Με νέα ανάρτηση στο Truth Social, o Ντόναλντ Τραμπ στρέφεται κατά της Jaguar, με αφορμή την περσινή διαφημιστική καμπάνια που έγινε viral. Για όλους τους λάθος λόγους.
Η καμπάνια, η οποία παρουσιάστηκε ως μια προσπάθεια επανατοποθέτησης της Jaguar σε πιο σύγχρονη και πολιτισμικά ευαίσθητη κατεύθυνση, επικρίθηκε ευρέως για την «woke» αισθητική της και την εντυπωσιακή απουσία… αυτοκινήτων. Ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη, χαρακτηρίζοντάς την «ανόητη» και «απόλυτα αποτυχημένη».
Στην ίδια ανάρτηση, ο Τραμπ σχολίασε και την πρόσφατη παραίτηση του Adrian Mardell από τη θέση του CEO της JLR, βλέποντας σε αυτήν το αποτέλεσμα του επικοινωνιακού φιάσκου. Αν και επίσημα η αποχώρηση του Mardell γίνεται έπειτα από 35 χρόνια στην εταιρεία και έρχεται σε περίοδο θετικών οικονομικών αποτελεσμάτων, η συγκυρία με την αρνητική δημοσιότητα δεν πέρασε απαρατήρητη.
Τη θέση του Mardell αναλαμβάνει ο PB Balaji, μέχρι πρότινος οικονομικός διευθυντής του ομίλου Tata. Πρόκειται για μια αλλαγή ηγεσίας σε κομβικό σημείο, καθώς η Jaguar προχωρά στην πλήρη αναδιάρθρωσή της με στόχο να γίνει μία premium μάρκα αποκλειστικά με ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η στροφή αυτή, που ήδη έχει προκαλέσει αντιδράσεις, είχε υπερασπιστεί έντονα ο Mardell, δηλώνοντας ότι η μάρκα είναι έτοιμη να απομακρυνθεί από μέρος του παραδοσιακού της κοινού για να επανασυσταθεί. Ο Τραμπ, ωστόσο, βλέπει αυτή την επιλογή σαν αποξένωση από τους αγοραστές, υποστηρίζοντας ότι «κανείς δεν θέλει να αγοράσει Jaguar μετά από αυτή την ντροπιαστική διαφήμιση».
Η δημόσια τοποθέτηση του πρώην προέδρου έρχεται να εντείνει ακόμη περισσότερο τη συζήτηση γύρω από τη στρατηγική της Jaguar, η οποία ήδη παλεύει να ανακτήσει την παλιά της δυναμική μέσα σε ένα μεταβαλλόμενο και απαιτητικό τοπίο για τις ευρωπαϊκές μάρκες.
