NEAPINED

Οι τιμές του νέου Fiat Grande Panda στην Ελλάδα

Η νέα γενιά του Fiat Grande Panda είναι πλέον διαθέσιμη στην ελληνική αγορά, με τιμές που ξεκινούν λίγο πάνω από τις 20.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο ήπια υβριδικές όσο και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις. Τέλη του έτους η πιο οικονομική χειροκίνητη έκδοση.

Το νέο Grande Panda βασίζεται στην πλατφόρμα Smart Car του ομίλου Stellantis, την ίδια που χρησιμοποιεί και το Citroën C3, και συνδυάζει ρετρό αναφορές με σύγχρονη αισθητική.

Το αμάξωμα των 3.999 χιλιοστών είναι σημαντικά μεγαλύτερο από την προηγούμενη Panda, τοποθετώντας το νέο μοντέλο στην κατηγορία B. Ταυτόχρονα η απόσταση των περίπου 18 εκατοστών του αμαξώματος από το έδαφος ενισχύει τον χαρακτηρισμό του ως ένα SUV πόλης.

Με το νέο Fiat Grande Panda στην Ιταλία [first drive]

Παράλληλα, προσφέρει πρακτικότητα και ευρυχωρία, με χώρο αποσκευών 412 λίτρων στις υβριδικές εκδόσεις και 361 λίτρων στις ηλεκτρικές, κυρίως λόγω της τοποθέτησης της μπαταρίας.

Κοινό χαρακτηριστικό όλων των υβριδικών εκδόσεων είναι ο τρικύλινδρος 1.2 Turbo κινητήρας με ήπια υβριδική υποβοήθηση (MHEV, 28 ίππους e-power), που αποδίδει 110 ίππους και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DDCT). Η κατανάλωση κυμαίνεται από 5 έως 5,1 λίτρα/100 χλμ., προσφέροντας οικονομία και χαμηλές εκπομπές CO₂.

Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση εξοπλίζεται με μπαταρία 44 kWh, ηλεκτροκινητήρα 113 ίππων και καταναλώνει κατά μέσο όρο 16,8 kWh/100 χλμ. Σύμφωνα με τη Fiat η αυτονομία είναι στα 320 χλμ. με μία φόρτιση.

Αισθητικά, το νέο Grande Panda ακολουθεί έναν πιο τετραγωνισμένο σχεδιασμό, με φανερή αναφορά στην πρώτη γενιά από τη δεκαετία του ’80. Ιδιαίτερο στοιχείο αποτελούν τα πίσω φωτιστικά σώματα με τετράγωνη μορφή και οι έντονες γραμμές στο προφίλ.

Στο εσωτερικό, η προσέγγιση είναι πρακτική και λιτή, με ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, ενώ ήδη από τη βασική έκδοση περιλαμβάνονται όλα τα απαραίτητα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας.

Η Fiat προσφέρει την υβριδική έκδοση σε τρεις εξοπλιστικές βαθμίδες: Pop, Icon και La Prima, με τις τιμές να ξεκινούν από 20.800 ευρώ. Μάλιστα, η βασική έκδοση Pop προσφέρεται χωρίς διαφορά τιμής σε σχέση με την προωθητική τιμή, γεγονός που την καθιστά ιδιαίτερα δελεαστική.

Για την ηλεκτρική εκδοχή του Grande Panda οι τιμές ξεκινούν από τις 26.300 ευρώ για την έκδοση RED, ενώ με την προωθητική ενέργεια περιορίζονται στις 25.800 ευρώ.

Η πιο πλούσια εξοπλισμένη La Prima κοστίζει 28.600 ευρώ ή 28.100 ευρώ με προσφορά, τοποθετώντας το μοντέλο απέναντι σε προτάσεις όπως το Dacia Spring, το Citroën ë-C3 και το MG3 Hybrid+ (όσον αφορά τις πιο οικονομικές προσεγγίσεις).

Αναλυτικά οι τιμές του νέου Fiat Grande Panda

Grande Panda Hybrid

  • Pop: 20.800 €
  • Icon: 22.400 € → Προσφορά: 21.800 €
  • La Prima: 24.400 € → Προσφορά: 23.800 €


Grande Panda Electric

  • RED: 26.300 € → Προσφορά: 25.800 €
  • La Prima: 28.600 € → Προσφορά: 28.100 €

Αξίζει να σημειωθεί ότι η έκδοση La Prima, είτε υβριδική είτε ηλεκτρική, διαθέτει πιο πλούσιο εξοπλισμό, με στοιχεία όπως ζάντες αλουμινίου, διχρωμία αμαξώματος, προβολείς LED και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS), ενώ η έκδοση RED υπογραμμίζει τη συνεργασία της Fiat με τον οργανισμό (RED), που στηρίζει δράσεις κατά του AIDS και άλλων επιδημιών.

Η εμπορική διάθεση του νέου Grande Panda ξεκινά άμεσα στην Ελλάδα, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται από τα τέλη Ιουνίου. Η Fiat στοχεύει να τοποθετήσει το νέο της μοντέλο ως μια συμφέρουσα και πρακτική επιλογή για την αστική μετακίνηση, είτε με θερμικό είτε με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

Το νέο Fiat Grande Panda με μια ματιά:

  • Μήκος: 3.999 χλστ.
  • Χώρος αποσκευών: 412 λίτρα (361 λίτρα στις ηλεκτρικές)
  • Ισχύς: 110 PS (MHEV) – 113 PS (ηλεκτρικό)
  • Κατανάλωση: 5–5,1 λίτρα/100 χλμ. (υβριδικά) – 16,8 kWh/100 χλμ. (ηλεκτρικά)
  • Τιμές: από 19.164 έως 23.967 ευρώ
  • Κιβώτιο: Αυτόματο DDCT (υβριδικά)
  • Αυτονομία ηλεκτρικής έκδοσης: 320 χλμ.

Λίγα περισσότερα για τις εκδόσεις εξοπλισμού.

Η εισαγωγική τιμή είναι €20.800 και η γκάμα των Hybrid περιλαμβάνει τα επίπεδα εξοπλισμού Pop, Icon και la Prima. Ήδη από το πρώτο υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 10”, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, θύρα USB, connected services, κλιματισμός, αυτόματα φώτα, κάθισμα οδηγού με ρύθμιση σε ύψος, τιμόνι με ρύθμιση σε ύψος και απόσταση, καθώς και δύο βάσεις Isofix στα πίσω καθίσματα.

Το Icon με €1.000 επιπλέον προσθέτει οθόνη αφής 10,25” για το χειρισμό του infotainment με ασύρματο mirroring για το smartphone, ηχοσύστημα με έξι ηχεία, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, εμπρός και πίσω φώτα full LED, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέφτες.

Το κορυφαίο la Prima των €23.800 διαθέτει και ζάντες αλουμινίου 17” Diamond Cut, εμπρός αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα πλοήγησης, αυτόματο κλιματισμό, ασύρματο κλείδωμα/ξεκλείδωμα, αυτόματους καθαριστήρες και ηλεκτροχρωματικό καθρέφτη. Επιπλέον οι καθρέφτες είναι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι, ενώ περιλαμβάνονται επιπλέον κλειστός αποθηκευτικός χώρος στο επάνω μέρος του ταμπλό, μπάρες οροφής και ειδική επένδυση από υλικό με ίνες bamboo στο ταμπλό.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!