ΝΕΑ

Δημοσιεύματα αναφέρονται σε επικείμενες αλλαγές στη φορολογία αγοράς των καινούργιων αυτοκινήτων (Τέλος Ταξινόμησης) - O ΣΕΑΑ (ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ) ανακοινώνει πως δεν επίκειται καμία αλλαγή στη φορολογία αγοράς των αυτοκινήτων και πως η πληροφορία δεν ευσταθεί, καθώς το Υπ. Οικονομικών μόλις λίγους μήνες πριν αναμόρφωσε τη σχετική φορολογία.

Άνοιξε η λίστα με τις παραγγελίες στην Ελλάδα για την Alfa Romeo Stelvio First Edition

Τι θα δούμε στην ταινία «Green Hell»; [vid]

Opel - PSA: Ο Carlos Tavarus ζήτησε να δει την Merkel!

Η Ford επενδύει 1 δισεκατομμύριο δολάρια στην τεχνολογία της αυτόνομης οδήγησης

H General Motors θέλει να πουλήσει την Opel στον όμιλο PSA!

Ανεξάρτητο σήματα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την VW

Πόσο πωλήθηκε το ελληνικό Renault 5 Turbo Group B;

Οδηγούμε το νέο Honda Civic στην Βαρκελώνη!

Πόσο πιο πάνω από το R8 μπορεί να φτάσει η Audi;


Μιχάλης Κατωπόδης

Share Button

katopodis1

To whom it may concern…

Μετά από 16 χρόνια ευδόκιμου εργασιακού βίου στο μικρόκοσμο των περιοδικών αυτοκινήτου, ένα μίνι βιογραφικό. Από ένα συντάκτη, δοκιμαστή, ένα manager, διευθυντή, ανευθυνοϋπεύθυνο… Έναν τύπο τέλος πάντων, καλό παιδί, που πέρασε από διάφορες θέσεις και καρέκλες για να καταλήξει στην αρχή. Να κάνει δηλαδή αυτό που του αρέσει.

Με έντονη, ομολογώ, διάθεση να ξεφύγω από τη λογική του βιογραφικού, θα πω ότι ο χρόνος είναι άτιμο πράμα. Άλλους τους ωριμάζει και άλλους, απλά, τους γερνάει. Μιας λοιπόν που είναι δύσκολο σε μερικές αράδες κείμενο να “διαβάσει” κανείς έναν άνθρωπο, το χαρακτήρα, την προσωπικότητα, το έργο, τη στάση ζωής, όπως και την προσωπική του ηθική περί σωστού και λάθους, θα περιοριστώ στο να αυτοπροσδιοριστώ ως μία ταπεινή πένα, σε ένα site που με αγνή αγάπη για την τεχνολογία και το αυτοκίνητο δημιούργησε ο εμπνευστής του. Ένας τύπος ο οποίος θεωρεί εαυτόν “χαμένο” από το σύγχρονο χάρτη των εκδοτικών εταιριών αλλά με βήματα πίσω του, επάνω στη σκόνη του χρόνου. Κάποιος που, από επιλογή, προτίμησε να μην γίνει “τέρας” για να επιβιώσει.

Θα δώσω όμως αυτό… Η όλη ιστορία ξεκίνησε το 1999, όταν ολοκληρώνοντας το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (Μεταλλουργός Μηχανικός γαρ) ένας 23χρονος έψαχνε δουλειά για να βγάζει χαρτζιλίκι. Αναπάντεχα, η πρώτη πόρτα που άνοιξε ήταν αυτή του Auto Motor und Sport, στις εποχές που ακόμα κράταγε ψηλά τη σημαία. Δεύτερη στάση ο ΔΟΛ, με το τμήμα αυτοκινήτου του in.gr και με το ένθετο Auto ΝΕΑ. Στη συνέχεια ήρθαν οι θέσεις ευθύνης στις Τεχνικές εκδόσεις (4Τ, Auto Bild), στην Option Press και τελικά στο site του Auto Τρίτη. Στιγμές υπήρξαν πολλές, κάποιες από τις οποίες αξίζει κανείς να διηγηθεί. Στο μέλλον, ίσως, για όποιον ενδιαφέρεται να ακούσει.

Μιχάλης Κατωπόδης (mkatopodis@gmail.com)