NEA

Ανατροπή από την Audi: Καμία ημερομηνία για το τέλος των θερμικών κινητήρων

Η Audi αναθεωρεί τη στρατηγική της και δεν ορίζει πλέον χρονικά το τέλος των θερμικών κινητήρων, δίνοντας έμφαση στην ευελιξία και την προσαρμογή στις εξελίξεις της αγοράς.

Η Audi επανεξετάζει τη στρατηγική της και ακυρώνει τον μέχρι πρότινος σχεδιασμό για την πλήρη εγκατάλειψη των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Η ημερομηνία-ορόσημο του 2033, που είχε εξαγγελθεί από την προηγούμενη διοίκηση, δεν ισχύει πλέον.

Όπως δήλωσε ο CEO της Audi, Gernot Döllner, η μάρκα δεν δεσμεύεται σε κανένα χρονοδιάγραμμα για τον «θάνατο» των θερμικών μοντέλων και συνεχίζει να επενδύει τόσο σε νέες γενιές κινητήρων όσο και σε plug-in υβριδικές εκδόσεις. Ο ίδιος ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «επενδύουμε στην ευελιξία», ενώ άφησε να εννοηθεί ότι η στρατηγική θα προσαρμόζεται ανάλογα με τις συνθήκες της αγοράς.

Η προηγούμενη διοίκηση είχε προγραμματίσει τη διακοπή εξέλιξης νέων συμβατικών μοντέλων από το 2026. Ωστόσο, η σημερινή ηγεσία αλλάζει πορεία και ετοιμάζει νέα γκάμα θερμικών και υβριδικών μοντέλων για την περίοδο 2024–2026, με χρονικό περιθώριο παραγωγής που μπορεί να επεκταθεί για 7 έως 10 χρόνια ακόμη.

Η Audi αναλαμβάνει επίσης ηγετικό ρόλο εντός του VW Group στην εξέλιξη των επόμενων ηλεκτρικών πλατφορμών. Η νέα SSP πλατφόρμα, που προγραμματίζεται για το 2027–2028, θα αποτελέσει τη βάση για τα πρώτα software-defined vehicles, σε συνεργασία με την Rivian. Εκεί θα βασίζονται τα μεγαλύτερα και πιο τεχνολογικά προηγμένα μοντέλα του ομίλου.

Στο μεταξύ, η Audi συνεχίζει να επαναπροσδιορίζει τη γκάμα της. Τα A1 και Q2 αποσύρονται, με τα A3 και Q3 να αποτελούν πλέον τη βάση της προσφοράς σε μικρομεσαία μοντέλα. Ένα νέο ηλεκτρικό, παρόμοιο σε μέγεθος με το A3, αναμένεται το 2026, χωρίς όμως να υπάρχει σχέδιο για αντίστοιχο μοντέλο με το πιο προσιτό VW ID.2.

Τέλος, αν και τα TT και R8 έχουν αποσυρθεί, ο Döllner δεν αποκλείει το ενδεχόμενο επιστροφής: «Είμαστε άνθρωποι του αυτοκινήτου. Αφήστε μας να σας εκπλήξουμε», ανέφερε χαρακτηριστικά. Η δήλωση αυτή αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο μελλοντικών sport μοντέλων που θα τιμήσουν τη σχεδιαστική και οδηγική κληρονομιά της Audi.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!