NEAPINED

Νέο Renault Clio: Αποκλειστικά υβριδικό και με μοντέρνο σχεδιασμό

Η γαλλική εταιρία ετοιμάζεται να αποκαλύψει την έκτη γενιά του Clio στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου τον Σεπτέμβριο, σηματοδοτώντας μια ριζική στροφή για το δημοφιλές supermini.

Η νέα γενιά του Renault Clio θα παρουσιαστεί επίσημα τον Σεπτέμβριο στο Μόναχο, πριν λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά στις αρχές του 2026. Αν και διατηρεί τις βασικές του αναλογίες, το Clio του 2026 δεν βασίζεται στο παρελθόν – ούτε σχεδιαστικά, ούτε μηχανολογικά. Αντιθέτως, προτείνει ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον με αποκλειστικά υβριδική γκάμα και νέο δυναμικό στιλ, αποφεύγοντας τον ρετρό χαρακτήρα που ακολουθούν άλλα μοντέλα της Renault, όπως το νέο 5 και το επερχόμενο 4.

Η έκτη γενιά του Clio θα έχει επανασχεδιασμένο εμπρός μέρος με νέα μάσκα σε μοτίβο διαμαντιών, πιο αιχμηρούς προβολείς και έντονα σχεδιαστικά στοιχεία που παραπέμπουν στο πρωτότυπο Embleme. Στο πίσω μέρος θα ξεχωρίζουν τα διπλά spoiler, τα οποία ενισχύουν την αεροδυναμική απόδοση. Αν και πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, αναμένεται να βασίζεται σε μια εξελιγμένη εκδοχή της υπάρχουσας πλατφόρμας CMF-B, με στόχο την καλύτερη αποδοτικότητα και τον περιορισμό του κόστους παραγωγής.

Κάτω από το καπό, η Renault αποφάσισε να υπάρχει αποκλειστικά το βελτιωμένο υβριδικό σύστημα E-Tech, το οποίο συνδυάζει έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο κινητήρα με δύο ηλεκτροκινητήρες, αποδίδοντας συνολικά 145 ίππους. Η απόφαση για κατάργηση όλων των θερμικών εκδόσεων (όπως ο TCe 90) συνδέεται άμεσα με τη συμμόρφωση στους αυστηρότερους ευρωπαϊκούς στόχους εκπομπών CO₂ (από 95 g/km σήμερα, σε 93,6 g/km το 2025 και 49,5 g/km μέχρι το 2030)

Παρότι το Clio κινείται πλέον αποκλειστικά με εξηλεκτρισμένη τεχνολογία, δεν θα υπάρξει –τουλάχιστον προς το παρόν– αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Αυτή η απόφαση ενδέχεται να περιορίσει την παρουσία του μοντέλου σε αγορές με αυστηρότερες πολιτικές για τα ποσοστά ηλεκτρικών πωλήσεων, όπως η Νορβηγία ή η Ολλανδία.

Παρά τις αναβαθμίσεις σε τεχνολογία και σχεδίαση, η Renault επιδιώκει να διατηρήσει το Clio ως μία προσιτή πρόταση στην κατηγορία. Η στρατηγική της βασίζεται όχι στη μείωση της τιμής, αλλά σε εναλλακτικά χρηματοδοτικά προγράμματα που θα κάνουν την αγορά ή τη μίσθωση του μοντέλου πιο εύκολη για το κοινό.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!