Η νέα Corvette κινείται ηλεκτρικά μέχρι τα 70 χλμ./ώρα και γίνεται η ταχύτερη έκδοση παραγωγής του αμερικανικού μοντέλου που έχει διατεθεί επίσημα στην Ευρώπη.
Η Corvette E-Ray, η πρώτη υβριδική και τετρακίνητη έκδοση του αμερικανικού σπορ μοντέλου, έκανε την ευρωπαϊκή της πρεμιέρα στο Goodwood Festival of Speed, φέρνοντας μαζί της έναν εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα.
Στην Ευρώπη, η E-Ray διαθέτει λειτουργία «stealth», η οποία επιτρέπει στο αυτοκίνητο να ξεκινά αποκλειστικά με ηλεκτρική ισχύ έως τα 70 χλμ./ώρα – κάτι που, σύμφωνα με τον πρόεδρο της GM Ευρώπης, Pere Brugal, «είναι ιδανικό για τις σχέσεις με τους γείτονες όταν φεύγεις νωρίς το πρωί».
Το σύστημα κίνησης συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα 162 PS στον εμπρός άξονα με μια μπαταρία 1,9 kWh και τον V8 κινητήρα της βασικής Corvette, προσφέροντας συνολική απόδοση 655 PS. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 2,9 δευτερόλεπτα, καθιστώντας την E-Ray την ταχύτερη Corvette που έχει κυκλοφορήσει στην Ευρώπη.
Η E-Ray δεν είναι plug-in hybrid, αφού η μπαταρία δεν φορτίζει από πρίζα, αλλά παραμένει ένα εξηλεκτρισμένο μοντέλο που έρχεται να αντιμετωπίσει μια αναπτυσσόμενη κατηγορία.
Η ευρωπαϊκή αγορά εξηλεκτρισμένων supercars αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς, με την Ferrari 296 GTS, την SF90, τη Lamborghini Revuelto και τη McLaren Artura ήδη να διατίθενται, ενώ η Lamborghini ετοιμάζει και την plug-in Temerario ως διάδοχο της Huracan.
Η Porsche έχει ήδη αποκαλύψει τη νέα 911 GTS T-Hybrid, η οποία επίσης χρησιμοποιεί μπαταρία 1,9 kWh, όπως και η Corvette.
Η E-Ray θα διατίθεται σε κουπέ και κάμπριο έκδοση, με τιμή στο Ηνωμένο Βασίλειο από 153.440 λίρες (περίπου 180.000 ευρώ). Τοποθετείται κάτω από την ακριβότερη Z06, αλλά σημαντικά πάνω από τη βασική έκδοση με V8 που κοστίζει 92.890 λίρες (περίπου 109.000 ευρώ). Η Chevrolet θα προσφέρει το μοντέλο σε 18 αγορές της Ευρώπης.
Η GM ποντάρει στην υβριδική Corvette για να ενισχύσει τη θέση της στην ήπειρο, αφού το μοντέλο ήταν το εμπορικότερο της εταιρείας στην Ευρώπη το πρώτο εξάμηνο του 2025 με 338 ταξινομήσεις, ξεπερνώντας το ηλεκτρικό SUV Cadillac Lyriq κατά 39 μονάδες. Η Cadillac έχει προς το παρόν παρουσία σε Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία και Σουηδία, χωρίς άλλα διαθέσιμα μοντέλα, όμως η GM σχεδιάζει περαιτέρω επέκταση.
Η επιστροφή της GM στην Ευρώπη έγινε το 2024, επτά χρόνια μετά την αποχώρησή της μέσω της πώλησης των Opel και Vauxhall στον Όμιλο PSA. Στο διάστημα αυτό, άλλες premium μάρκες όπως η Jaguar Land Rover, η Volvo και οι αμερικανικές premium προτάσεις είχαν περιορισμένη διείσδυση στην ευρωπαϊκή αγορά, όμως η GM εκτιμά ότι το design, η τεχνολογία και η αναγνωρισιμότητα του ονόματος Cadillac θα λειτουργήσουν προς όφελός της.
Επιπλέον, το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης Super Cruise της Cadillac αναμένεται να λανσαριστεί στην Ευρώπη το 2026. Αυτή τη στιγμή δοκιμάζεται σε μεγάλους αυτοκινητοδρόμους με στόχο να ανταγωνιστεί το BlueCruise της Ford, το οποίο ήδη προσφέρεται σε επιλεγμένα μοντέλα όπως το Mustang Mach-E και έχει εγκριθεί για χρήση σε 133.000 χιλιόμετρα δρόμων σε 15 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.





