PINEDΑΓΩΝΕΣ

GP Μονακό 2025: Ο Lando Norris κάνει την πρώτη του νίκη στο πριγκιπάτο!

Ο Norris πανηγύρισε την πρώτη του νίκη στο Grand Prix του Μονακό, γράφοντας το όνομά του στη λίστα των νικητών του πιο εμβληματικού αγώνα της Formula 1.  Στο βάθρο οι Leclerc και Piastri. Ακολουθεί ο Verstappen στην τέταρτη θέση.

Η McLaren κατάφερε να κερδίσει το Grand Prix του Μονακό για το 2025 με τον Lando Norris, σε έναν αγώνα όπου η στρατηγική ήταν καθοριστική λόγω μιας ασυνήθιστης απαίτησης της FIA: κάθε οδηγός όφειλε να χρησιμοποιήσει τρία διαφορετικά σετ ελαστικών, άρα και να πραγματοποιήσει δύο υποχρεωτικά pitstop.

Ο Norris, που ξεκίνησε από την pole position, κράτησε την πρωτοπορία στην εκκίνηση κλειδώνοντας τα φρένα του στη Ste Devote για να εμποδίσει τον Charles Leclerc με την Ferrari. Ο Oscar Piastri διατήρησε τη θέση του μπροστά από τον Max Verstappen, ενώ στο πίσω μέρος ο Gabriel Bortoleto ακούμπησε τον τοίχο στην έξοδο του Portier μετά από μονομαχία με την Mercedes του Antonelli, προκαλώντας ένα σύντομο εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας.

Οι πρωτοπόροι δεν αντέδρασαν, αλλά οδηγοί όπως οι Tsunoda, Gasly και Bearman έκαναν νωρίς το πρώτο τους pitstop. Ο Gasly όμως συγκρούστηκε με τον Tsunoda στη Nouvelle Chicane, κατηγορώντας τα φρένα της Alpine που του στέρησαν κάθε έλεγχο, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Ο Piastri απέφυγε το θραύσμα από την Alpine, ενώ ο Verstappen επιχείρησε προσπέραση χωρίς επιτυχία.

Η στρατηγική των μέσων ομάδων δημιούργησε νέα δυναμική. Ο Liam Lawson έδωσε χώρο στον teammate του, Isack Hadjar, που έκανε ένα «φθηνό» pitstop για μαλακά ελαστικά, χάνοντας ελάχιστες θέσεις. Η αύξηση του ρυθμού ήταν άμεση για τους πρωτοπόρους, ώστε να διατηρήσουν το προβάδισμά τους έναντι όσων είχαν ήδη αλλάξει ελαστικά.

Ο Norris μπήκε πρώτος για σκληρά Pirelli στον 20ό γύρο. Ο Piastri τον ακολούθησε, προσπαθώντας να περάσει τον Leclerc με undercut, αλλά η Ferrari απάντησε άμεσα, διατηρώντας τη θέση της. Ο Verstappen συνέχισε, ελπίζοντας σε κάποια ουδέτερη φάση του αγώνα που δεν ήρθε ποτέ, κι έτσι επέστρεψε στην 4η θέση όταν μπήκε τελικά για πρώτη φορά στα pits.

Η κατάταξη παρέμεινε σταθερή μέχρι και το δεύτερο σετ αλλαγών. Ο Piastri μπήκε πρώτος στον 49ο γύρο, ακολουθούμενος από τον Leclerc και στη συνέχεια τον Norris. Ο Verstappen έμεινε έξω για ακόμη μια φορά, ποντάροντας αυτή τη φορά σε μια κόκκινη σημαία που επίσης δεν ήρθε.

Ο αργός ρυθμός του Verstappen συμπίεσε το πρώτο γκρουπ, με αποτέλεσμα ο Norris να πιέζεται αρκετά από τον Leclerc και τον Piastri. Όμως, με την Red Bull να μην έχει άλλη επιλογή, ο Verstappen μπήκε στον τελευταίο γύρο για το τελικό του pitstop, επιτρέποντας στον Norris να πάρει καθαρά τη νίκη μπροστά από τον Leclerc και τον Piastri.

Πίσω τους, ο Hamilton τερμάτισε 5ος, ενώ ο Hadjar έκανε έναν εξαιρετικό αγώνα και πήρε την 6η θέση χάρη στη στρατηγική της Racing Bulls και τη βοήθεια του Lawson, που τερμάτισε 8ος. Ο Esteban Ocon τερμάτισε 7ος με σωστή διαχείριση της Haas, ενώ οι Albon και Sainz της Williams έκλεισαν τη δεκάδα, κρατώντας πίσω τις Mercedes.

Οι Russell και Antonelli δεν κατάφεραν να μπουν στη δεκάδα, καθώς ρίσκαραν με καθυστερημένα pitstop χωρίς αποτέλεσμα. Μάλιστα, ο Russell προσπάθησε να περάσει τον Albon κόβοντας την στροφή Nouvelle Chicane και δέχτηκε τελικά ποινή διέλευσης από τα pits από τους αγωνοδίκες.

Ο Alonso εγκατέλειψε λόγω πιθανού προβλήματος στην μονάδα ισχύος, σταθμεύοντας διακριτικά την Aston Martin στη Rascasse για να μην επηρεάσει τον αγώνα.

Στη βαθμολογία, ο Norris μείωσε τη διαφορά από τον πρωτοπόρο Piastri στους μόλις 3 βαθμούς, ενώ ο Verstappen βρίσκεται πλέον 25 βαθμούς πίσω από την κορυφή, πριν τον επόμενο αγώνα στη Βαρκελώνη.

Παρακάτω η κατάταξη στο Μονακό. Επόμενος αγώνας την επόμενη Κυριακή (1 Ιουνίου, ώρα 16:00) στην Βαρκελώνη. Δείτε εδώ τη βαθμολογία.

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!