NEAPINED

BYD ATTO 2: Και με plug-in υβριδικές εκδόσεις, και με νέα ηλεκτρική με μεγαλύτερη μπαταρία

Με τις δύο νέες εκδόσεις Comfort και DM-i, η BYD ενισχύει την παρουσία της στα κόμπακτ SUV, προσφέροντας μια καθαρά ηλεκτρική λύση με μεγάλη αυτονομία και μια plug-in υβριδική πρόταση με κορυφαία οικονομία και ευελιξία χρήσης.

Η BYD είναι μια από τις πιο δραστήριες εταιρείες στην παγκόσμια αγορά ηλεκτρικών και εξηλεκτρισμένων αυτοκινήτων, με σαφή στρατηγική: να καλύψει κάθε ανάγκη, από τα καθημερινά χιλιόμετρα της πόλης έως τα μεγάλα ταξίδια.

Το ATTO 2 είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της προσέγγισης. Διατίθεται πλέον σε δύο νέες εκδόσεις, Comfort (ηλεκτρική)και DM-i (plug-in υβριδική), που βασίζονται σε δύο διαφορετικές τεχνολογίες αλλά μοιράζονται κοινές αρχές σχεδίασης, πρακτικότητας και τεχνολογικής πληρότητας.


Η έκδοση Comfort εξελίσσει τις ήδη γνωστές αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις Active και Boost, ανεβάζοντας σημαντικά την αυτονομία χάρη σε μια μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία Blade Battery 64,8 kWh. Συγκριτικά, οι υπάρχουσες εκδόσεις διαθέτουν μπαταρία 45,1 kWh και προσφέρουν αυτονομία 312 χιλιομέτρων (WLTP).

Η νέα Comfort φτάνει τα 430 χιλιόμετρα στον ίδιο κύκλο μέτρησης, ενώ στην πόλη μπορεί να ξεπεράσει τα 600 χιλιόμετρα. Πρόκειται για μια ουσιαστική αναβάθμιση που καθιστά το ATTO 2 πιο ευέλικτο σε χρήση και πιο ανταγωνιστικό απέναντι σε άλλα ηλεκτρικά της κατηγορίας.

Το ηλεκτρικό σύστημα αποδίδει 204 ίππους και 310 Nm ροπής, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα. Αντίστοιχα, η τελική ταχύτητα φτάνει τα 160 χλμ./ώρα. Η BYD έχει φροντίσει και για το θέμα της φόρτισης, προσφέροντας ταχύτερη φόρτιση DC με ισχύ έως 155 kW –που σημαίνει φόρτιση από 10% σε 80% σε 25 λεπτά– αλλά και στάνταρ τριφασικό φορτιστή AC 11 kW για πιο αργή, νυχτερινή φόρτιση.

Μια σημαντική διαφορά της έκδοσης Comfort είναι η υιοθέτηση πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων, αντί για ημιάκαμπτο άξονα που χρησιμοποιείται στις υπόλοιπες εκδόσεις. Αυτή η τεχνική επιλογή βελτιώνει την ποιότητα κύλισης και την ευστάθεια, ενισχύοντας τον οικογενειακό χαρακτήρα του αυτοκινήτου και κάνοντάς το πιο άνετο σε διαδρομές με επιβαρυμένο οδόστρωμα ή στο ταξίδι.

Το εσωτερικό διατηρεί τη λιτή αλλά ποιοτική αισθητική των μοντέλων της BYD, με αναβαθμισμένα υλικά, φωτισμό, θέρμανση καθισμάτων, και βελτιωμένη εργονομία. Ένα χαρακτηριστικό που ξεχωρίζει στην Comfort είναι η μεταφορά του επιλογέα ταχυτήτων από την κεντρική κονσόλα στην κολόνα του τιμονιού, μια λεπτομέρεια που ελευθερώνει χώρο και προσθέτει πρακτικότητα.

Η ψηφιακή οθόνη οργάνων είναι 8,8 ιντσών, ενώ η κεντρική οθόνη αφής 12,8 ιντσών φιλοξενεί το εξελιγμένο σύστημα infotainment με δυνατότητα OTA ενημερώσεων και φωνητικό έλεγχο. Υπάρχουν επίσης θύρες USB τύπου C, βάση ασύρματης φόρτισης και πλήρης συνδεσιμότητα με Apple CarPlay και Android Auto.

Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 450 λίτρα, σημαντικά αυξημένος σε σχέση με τις Active και Boost (400 λίτρα), και μπορεί να επεκταθεί στα 1.370 λίτρα με αναδιπλωμένα πίσω καθίσματα. Το επίπεδο δάπεδο ενισχύει τη χρηστικότητα, ενώ η συνολική διάταξη της καμπίνας παραμένει ευρύχωρη και λειτουργική.


Από την άλλη πλευρά, η έκδοση ATTO 2 DM-i εισάγει την τεχνολογία Super Hybrid DM της BYD στην κατηγορία των compact SUV. Συνδυάζει ηλεκτρική οδήγηση με υποστήριξη από έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων, επιτρέποντας αυτονομία έως 1.000 χιλιόμετρα σε πραγματικές συνθήκες.

Η DM-i διατίθεται σε δύο εκδόσεις: Active με μπαταρία 7,8 kWh (ηλεκτρική αυτονομία 40 χιλιόμετρα) και Boost με μπαταρία 18 kWh (ηλεκτρική αυτονομία 90 χιλιόμετρα).

Η έκδοση Boost αποδίδει 212 ίππους και επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 7,5 δευτερόλεπτα. Η μέση κατανάλωση περιορίζεται στα μόλις 1,8 λίτρα/100 χλμ. (WLTP), καθιστώντας την εξαιρετική λύση για όσους θέλουν να καλύπτουν καθημερινές αποστάσεις ηλεκτρικά και να έχουν το πλεονέκτημα του κινητήρα βενζίνης για μεγαλύτερα ταξίδια χωρίς συχνή φόρτιση.

Η υβριδική έκδοση DM-i διατηρεί την ίδια σχεδιαστική βάση με την Comfort, με κάποιες διαφοροποιήσεις σε σημεία όπως η μάσκα και τα λογότυπα.

Το εσωτερικό είναι παρόμοιο σε ποιότητα και διάταξη, με ίδιο πίνακα οργάνων, οθόνη αφής και λειτουργίες, ενώ ενσωματώνει και εξελιγμένο φωνητικό σύστημα με τεχνολογία Generative AI.

Και στις δύο εκδόσεις, ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει συστήματα υποβοήθησης οδήγησης όπως ενεργό cruise control, σύστημα διατήρησης λωρίδας, προειδοποίηση σύγκρουσης, ανίχνευση τυφλού σημείου, αναγνώριση σημάτων και λειτουργία Vehicle-to-Load (έως 3,3 kW) για φόρτιση εξωτερικών συσκευών.

Η ηλεκτρική Comfort αναμένεται να κυκλοφορήσει άμεσα στην Ευρώπη, ενώ η υβριδική DM-i αναμένεται στo πρώτο τρίμηνο του 2026. Και στις δύο περιπτώσεις, η εγγύηση καλύπτει το αυτοκίνητο για 6 χρόνια και την μπαταρία και το σύστημα κίνησης για 8 χρόνια, προσφέροντας επιπλέον σιγουριά στους ιδιοκτήτες.

Νίκος Βαϊλακάκης

O Νίκος μπορεί να είναι από τα πιο πρόσφατα μέλη στην ομάδα, αλλά διαθέτει πολυετή εμπειρία ως δημοσιογράφος από παλιά. Ακόμη και πριν δημιουργηθεί το caroto.gr!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!