ΑΓΩΝΕΣ

Ράλλυ Σαρδηνίας: Ιστορική νίκη για τον Ogier, ξεπέρασε τον Loeb

Ο Sébastien Ogier πανηγύρισε την τρίτη του φετινή νίκη και πέμπτη συνολικά στη Σαρδηνία, γράφοντας ιστορία ως ο πιο επιτυχημένος οδηγός στο ιταλικό ράλλυ.

Ο Γάλλος πολυπρωταθλητής, σε περιορισμένο αγωνιστικό πρόγραμμα φέτος, οδήγησε το Toyota GR Yaris Rally1 με ψυχραιμία και ταχύτητα, κερδίζοντας με διαφορά 7,9 δευτερολέπτων από τον Ott Tänak της Hyundai, παρά ένα επικίνδυνο λάθος στην τελευταία ειδική διαδρομή. Ο Ogier έκανε μισό τετ-α-κε και ακούμπησε ελαφρά σε δέντρο, όμως κατάφερε να συνεχίσει και να σφραγίσει την 64η του νίκη στο WRC.

Ο αγώνας στη Σαρδηνία χαρακτηρίστηκε από σκληρές συνθήκες, με δύσκολες ειδικές και πολλές εγκαταλείψεις. Παρ’ όλα αυτά, ο Ogier κατάφερε να ελέγξει τον ρυθμό του και να απαντήσει σε κάθε επίθεση του Tänak, ιδιαίτερα το Σάββατο όπου το προβάδισμα άλλαξε χέρια πολλές φορές.

Η Toyota είχε προεξοφλήσει πως θα αντιμετωπίσει δυσκολίες λόγω της σειράς εκκίνησης, με τους Ogier, Rovanperä και Evans πρώτους στους δρόμους – γεγονός κρίσιμο στη Σαρδηνία λόγω του καθαρισμού των ειδικών. Επιπλέον, η ιαπωνική ομάδα επέλεξε να μην πραγματοποιήσει δοκιμές πριν τον αγώνα, αντίθετα με τη Hyundai. Παρά ταύτα, η Toyota διατήρησε το απόλυτο φετινό ρεκόρ με 100% νίκες.

Ο Kalle Rovanperä κατέκτησε την τρίτη θέση χωρίς να αντιμετωπίσει ιδιαίτερα προβλήματα, σημειώνοντας εξαιρετικό χρόνο στην Power Stage και κατακτώντας τη μέγιστη βαθμολογία της Super Sunday. Ο Elfyn Evans περιορίστηκε στην τέταρτη θέση, χάνοντας πολύ χρόνο την Παρασκευή ανοίγοντας το δρόμο, ενώ υπέστη και κλατάρισμα το Σάββατο.

Η Hyundai έχασε από νωρίς τον Thierry Neuville, ο οποίος εγκατέλειψε στην έκτη ειδική όταν χτύπησε σε δέντρο. Ο Adrien Fourmaux είχε προσωρινά το προβάδισμα αλλά εγκατέλειψε το Σάββατο έπειτα από λάθος σε φρενάρισμα και ανατροπή. Ο Tänak πίεσε μέχρι τέλους, κερδίζοντας ειδικές και διατηρώντας ζωντανές τις ελπίδες, όμως δεν κατάφερε να βρει την ταχύτητα που χρειαζόταν την Κυριακή.

Στο WRC2, ο Oliver Solberg ήταν ο ταχύτερος οδηγός Rally2, παρότι δεν συμμετείχε για βαθμούς. Ο Takamoto Katsuta ξεπέρασε προβλήματα με κλατάρισμα και χαμηλής ταχύτητας ανατροπή για να ολοκληρώσει πέμπτος, ενώ ο Sami Pajari έχασε την ευκαιρία για βάθρο λόγω κλαταρίσματος και επαφής με δέντρο.

Η M-Sport-Ford είχε έναν αγώνα προς λήθη, χάνοντας και τα τρία εργοστασιακά της αυτοκίνητα ήδη από την Παρασκευή το πρωί στην ειδική Telti – Calangianus – Berchidda, λόγω ανατροπών και ζημιών στην ανάρτηση.

Η γενική βαθμολογία του πρωταθλήματος παραμένει ανοιχτή. Ο Evans προηγείται με 133 βαθμούς, όμως πλέον αισθάνεται την πίεση του Ogier (114) και του Rovanperä (113). Επόμενος σταθμός, το EKO Ράλλυ Ακρόπολις στα ελληνικά χώματα, όπου η μάχη αναμένεται να συνεχιστεί με ακόμα μεγαλύτερη ένταση.

Παρακάτω η κατάταξη στην Ιταλία. Επόμενο ράλι το θρυλικό Ακρόπολις (26-29 Ιουνίου), δείτε εδώ τη βαθμολογία του πρωταθλήματος.

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!