ΝΕΑ

Δημοσιεύματα αναφέρονται σε επικείμενες αλλαγές στη φορολογία αγοράς των καινούργιων αυτοκινήτων (Τέλος Ταξινόμησης) - O ΣΕΑΑ (ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ) ανακοινώνει πως δεν επίκειται καμία αλλαγή στη φορολογία αγοράς των αυτοκινήτων και πως η πληροφορία δεν ευσταθεί, καθώς το Υπ. Οικονομικών μόλις λίγους μήνες πριν αναμόρφωσε τη σχετική φορολογία.

Άνοιξε η λίστα με τις παραγγελίες στην Ελλάδα για την Alfa Romeo Stelvio First Edition

Τι θα δούμε στην ταινία «Green Hell»; [vid]

Opel - PSA: Ο Carlos Tavarus ζήτησε να δει την Merkel!

Η Ford επενδύει 1 δισεκατομμύριο δολάρια στην τεχνολογία της αυτόνομης οδήγησης

H General Motors θέλει να πουλήσει την Opel στον όμιλο PSA!

Ανεξάρτητο σήματα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την VW

Πόσο πωλήθηκε το ελληνικό Renault 5 Turbo Group B;

Οδηγούμε το νέο Honda Civic στην Βαρκελώνη!

Πόσο πιο πάνω από το R8 μπορεί να φτάσει η Audi;


Κώστας Χαλκιαδάκης

Share Button

Εχουν περάσει δώδεκα χρόνια από τότε που η δημοσιογραφία του άνοιξε τις αγκάλες της…και μέχρι σήμερα, δόξω τω θεώ, τον κρατάει ακόμα. Από τα πρώτα κιόλας βήματα η αγάπη μου για το αυτοκίνητο ήτο καταλυτική και για το λόγο αυτό «έδωσε μάχη» για να κάτσει στη θέση του οδηγού…

kostis-foto1Για να είναι ειλικρινής, παθιαζόταν υπέρμετρα να οδηγεί καινούρια αυτοκίνητα από τότε που έκανε κοπάνες στο Λύκειο -αφού δε γούσταρε γεωμετρία κλπ.- διαβάζοντας… τέσσερις τροχούς. Μπορεί να μην είχε πάντοτε χαρτζιλίκι…αλλά όταν αυτό το είχε οι τροχοί και το νεοφερμένο τότε AMS αποτελούσαν συντρόφους στις κοπάνες του (1992 και δώθε). Μακρυγόρησε, ως συνήθως…

Στο μεταξύ προσπαθώντας να βάλει σε τάξη το μυαλό του… και την αγάπη του για τα οικονομικά και τη δημοσιογραφία (είναι πτυχιούχος στα χρηματοοικονομικά), έψαχνε τρόπο να «παρκάρει» στο χώρο του αυτοκινήτου… Δεν μπορεί να πεί ω πως η ανέλιξη του στο συγκεκριμένο χώρο ήταν αυτή που είχε αρχικά «φαντασιωθεί».

Ωστόσο, εδώ και μια δεκαετία μπόρεσε, εν μέσω συμπληγάδων, να υλοποιήσει ένα δικτυακό τόπο για το αυτοκίνητο στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, όπου μέχρι σήμερα τιμά επαγγελματικά. Αν και δεν είχε την ευκαιρία να θητεύσει σε περιοδικό του χώρου, δεν ήταν λίγα τα περιοδικά (οικονομικά κυρίως κατεύθυνσης) στα οποία μπόρεσε να βάλει τη φωτογραφία του έστω και για λίγους μήνες….

Θέλει να ευχαριστήσει το φίλο Nίκο που του έδωσε την ευκαιρία να δίνει το δημοσιογραφικό παρόν στο caroto.gr, έναν ξεχωριστό δικτυακό τόπο πλημμυρισμένο από το πάθος για την τεχνολογία της αυτοκίνησης. Δοκιμές, πλαισιωμένες με καλό ρεπορτάζ πλαισιώνουν τις ηλεκτρονικές του σελίδες με στόχο την έγκυρη ενημέρωση του αναγνώστη.

Σημ: Μίλησε κανείς για οδοιπορικά;; οχι;; Εεεε σε λίγο καιρό το caroto θα ταξιδεύει ανακαλύπτοντας την Ελλάδα. Με τη σφραγίδα του, (editor in tourism sector at Athens News Agency) θα προσπαθήσει να δώσει αέρα Ελλάδας στις σελίδες του. Γιατί τουρισμός χωρίς αυτοκίνητο δε γίνεται.  Αν δείτε και καμιά μαντινάδα εντός της νέας στήλης θα είναι η διαφορετική πινελιά που θα κάνει τη διαφορά…. Καλό μας ταξίδι!

Κώστας Χαλκιαδάκης (caroto@caroto.gr)