ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Tenneco, έρευνα για φθαρμένα αμορτισέρ

monroe_break_test_1

Η Tenneco Inc, από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές συστημάτων ελέγχου εκπομπών καυσαερίων και συστημάτων ανάρτησης και διεύθυνσης, ανακοίνωσε τα αποτελέσματα μιας έρευνας που πραγματοποιήθηκε στη Γερμανία, σχετικά με τα φθαρμένα αμορτισέρ.

Η έρευνα αυτή, με συλλογή πληροφοριών μέχρι το 2010, πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία με τη βοήθεια γερμανικών εργαστηρίων που έλεγξαν 38.949 οχήματα. Σήμερα, ο ρόλος των αμορτισέρ δεν είναι ακόμη αρκετά κατανοητός. Πολλοί οδηγοί, δεν έχουν επίγνωση της λειτουργίας τους, ούτε ξέρουν πόσο συχνά πρέπει να τα αλλάζουν. Αρκετά ενδιαφέροντα συμπεράσματα προκύπτουν από την μελέτη: η πρώτη μεγάλη διαπίστωση σύμφωνα με τα στοιχεία των γερμανικών εργαστηρίων είναι ότι κατά μέσο όρο το 50% των αυτοκινήτων που ελέγχθηκαν, ‘φορούσαν’ φθαρμένα αμορτισέρ.

monroe_curve_testΠιο συγκεκριμένα , το 0% των αυτοκινήτων ηλικίας 4 ετών έχουν φθαρμένα αμορτισέρ .Στα αυτοκίνητα ηλικίας 4 – 6 ετών το ποσοστό κυμαίνεται μεταξύ 40% και 50% και στα 11 χρόνια το ποσοστό ανέρχεται σε 60,3%. Όσον αφορά την ηλικία του αυτοκινήτου , προκύπτει ότι 40% των αυτοκινήτων με ηλικία μεγαλύτερη των 4 ετών έχουν χαλασμένα αμορτισέρ. Για τα αυτοκίνητα μεταξύ 4 και 6 ετών το ποσοστό είναι μεταξύ 40% και 50%, και για αυτοκίνητα μεγαλύτερα των 11 ετών το ποσοστό ανεβαίνει στο 60,3%. Μια άλλη σημαντική διαπίστωση από τα αποτελέσματα της έρευνας είναι ότι η πιθανότητα για ένα αυτοκίνητο να έχει χαλασμένα αμορτισέρ αυξάνει με τα διανυθέντα χιλιόμετρα. Απεδείχθη ότι το 18,5% των νέων αυτοκινήτων (μέχρι ενός χρόνου) με πολλά όμως διανυθέντα χιλιόμετρα (30.971) είχαν χαλασμένα αμορτισέρ.

Η Tenneco, με την μάρκα Monroe θέλει να εκμεταλλευτεί αυτή την ευκαιρία για να επαναλάβει την ανάγκη ελέγχου των αμορτισέρ κάθε 20.000 χιλιόμετρα και να τονίσει ότι ποτέ ο οδηγός δεν πρέπει να περιμένει περισσότερα από 80.000 χιλιόμετρα για να τα αλλάξει. Τα φθαρμένα αμορτισέρ επηρεάζουν άμεσα τη συμπεριφορά του οχήματος. Οδηγώντας με φθαρμένα αμορτισέρ, αυξάνεται monroe_speed_bump_testη απόσταση φρεναρίσματος (ακόμη περισσότερο σε αυτοκίνητα με ABS καθώς το σύστημα τείνει να χάσει την αποτελεσματικότητα του όταν οι κραδασμοί αυξάνονται) και μειώνεται ο έλεγχος στις στροφές.

Από την άλλη, έχοντας αμορτισέρ σε καλή κατάσταση μπορεί να μειωθεί σε μεγάλο βαθμό η αίσθηση ζάλης και γενικά η δυσφορία που προκαλείται μερικές φορές από τις μετακινήσεις με αυτοκίνητο. Η Alessandra Casetta, Marketing Manager για τη Κεντρική και Νότια Ευρώπη της Tenneco για το aftermarket δήλωσε: «Υπάρχει μια επικίνδυνη τάση να υποτιμάμε τη σημασία των αμορτισέρ. Η μελέτη μας επέτρεψε να αποκαλύψουμε μέσα από στοιχεία και δεδομένα ότι γνωρίζαμε ήδη στην εταιρεία μας: πολλοί οδηγούν ακόμα με φθαρμένα αμορτισέρ. Είναι απαραίτητο οι οδηγοί να συνειδητοποιήσουν τους κινδύνους που διατρέχουν οδηγώντας με φθαρμένα αμορτισέρ».

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!