετά τη μεταφορά της συναρμολόγησης του σημερινού Golf με κινητήρες εσωτερικής καύσης στο εργοστάσιο του Μεξικού το 2027. Η σημερινή γενιά Golf (Mk8.5) θα συνεχίσει να διατίθεται ως plug-in hybrid έως ότου το επιτρέψουν οι κανονισμοί – δηλαδή έως το 2035 στην Ευρώπη.

Η έλευση του ID. Golf θα συμπέσει χρονικά με την αντικατάσταση του ID.3, ωστόσο τα δύο μοντέλα θα συνυπάρξουν με ξεκάθαρες διαφορές μεταξύ τους ώστε να μην αλληλοκαλύπτονται.

Παράλληλα, η Volkswagen θα έχει ήδη παρουσιάσει τα νέα μικρά εξηλεκτρισμένα μοντέλα της: το ID. 2X SUV, το ID. 2all hatchback και το ID. Every1, με τιμές εκκίνησης από περίπου 29.000 ευρώ και 20.000 ευρώ αντίστοιχα.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!