NEAPINED

Το ηλεκτρικό VW Golf GTI έρχεται με πάνω από 300 ίππους

Η Volkswagen επιβεβαίωσε ότι εξελίσσει την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Golf GTI, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί του χρόνου και να αποδίδει πολύ πάνω από 300 ίππους, περνώντας τη σκυτάλη του δημοφιλούς GTI στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Αν και δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη η ακριβής ημερομηνία παρουσίασης, ο CEO της Volkswagen, Thomas Schäfer, υποσχέθηκε ότι πρόκειται για ένα «θηρίο», δηλώνοντας μάλιστα ότι έχει ήδη οδηγήσει πρωτότυπα του μοντέλου και δηλώνει εντυπωσιασμένος από την οδηγική αίσθηση, τον ήχο και την απόκριση.

Η ηλεκτρική έκδοση του Golf GTI θα είναι προσθιοκίνητη, σε αντίθεση με το συγγενές ID.3 GTX που αποδίδει περίπου 326 ίππους και είναι πισωκίνητο. Η παρούσα γενιά του GTI με τον 2.0 TSI φτάνει τους 245 ίππους, επομένως η αύξηση της ισχύος στην ηλεκτρική εκδοχή είναι σημαντική και αναμενόμενη, λόγω των χαρακτηριστικών του ηλεκτροκινητήρα, όπως η άμεση ροπή και η δυνατότητα ακριβούς ελέγχου σε κάθε τροχό.

Η εξέλιξη του ηλεκτρικού GTI βασίζεται στην πλατφόρμα SSP, η οποία θα αποτελέσει τη βάση για όλα τα μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα του ομίλου Volkswagen – από τα Skoda και VW μέχρι και τις Lamborghini και Bentley. Η SSP προσφέρει ευελιξία σε διαστάσεις και εξοπλισμό, επιτρέποντας την ευρεία αξιοποίηση κοινών εξαρτημάτων και λογισμικού.

Το νέο Golf GTI δεν θα φέρει επανάσταση στον σχεδιασμό, αλλά θα εξελιχθεί διατηρώντας την αναγνωρίσιμη φόρμα που χαρακτήρισε το μοντέλο σε όλες τις γενιές του. Ο Schäfer τονίζει ότι στόχος είναι η διατήρηση της αυθεντικότητας του GTI, ενώ η αφετηρία της νέας ηλεκτρικής εποχής θα γίνει με το μικρότερο ID.2 GTI, που έχει ήδη παρουσιαστεί σε πρωτότυπη μορφή.

Όσο για την κορυφαία έκδοση, η ηλεκτρική Golf R, αυτή θα είναι τετρακίνητη και με ακόμη μεγαλύτερη ισχύ, πιθανώς ξεπερνώντας τους 400 ίππους. Οι δύο εκδόσεις θα διαφέρουν και στον χαρακτήρα: το GTI θα παραμείνει καθημερινά χρηστικό και σπορ, ενώ το R θα προσφέρει επιδόσεις και δυναμισμό επιπέδου supermini-RS, ενδεχομένως και με τεχνολογίες όπως drift mode και ήχο προσομοίωσης.

Η εξέλιξη του Golf GTI συνεχίζεται με εντατικούς ρυθμούς και, σύμφωνα με τη Volkswagen, η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση δεν θα αποδυναμώσει το DNA του μοντέλου που γεννήθηκε το 1976 με μόλις 110 ίππους. Αντίθετα, θα το εξελίξει με νέες δυνατότητες, χωρίς να χαθεί η οδηγική του ταυτότητα και με έμφαση περισσότερο στο handling και λιγότερο στις υπερβολικές ιπποδυνάμεις.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!