Μια από τις μεγαλύτερες επιθετικές εμπορικές κινήσεις στην ιστορία της Mercedes-Benz ξεκινά το 2025 και κορυφώνεται τα επόμενα δύο χρόνια, με νέες συμβατικές και ηλεκτρικές προτάσεις σε όλες τις κατηγορίες.
Ο Ola Källenius, CEO της Mercedes-Benz, παρουσίασε στη Γενική Συνέλευση των μετόχων του 2025 ένα φιλόδοξο πλάνο για την περίοδο έως το τέλος του 2027.
Η γερμανική φίρμα σκοπεύει να εξελίξει και να παρουσιάσει 19 νέες εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης και 17 αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις.
Κοινή βάση θα αποτελέσει η νέα αρχιτεκτονική MMA (Mercedes Modular Architecture), πάνω στην οποία θα «χτιστούν» τόσο οι εξηλεκτρισμένες όσο και οι θερμικές εκδόσεις.
Η νέα CLA θα είναι η πρώτη που θα κάνει πρεμιέρα το 2025, ως τετράθυρη κουπέ, με αυτονομία έως 750 χιλιόμετρα και ηλεκτρικό σύστημα 800V για ταχύτατη φόρτιση. Θα ακολουθήσει η CLA Shooting Brake το 2026.
Το ίδιο έτος θα παρουσιαστεί και η ηλεκτρική GLC, η οποία θα αντικαταστήσει την EQC. Θα προσφέρεται με έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες και ισχύ έως 489 ίππους, ενώ η αυτονομία θα ξεπερνά τα 700 χιλιόμετρα.
Η παραγωγή της προγραμματίζεται να ξεκινήσει στις αρχές του 2026 στο εργοστάσιο της Mercedes στη Tuscaloosa, ΗΠΑ.
Μέσα στο 2026 αναμένεται να παρουσιαστούν αρκετές ακόμα σημαντικές προτάσεις. Η S-Class θα δεχθεί αναβάθμιση με φρέσκες σχεδιαστικές πινελιές, εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης και αναβαθμισμένες υβριδικές και θερμικές εκδόσεις.
Το νέο λειτουργικό MB.OS, που πρωτοεμφανίζεται στην CLA, θα περάσει σταδιακά και στην κορυφαία λιμουζίνα, προωθώντας λύσεις εξατομίκευσης και περισσότερη αυτονομία οδήγησης.
Το ίδιο έτος αναμένεται και η νέα γενιά της GLE, με βελτιωμένα plug-in υβριδικά συστήματα και μακρύτερη έκδοση για την αγορά της Κίνας.
Επιπλέον, μέσα στο 2026 θα παρουσιαστούν οι νέες γενιές των GLA και GLB, οι οποίες θα διατίθενται και ως εξηλεκτρισμένες εκδόσεις, μετονομαζόμενες πιθανότατα ώστε να μη φέρουν πλέον το πρόθεμα EQ.
Επίσης, προγραμματίζεται η είσοδος μιας νέας πρότασης που χαρακτηρίζεται ως «μικρή G-Class». Πρόκειται για μια πιο συμπαγή, αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του θρυλικού off-roader, η οποία δεν θα αποτελεί απλώς μια σμίκρυνση, αλλά θα διατηρεί τα βασικά χαρακτηριστικά της G-Class.
Για το 2027, η σημαντικότερη είδηση είναι η άφιξη της πρώτης αμιγώς ηλεκτρικής E-Class, με στόχο να τεθούν νέα στάνταρ σε απόδοση και τεχνολογία. Δεν έχει ξεκαθαριστεί ακόμη αν αυτή θα αντικαταστήσει την EQE. Το ίδιο έτος θα παρουσιαστούν και οι ανανεώσεις για τις SL Roadster, GT Coupé και CLE.