Ο Lando Norris επικράτησε του team-mate και διεκδικητή του τίτλου Oscar Piastri, με τον Charles Leclerc να χάνει έδαφος στα τελευταία στάδια του για τη Ferrari. Στο βάθρο τελικά ανέβηκε η Mercedes του Russell.
Ο Lando Norris κράτησε με δυσκολία την πρωτοπορία μέχρι το τέλος στο Ουγγρικό Grand Prix, αντιμετωπίζοντας επίμονες επιθέσεις από τον Oscar Piastri στους τελευταίους γύρους. Ο Βρετανός πόνταρε σε στρατηγική ενός pit stop, επιλογή που αρχικά έμοιαζε ριψοκίνδυνη αλλά τελικά αποδείχθηκε νικηφόρα.
WATCH THE RACE START 🎥#F1 #HungarianGP pic.twitter.com/vtI1GuR1F3
— Formula 1 (@F1) August 3, 2025
Ο Piastri ακολούθησε στρατηγική δύο pit stop, σε μια προσπάθεια να κερδίσει τον poleman Charles Leclerc. O Mονεγάσκος της Ferrari διατήρησε την πρωτοπορία στην εκκίνηση και στο πρώτο stint, καθώς το πίσω μέρος του μονοθεσίου του αντιμετώπιζε περιορισμένη πρόσφυση σε μια πίστα που φθείρει έντονα τα ελαστικά.
Σε αντίθεση, ο Norris είχε μέτρια εκκίνηση. Παρότι πίεσε τον Piastri στην πρώτη φάση της εκκίνησης, παγιδεύτηκε στη φάση του φρεναρίσματος, επιτρέποντας σε George Russell και Fernando Alonso να τον προσπεράσουν από την εξωτερική στη στροφή 1.
He can!
— Formula 1 (@F1) August 3, 2025
Leclerc keeps the net lead of the race 💪#F1 #HungarianGP pic.twitter.com/VR0iF4hb2H
Πέρασε τον Alonso δύο γύρους αργότερα, αλλά δεν μπορούσε να ξεπεράσει τον Russell. Βλέποντας ότι το πολύ να τερματίσει τρίτος με τη στρατηγική των δύο στάσεων, αποφάσισε να επεκτείνει το πρώτο stint του και μπήκε στα pits μόλις στον 31ο γύρο, ποντάροντας ότι οι αντίπαλοί του θα χρειαζόταν να ξαναμπούν.
LAP 38/70
— Formula 1 (@F1) August 3, 2025
Norris, on hard tyres which he'll try to keep on until the end, runs through the gravel at Turn 12
📻: "Lando, keep the focus" says his race engineer #F1 #HungarianGP pic.twitter.com/3AsJkSFiKK
Η στρατηγική επιβεβαιώθηκε όταν ο Leclerc έκανε δεύτερο pit stop στον 40ό γύρο. H McLaren καθυστέρησε λίγο περισσότερο το δικό της stop για τον Piastri, δίνοντάς του πλεονέκτημα φρέσκων ελαστικών ώστε να κυνηγήσει τον Leclerc. Ο Αυστραλός προσπέρασε τη Ferrari στον 51ο γύρο και ξεκίνησε να μειώνει τη διαφορά από τον Norris, η οποία ήταν κοντά στα 9 δευτερόλεπτα.
Ο Leclerc, ήδη απογοητευμένος από τη στρατηγική της Ferrari, είχε μπει σε έντονη αντιπαράθεση με την ομάδα του μέσω radio. Ο Piastri εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία και με πιο φρέσκα ελαστικά πλησίασε γρήγορα τον team-mate του.
LAP 69/70
— Formula 1 (@F1) August 3, 2025
Piastri has a lunge at Turn 1, locks up and Norris keeps the lead! 🤯#F1 #HungarianGP pic.twitter.com/drJbh3trZp
Στους τελευταίους πέντε γύρους ο Piastri βρέθηκε εντός DRS απόστασης, ιδίως λόγω και της κίνησης από πίσω μαρκαρισμένα μονοθέσια. Στον 68ο γύρο πλησίασε απειλητικά και στον επόμενο γύρο επιχείρησε επίθεση με φρενάρισμα αργά στη στροφή 1, όμως μπλόκαρε τους τροχούς και βγήκε ελαφρώς εκτός γραμμής.
