Παιδιά, μπαγκάζια, ομπρέλες και χωματόδρομος προς την παραλία. Όχι ιδιαίτερα πρωτότυπο ως σενάριο αλλά τουλάχιστον ευχάριστο σαν εμπειρία, χάρη στο Cupra Formentor που τα κατάφερε παλληκαρήσια, αφήνοντας μία ευχάριστη επίγευση στο φετινό καλοκαίρι.
Πείτε πως για ένα καλοκαίρι θα μπορούσατε να επιλέξετε οι ίδιοι το αυτοκίνητο των διακοπών σας. Χωρίς περιορισμό αλλά σε λογικά πλαίσια. Φαντάζομαι πως αυτό, κατά 99% θα ήταν κάποιο SUV και όχι άδικα, αφού τα συγκεκριμένα οχήματα καλύπτουν με τον καλύτερο τρόπο τις απαιτήσεις της περιόδου.
Για το γράφοντα, το Cupra Formentor αποτέλεσε τον ιδανικό συνοδοιπόρο τις προηγούμενες ημέρες, φέρνοντας εις πέρας με επιτυχία τα καθήκοντά του.
Κάνοντας skip στις διάφορες προετοιμασίες και στην προσμονή των προηγούμενων εβδομάδων, οι διακοπές θα έλεγα πως αρχίζουν τη στιγμή που αρχίζεις να φορτώνεις το αυτοκίνητο. Εκεί νιώθεις πως πατάς το play σε αυτό που θα ακολουθήσει. Και είναι σημαντικό, μία μικρή νίκη, να έχεις παιδιά και να μπορείς να κουβαλήσεις οτιδήποτε χρειάζεται και τραβά η όρεξή σου, χωρίς περιορισμούς.
Πέρυσι είχε χρειαστεί να επιστρατεύσω μπαγκαζιέρα οροφής, στο αυτοκίνητο που είχα για το καλοκαίρι. Χάρη όμως στα 450 λίτρα χωρητικότητας και στη σωστή χωροταξικά σχεδίαση του διαμερίσματος αποσκευών του Formentor, φέτος τα πράγματα έγιναν πιο εύκολα.
Ένας ακόμα πόντος έρχεται από την ασύρματη διασύνδεση του Android Auto στο infotainment. Όχι μόνο γιατί χρησιμοποιείς τους χάρτες της Google που, αντικειμενικά, έχουν περισσότερες πιθανότητες να σε πάνε σε άγνωστα μέρη.
Αλλά και γιατί συνδέεις άμεσα το λογαριασμό σου στο tidal (ή στο spotify). Έτσι απολαμβάνεις την αγαπημένη σου μουσική, ακόμα και σε σημεία που η εναλλακτική του ραδιοφώνου είναι δύο μόνο σταθμοί, συνήθως με κλαρίνα ή νησιώτικα.
Υπάρχουν όμως και άλλες, μικρές λεπτομέρειες που εκτιμά κανείς, ανάλογα με τις συνθήκες. Όπως για παράδειγμα ένα καλό σύστημα κλιματισμού. Κάτι που όχι μόνο παρέχει άφθονο κρύο αέρα, σχεδόν με την εκκίνηση του κινητήρα, αλλά φιλτράρει επιτυχώς όλη τη σκόνη, τη γύρη και άλλα μικροσωματίδια, διατηρώντας καθαρό τον αέρα στην καμπίνα των επιβατών.
Ή το να έχει αρκετό γκάζι, ώστε ακόμα και φορτωμένο το αυτοκίνητο να μπορεί να κάνει με ασφάλεια μία προσπέραση στις μικρές ευθείες/ ευκαιρίες που ανοίγονται κατά διαστήματα στους επαρχιακούς δρόμους ενός νησιού.
Άσφαλτος υπήρξε πολλή. Και χώμα επίσης. Όχι κάτι κακοτράχαλο αλλά αυτό που συναντά κανείς συχνά, εξερευνώντας γωνιές της Ελληνικής υπαίθρου. Σε όλα αυτά το Formentor δεν μάσησε. Και ήταν ακόμα και οι λεπτομέρειες -όπως για παράδειγμα το πόσο στρωτά μπορούσε να εκκινήσει σε ανωφέρειες με μειωμένη πρόσφυση/ χώμα- που έκαναν την εμπειρία ακόμα καλύτερη.
Οπότε, ως επιστέγασμα, η εμπειρία της συμβίωσης με αυτό ήταν θετική. Και γυρνώντας πίσω, με ένα καλό πλύσιμο, παραμένει ένα όμορφο, δυναμικό αυτοκίνητο, που μπορεί να σταθεί με αξιώσεις σε κάθε πτυχή της οικογενειακής και επαγγελματικής σου ζωής.






απείρως καλύτερο είναι το terramar. Με 4 εκατοστά επιπλέον μήκος έχεις 500+ λίτρα αποσκευών και περισσότερους χώρους πίσω και πιο μεγάλο παρπρίζ μπροστά που σου δίνει την αίσθηση ενός μεγάλου αυτοκινήτου.