Με εντυπωσιακή επίδοση στο Nürburgring, το Xiaomi SU7 Ultra έγινε το ταχύτερο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής στην ιστορική πίστα, ξεπερνώντας κορυφαία ευρωπαϊκά και παγκόσμια ονόματα.
Η Xiaomi βρέθηκε στο επίκεντρο της προσοχής στην πιο απαιτητική πίστα του κόσμου, καταγράφοντας χρόνο 7:04.957 με την έκδοση SU7 Ultra εξοπλισμένη με το προαιρετικό πακέτο πίστας.
Πρόκειται για την τελική εκδοχή παραγωγής του μοντέλου, που καταφέρνει να ξεπεράσει την Porsche Taycan Turbo GT (7:07.55) αλλά και το ηλεκτρικό hypercar Rimac Nevera (7:05.298), με διαφορά που μπορεί να μοιάζει μικρή αλλά είναι κρίσιμη σε μια διαδρομή 20,8 χιλιομέτρων.
Ο χρόνος αυτός είναι βέβαια πιο «αργός» από εκείνον του αγωνιστικά ρυθμισμένου πρωτοτύπου της Xiaomi (6:46.874). Ωστόσο, αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που μπορεί να κυκλοφορεί νόμιμα στον δρόμο και να πωλείται σε τιμή αρκετά χαμηλότερη από τον ανταγωνισμό.
Το SU7 Ultra κινείται από τρεις ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική ισχύ 1.548 ίππων και ροπή 1.770 Nm, προσφέροντας επιτάχυνση 0–100 km/h σε μόλις 1,89 δευτερόλεπτα. Κατά τον γρήγορο γύρο στο Nürburgring, το αυτοκίνητο έφτασε ταχύτητα 345 km/h, μόλις 5 km/h κάτω από την τελική που ανακοινώνει η Xiaomi.
Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του μοντέλου είναι ότι η μέγιστη ισχύς δεν είναι διαθέσιμη από την αρχή. Ο οδηγός πρέπει να ολοκληρώσει έναν γρήγορο γύρο σε εγκεκριμένη πίστα ώστε να ενεργοποιηθεί η λειτουργία «Qualifying Mode» και να απελευθερωθεί όλη η δύναμη του συστήματος.
Με τιμή που ξεκινά λίγο πάνω από τις 65.000 ευρώ στην αγορά της Κίνας, το SU7 Ultra δείχνει ξεκάθαρα τη στρατηγική της Xiaomi να προσφέρει επιδόσεις επιπέδου υπεραυτοκινήτου σε κόστος που μέχρι σήμερα θεωρούνταν μεσαίας κατηγορίας.
Το ρεκόρ στο Nürburgring έρχεται να επιβεβαιώσει ότι η τεχνογνωσία της εταιρείας δεν περιορίζεται πια μόνο στα ηλεκτρονικά, αλλά έχει πλέον περάσει και στην αυτοκίνηση με σοβαρές προθέσεις.