PINEDΑΓΩΝΕΣ

GP Εμίλια Ρομάνια: Ο Verstappen ξανά νικητής στην Ίμολα, διπλό βάθρο για τη McLaren

Σε έναν αγώνα με ανατροπές και στρατηγικές παγίδες ο Max Verstappen πήρε την τέταρτη συνεχόμενη νίκη του στην Ίμολα και δεύτερη για φέτος, ενώ οι Lando Norris και Oscar Piastri χάρισαν στη McLaren το βάθρο.

Ο Ολλανδός της Red Bull διατήρησε τον έλεγχο από την αρχή μέχρι το τέλος και, παρά την πίεση που δέχθηκε στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα, κατάφερε να επικρατήσει για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά στο ιταλικό Grand Prix.

Με τη νίκη αυτή, ο Verstappen φτάνει τις δύο σε επτά αγώνες για φέτος, συνεχίζοντας να έχει επαφή με τους μπροστάρηδες της βαθμολογίας.

Αναλυτικότερα, στο 400ό Grand Prix της Red Bull στη Formula 1, ο Max Verstappen έκανε αυτό που ξέρει καλύτερα: πήρε τον έλεγχο από την εκκίνηση και δεν τον άφησε ποτέ.

Παρά το ότι εκκίνησε δεύτερος, κατάφερε να περάσει τον Oscar Piastri στην πρώτη στροφή με ένα εντυπωσιακό φρενάρισμα στην εξωτερική του Tamburello.

Από εκεί και πέρα, οδήγησε με ακρίβεια και κράτησε πίσω του την ανεβασμένη McLaren.

Η στρατηγική έπαιξε σημαντικό ρόλο. Ο Piastri μπήκε πρώτος για αλλαγή ελαστικών στον 14ο γύρο, επιλέγοντας να πάει με μία αλλαγή.

Ο Lando Norris εκμεταλλεύτηκε την καθυστέρηση των υπολοίπων και βρέθηκε σε καθαρό αέρα, αν και 10 δευτερόλεπτα πίσω από τον Verstappen.

Η φθορά ελαστικών της Red Bull αποδείχθηκε καλύτερη απ’ όσο περίμεναν οι ανταγωνιστές και ο Ολλανδός κράτησε τον ρυθμό του χωρίς να ανησυχήσει.

Ο πρώτος κόμβος του αγώνα ήρθε στον 29ο γύρο με την εμφάνιση του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας (VSC) μετά την εγκατάλειψη του Esteban Ocon.

Ο Verstappen κέρδισε σημαντικό χρόνο επειδή δεν είχε κάνει ακόμη το pit-stop του, σε αντίθεση με τον Norris που είχε μπει μόλις πριν και βρέθηκε να χάνει πολύτιμα δευτερόλεπτα. Όταν ο αγώνας ξανάρχισε, η διαφορά είχε φτάσει στα 20″.

Ένα δεύτερο σημαντικό σημείο ήρθε στον 47ο γύρο, όταν εγκατέλειψε ο Andrea Kimi Antonelli και εμφανίστηκε αυτή τη φορά το κανονικό αυτοκίνητο ασφαλείας.

Οι Verstappen και Norris μπήκαν για δεύτερη φορά στα pits και φόρεσαν νέα σκληρά ελαστικά, ενώ ο Piastri έμεινε έξω, τοποθετούμενος ανάμεσά τους.

Στην επανεκκίνηση, ο Norris πέρασε εύκολα τον teammate του, αλλά δεν κατάφερε να πλησιάσει τον Verstappen.

Ο Ολλανδός τερμάτισε πρώτος, με τους Norris και Piastri να συμπληρώνουν το βάθρο, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της McLaren, που συνεχίζει να έχει το ταχύτερο μονοθέσιο σε απόλυτους χρόνους, αλλά δεν κατάφερε να πάρει νίκη αυτή τη φορά.

Η Ferrari, μετά από καταστροφικές κατατακτήριες, κατάφερε να ανακάμψει. Οι Hamilton και Leclerc ξεκίνησαν από την 11η και 12η θέση και τερμάτισαν 4ος και 6ος αντίστοιχα.

Ο Leclerc προσπάθησε να κρατηθεί μπροστά από τον Alex Albon με φθαρμένα ελαστικά, αλλά η ομάδα τού ζήτησε να παραχωρήσει τη θέση του για να αποφύγει πιθανή ποινή, μετά από σκληρή άμυνα στη Tamburello.

Ο Albon εκμεταλλεύτηκε τις ευκαιρίες και τερμάτισε 5ος, φέρνοντας ένα πολύτιμο αποτέλεσμα για τη Williams.

Ο George Russell δεν κατάφερε να αξιοποιήσει την εκκίνηση από την 3η θέση, με τη Mercedes να έχει υψηλή φθορά στα ελαστικά.

Ο Carlos Sainz έδωσε δεύτερο βαθμολογούμενο αποτέλεσμα για τη Ferrari, τερματίζοντας 8ος, ενώ οι Hadjar και Tsunoda συμπλήρωσαν τη δεκάδα.

Η Aston Martin κατέρρευσε στρατηγικά, αφού οι Alonso και Stroll δεν είχαν διαθέσιμο σετ σκληρών ελαστικών και έμειναν εκτός βαθμών.

Στο πρωτάθλημα οδηγών, ο Piastri παραμένει πρώτος, 13 βαθμούς μπροστά από τον Norris και 22 από τον Verstappen. Η συνέχεια αναμένεται έντονη, με το επόμενο ραντεβού να είναι το Grand Prix του Μονακό, δεύτερος σταθμός της ευρωπαϊκής τριπλέτας.

Παρακάτω η κατάταξη στην Ίμολα. Επόμενος αγώνας την επόμενη Κυριακή (25 Μαΐου, ώρα 16:00) στο Μονακό. Δείτε εδώ τη βαθμολογία.

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!