Norris ⚔️ Piastri: How did they not collide?! 😱#F1 #HungarianGP pic.twitter.com/Wu3LmlcOwP
— Formula 1 (@F1) August 3, 2025
Χωρίς να έχει αρκετή ορμή για την τελευταία επίθεση στον τελικό γύρο, ο Piastri αναγκάστηκε να συμβιβαστεί με τη δεύτερη θέση, τερματίζοντας μόλις 0,698 δευτερόλεπτα πίσω από τον Norris.
Ο George Russell έκλεισε το βάθρο, προσπερνώντας τον Leclerc στον 61ο γύρο. Ο Μονεγάσκος είχε ήδη προειδοποιήσει μέσω radio ότι δύσκολα θα κρατήσει θέση στο βάθρο, και τελικά λύγισε από τη φθορά των ελαστικών και τις αμυντικές του προσπάθειες. Ο Russell θεώρησε την άμυνα του Leclerc υπερβολική, υποστηρίζοντας ότι το μονοθέσιο της Ferrari μετακινήθηκε στην πέδηση, κάτι που θεωρείται επικίνδυνο.
LAP 62/70
— Formula 1 (@F1) August 3, 2025
Leclerc didn't give it up easily but Russell has got through – they almost touch in the run down to Turn 1 😮#F1 #HungarianGP pic.twitter.com/dMyDp09P41
Στον επόμενο γύρο, ο Leclerc επιχείρησε να κλείσει ξανά τον Russell, αλλά η Mercedes είχε κρατήσει την εσωτερική και βγήκε τελικά μπροστά, κατακτώντας την τρίτη θέση. Η Ferrari δέχτηκε ποινή 5 δευτερολέπτων για ασταθή οδήγηση του Leclerc, όμως η διαφορά του από τον Alonso ήταν αρκετή για να παραμείνει τέταρτος.
Ο Fernando Alonso κράτησε πίσω του τον Gabriel Bortoleto, ο οποίος απείλησε έντονα στα πρώτα στάδια του αγώνα. Ο Βραζιλιάνος κατάφερε να τερματίσει έκτος, το καλύτερο αποτέλεσμα της σύντομης πορείας του στη Formula 1, δύο δευτερόλεπτα μπροστά από τον Lance Stroll.
Ten laps left. ⌛️
— Aston Martin Aramco F1 Team (@AstonMartinF1) August 3, 2025
Fernando’s back in P5 and Lance in P7 as we near the end of the #HungarianGP. pic.twitter.com/vgaLwjBZDH
Ο Liam Lawson κατάφερε να αφήσει πίσω του τον Max Verstappen, ο οποίος προσπάθησε να «τραβήξει» το πρώτο του stint με τα σκληρά ελαστικά, αλλά τελικά μπήκε αργά στα pits και επέστρεψε πίσω από τον πρώην team-mate του.
Ο Andrea Kimi Antonelli πήρε τον τελευταίο βαθμό της δεκάδας, αντέχοντας στην πίεση του Isack Hadjar. Ο Γάλλος οδηγός υπέφερε από πόνο στο χέρι του, όταν χαλίκι τον χτύπησε κατά τη διάρκεια εξόδου εκτός πίστας στους πρώτους γύρους.
Η Formula 1 μπαίνει τώρα στη θερινή της διακοπή και θα επιστρέψει στο τέλος του μήνα για το GP Ολλανδίας στο Zandvoort, το τριήμερο 29-31 Αυγούστου. Παρακάτω η κατάταξη στο Hungaroring. Επόμενο Grand Prix σε κάτι λιγότερο από ένα μήνα, στην Ολλανδία (31 Αυγούστου, ώρα 16:00). Δείτε εδώ τη βαθμολογία στο πρωτάθλημα.
Unbelievably close to colliding 😱
— Formula 1 (@F1) August 3, 2025
Norris and Piastri battling on the penultimate lap ⚔️#F1 #HungarianGP pic.twitter.com/2y03b2KrW8

