ΝΕΑ

Οι τιμές πώλησης για την βασική έκδοση του νέου Renault Megane 1.2 TCe με τους 100 ίππους ξεκινά από 17.150 ευρώ, ενώ η βασική ντίζελ 1.5 dci με τα 90 άλογα από 18.890 ευρώ. Σύντομα θα ακολουθήσει η δοκιμή της dCi με τα 110 άλογα.

To νέο Audi A5 Coupe στην έκδοση 1.4 TFSI των 150 ίππων ξεκινά από τις 46.400 ευρώ με στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο S-tronic - H αμέσως επόμενη έκδοση 2.0 TFSI των 252 ίππων ξεκινά από 63.600 ευρώ.

Ράλι Ντακάρ: Νικητής στην 8η ειδική και μπροστάρης στην γενική ο Loeb - Ακυρώθηκε η σημερινή 9η ε.δ. λόγω καιρικών συνθηκών

Το 2014 η Rolls-Royce είχε πουλήσει για πρώτη φορά στην ιστορία της πάνω από 4.000 αυτοκίνητα (για την ακρίβεια 4.063) – Το 2016 ήταν επίσης μία πολύ καλή χρονιά για την βρετανική φίρμα με 4.011 πωλήσεις με τη μεγαλύτερη άνοδο στην Ευρώπη (+28%) και τον καλύτερο ντίλερ στο Ντουμπάι (που αλλού;).

Ράλι Ντακάρ - 7η ε.δ.: Διατηρεί τα ηνία του αγώνα ο «Mr. Dakar»!

Ράλι Ντακάρ – 6η ε.δ.: Ακυρώθηκε λόγω καιρού, απόλυτη κυριαρχία για την Peugeot

Το νέο Jeep Wrangler θα ξεκινήσει να παράγεται μέσα στο Νοέμβριο του 2017, ενώ το τρέχον μοντέλο θα συνεχίσει για ένα παράλληλο διάστημα 8 μηνών – Το λανσάρισμα του νέου Wrangler στην Ευρώπη αναμένεται την άνοιξη του 2018 και μέσα στην ίδια χρονιά θα παρουσιαστεί και έκδοση pick-up.

Ράλι Ντακάρ – 5η ε.δ.: Μία ακόμη νίκη για τον Loeb!

Ράλι Ντακάρ – 4η ε.δ.: Την σημερινή ειδική κατέκτησε ο Despres!

Μετά από τρία χρόνια λειτουργίας το εργοστάσιο της Maserati AGAP (Avv. Giovanni Agnelli Plant) κατασκεύασε πάνω από 100.000 αυτοκίνητα – Οι 70.000 αφορούν στη Ghibli, ενώ το Νο 100.000 έλαχε να είναι μία λευκή Quattroporte.


Μιχάλης Κατωπόδης

Share Button

katopodis1

To whom it may concern…

Μετά από 16 χρόνια ευδόκιμου εργασιακού βίου στο μικρόκοσμο των περιοδικών αυτοκινήτου, ένα μίνι βιογραφικό. Από ένα συντάκτη, δοκιμαστή, ένα manager, διευθυντή, ανευθυνοϋπεύθυνο... Έναν τύπο τέλος πάντων, καλό παιδί, που πέρασε από διάφορες θέσεις και καρέκλες για να καταλήξει στην αρχή. Να κάνει δηλαδή αυτό που του αρέσει.

Με έντονη, ομολογώ, διάθεση να ξεφύγω από τη λογική του βιογραφικού, θα πω ότι ο χρόνος είναι άτιμο πράμα. Άλλους τους ωριμάζει και άλλους, απλά, τους γερνάει. Μιας λοιπόν που είναι δύσκολο σε μερικές αράδες κείμενο να “διαβάσει” κανείς έναν άνθρωπο, το χαρακτήρα, την προσωπικότητα, το έργο, τη στάση ζωής, όπως και την προσωπική του ηθική περί σωστού και λάθους, θα περιοριστώ στο να αυτοπροσδιοριστώ ως μία ταπεινή πένα, σε ένα site που με αγνή αγάπη για την τεχνολογία και το αυτοκίνητο δημιούργησε ο εμπνευστής του. Ένας τύπος ο οποίος θεωρεί εαυτόν “χαμένο” από το σύγχρονο χάρτη των εκδοτικών εταιριών αλλά με βήματα πίσω του, επάνω στη σκόνη του χρόνου. Κάποιος που, από επιλογή, προτίμησε να μην γίνει “τέρας” για να επιβιώσει.

Θα δώσω όμως αυτό... Η όλη ιστορία ξεκίνησε το 1999, όταν ολοκληρώνοντας το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (Μεταλλουργός Μηχανικός γαρ) ένας 23χρονος έψαχνε δουλειά για να βγάζει χαρτζιλίκι. Αναπάντεχα, η πρώτη πόρτα που άνοιξε ήταν αυτή του Auto Motor und Sport, στις εποχές που ακόμα κράταγε ψηλά τη σημαία. Δεύτερη στάση ο ΔΟΛ, με το τμήμα αυτοκινήτου του in.gr και με το ένθετο Auto ΝΕΑ. Στη συνέχεια ήρθαν οι θέσεις ευθύνης στις Τεχνικές εκδόσεις (4Τ, Auto Bild), στην Option Press και τελικά στο site του Auto Τρίτη. Στιγμές υπήρξαν πολλές, κάποιες από τις οποίες αξίζει κανείς να διηγηθεί. Στο μέλλον, ίσως, για όποιον ενδιαφέρεται να ακούσει.

Μιχάλης Κατωπόδης (mkatopodis@gmail.com)
Share Button