Το νέο Audi Q3 ετοιμάζεται για το επίσημο ντεμπούτο του την επόμενη εβδομάδα, σηματοδοτώντας την έναρξη της τρίτης του γενιάς και ενισχύοντας τη θέση του στην κατηγορία των premium κόμπακτ SUV.
Με πάνω από δύο εκατομμύρια πωλήσεις από το 2011, όταν και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, το Q3 αποτελεί βασικό μοντέλο για την Audi. Η δεύτερη γενιά παρουσιάστηκε το 2018 βασισμένη στην πλατφόρμα MQB A2 και απέκτησε αργότερα τις εκδόσεις SQ3, RS Q3 και Sportback. Τώρα, επτά χρόνια μετά, η γερμανική φίρμα ετοιμάζεται να παρουσιάσει την τρίτη γενιά στις 16 Ιουνίου.
Σύμφωνα με τον CEO της Audi, Gernot Dollner, «με την τρίτη γενιά του Audi Q3, ανανεώνουμε μια σημαντική οικογένεια μοντέλων στο πλαίσιο της προϊοντικής μας πρωτοβουλίας». Και όντως, η χρονική στιγμή είναι κομβική για την Audi, καθώς το 2024 ήταν μια δύσκολη χρονιά για τις πωλήσεις της, ενώ η απόπειρα αλλαγής στη στρατηγική ονοματοδοσίας δημιούργησε σύγχυση και εγκαταλείφθηκε.
Το νέο Q3 έχει ήδη εμφανιστεί σε φωτογραφίες πρωτοτύπων από τον περασμένο φθινόπωρο, αρκετές από τις οποίες δείχνουν ξεκάθαρα το αμάξωμα χωρίς ιδιαίτερο καμουφλάζ.
Το εμπρός μέρος υιοθετεί νέα αισθητική στη χαρακτηριστική μάσκα της Audi, ενώ τα φωτιστικά σώματα φέρουν διπλή σχεδίαση και LED ημέρας με pixel διάταξη. Τα ίδια στοιχεία φαίνονται και στο επίσημο teaser που έδωσε τώρα στη δημοσιότητα η Audi.
Στο πλάι, οι γραμμές δείχνουν καθαρές και δυναμικές, ενώ παρατηρούνται και νέες ζάντες. Στο πίσω μέρος, αν και κάποια πρωτότυπα διατηρούν καλύμματα, έχει φανεί η νέα σχεδίαση των φώτων, πιθανόν με μια φωτεινή LED λωρίδα να διατρέχει το πλάτος του αμαξώματος.
Στην επίσημη παρουσίαση δεν αποκλείεται να δούμε και το Q3 Sportback, με την χαρακτηριστική χαμηλωμένη οροφή. Προφανώς το νέο Q3 να ακολουθήσει το εξηλεκτρισμένο μονοπάτι της Audi. Όπως άλλα πρόσφατα μοντέλα, όπως το e-tron GT quattro (με έως 584 ίππους και 618 χλμ. αυτονομία) και τα νέα A6 και A5 plug-in hybrid (με 299 ίππους και 103 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας).
Περισσότερα θα μάθουμε στις 16 Ιουνίου, τόσο για τις τεχνικές λεπτομέρειες όσο και για τη στρατηγική που θα ακολουθήσει η Audi στην κατηγορία των premium κόμπακτ SUV.