Με χρόνο 6:22.091, το πρωτότυπο της Xiaomi ξεπερνά κάθε προσδοκία και αφήνει πίσω του ιστορικά και σύγχρονα supercars.
Η Xiaomi δεν φαίνεται απλώς να δοκιμάζει την τύχη της στην αυτοκίνηση, αλλά έχει πλέον περάσει στην επόμενη φάση, στοχεύοντας σε επιδόσεις που μέχρι πρότινος έμοιαζαν αδιανόητες για μια νέα κατασκευάστρια. Περίπου έναν χρόνο μετά το προηγούμενο ρεκόρ του SU7, η κινέζικη εταιρεία επέστρεψε στο Nürburgring Nordschleife με το SU7 Ultra prototype, πετυχαίνοντας έναν εξαιρετικό χρόνο 6:22.091.
Πρόκειται για βελτίωση 24 δευτερολέπτων σε σχέση με την προσπάθεια του 2024, αλλά το σημαντικότερο είναι πως το SU7 Ultra prototype αναρριχήθηκε στην τέταρτη θέση των ταχύτερων αυτοκινήτων που έχουν γυρίσει ποτέ στη διάσημη «Πράσινη Κόλαση», ανεξαρτήτως κατηγορίας. Μπροστά του βρίσκονται μόνο τρία θρυλικά οχήματα: η Porsche 919 Hybrid Evo, το VW ID.R και η Porsche 956 του 1983.
Το συγκεκριμένο πρωτότυπο δεν προορίζεται για εμπορική διάθεση, αλλά η Xiaomi σχεδιάζει να αξιοποιήσει το επίτευγμα παρουσιάζοντας μια ειδική έκδοση Nürburgring του SU7 Ultra. Η έκδοση αυτή θα διαθέτει κλωβό ασφαλείας, εξαρτήματα από ανθρακονήματα όπως καπό, πίσω αεροτομή και καλύμματα δαπέδου, ενώ στο εσωτερικό θα βρίσκονται δύο καθίσματα μπάκετ της Sparco με λογότυπο Nürburgring.
Στον βασικό εξοπλισμό θα περιλαμβάνεται και το πακέτο Track, με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Bilstein, οροφή από ανθρακονήματα και ζάντες 21 ιντσών. Η παραγωγή θα περιοριστεί στις 100 μονάδες και η τιμή της στην Κίνα θα ξεκινά από περίπου 110.000 ευρώ.