Η Nissan επανεξετάζει την απόφασή της για πλήρη εξηλεκτρισμό του Juke, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο συνέχισης και με θερμικούς κινητήρες.
Παρά τις αρχικές πληροφορίες που ήθελαν τη νέα γενιά του μικρού crossover να διατίθεται αποκλειστικά ως ηλεκτρικό, οι εξελίξεις δείχνουν αλλαγή πλεύσης.
Σύμφωνα με δηλώσεις του Alexandre Armada, υπεύθυνου σχεδιασμού προϊόντων για μικρά μοντέλα της Nissan Ευρώπης, η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση δεν κινείται με τον ίδιο ρυθμό σε όλες τις αγορές. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι η Nissan εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να διατηρήσει σε παραγωγή και θερμικές εκδόσεις του Juke, όπως ο τρικύλινδρος 1.0 turbo και ο υβριδικός 1.6.
Η απόφαση αυτή στηρίζεται και σε εμπορικά δεδομένα: το Juke είναι το δεύτερο σε πωλήσεις μοντέλο της Nissan στην Ευρώπη, πίσω μόνο από το Qashqai, και η διατήρηση μιας πιο προσιτής θερμικής έκδοσης θα βοηθήσει στη διατήρηση του μεριδίου της εταιρείας στην κατηγορία.
Το επόμενο Juke θα βασιστεί σε μικρότερη εκδοχή της CMF-EV πλατφόρμας -την ίδια αρχιτεκτονική που χρησιμοποιούν το Ariya και το Renault Megane E-Tech- και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Sunderland, στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Η πλήρως ηλεκτρική εκδοχή του Juke αναμένεται να προσφέρεται με διαφορετικές εκδόσεις μπαταριών, με χωρητικότητα από 40 έως και 87 kWh. Οι άμεσοι ανταγωνιστές του στην ευρωπαϊκή αγορά θα είναι μεταξύ άλλων τα Jeep Avenger, Hyundai Kona EV και το επερχόμενο Ford Puma Gen-E.
Το ύφος του σχεδιασμού αναμένεται να επηρεαστεί από το πρωτότυπο Hyper Punk, ωστόσο το βασικό ερώτημα παραμένει το είδος των εκδόσεων που θα διατεθούν: αμιγώς ηλεκτρικές, θερμικές ή και τα δύο.
Ωστόσο, μέχρι να παρουσιαστεί επίσημα, τίποτα δεν θεωρείται βέβαιο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η Nissan δείχνει διατεθειμένη να προσαρμοστεί στις ανάγκες της αγοράς και αυτό μπορεί να σημαίνει ότι το Juke θα συνεχίσει να διατίθεται και με θερμική καρδιά.
