NEA

eCall για όλα τα νέα μοντέλα από το 2015.

eCall adac

Σήμερα (26/2) εγκρίθηκε η πρόταση από την ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου που προβλέπει την στάνταρ τοποθέτηση συστήματος eCall.

Ίσως να έχετε ακούσει για το σύστημα ειδοποίησης eCall το οποίο πέρυσι το καλοκαίρι πέρασε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενώ μόλις σήμερα εγκρίθηκε και από το Κοινοβούλιο με διάφορες αναθεωρήσεις περί του ιδιωτικού απόρρητου σχετικά με τις πληροφορίες θέσης και κίνησης που θα μεταδίδονται μόνο σε περίπτωση εκτάκτου ανάγκης. Υπολογίζετε πως κάθε όχημα που θα εξοπλίζεται με το σύστημα eCall θα έχει κόστος περίπου 100€ το οποίο προφανώς θα επιδοτείται από την Ε.Ε.

Αναλυτικότερα, από τον Οκτώβριο του 2015 τα αυτοκίνητα θα είναι εξοπλισμένα με σύστημα αυτόματης κλήσης των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση σοβαρής σύγκρουσης. Το σύστημα eCall θα καλεί αυτόματα τον αριθμό 112, τον ενιαίο αριθμό έκτακτης ανάγκης στην Ευρώπη, σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος. Θα πληροφορεί τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης για τη θέση του οχήματος, ακόμα και αν ο οδηγός έχει χάσει τις αισθήσεις του ή δεν είναι σε θέση να τηλεφωνήσει.

Οφέλη της υπηρεσίας eCall
Τα δεδομένα που λαμβάνονται μέσω της υπηρεσίας eCall θα επιτρέπουν στις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης να παρέχουν γρηγορότερα βοήθεια στους οδηγούς και τους επιβάτες των οχημάτων, σώζοντας έτσι ζωές και περιθάλποντας ταχύτερα τους τραυματίες. Σύμφωνα με σχετικές εκτιμήσεις το σύστημα eCall μπορεί να μειώσει κατά 40% τον χρόνο επέμβασης των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης στις αστικές ζώνες και κατά 50% στην ύπαιθρο, και να σώσει έως και 2.500 ζωές τον χρόνο.

Πέραν από τα άμεσα οφέλη που προσπορίζει σε θέματα οδικής ασφάλειας, η υπηρεσία eCall θα συμβάλει επίσης σημαντικά στη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης λόγω οδικών ατυχημάτων και στον περιορισμό των δευτερογενών ατυχημάτων λόγω της πλημμελούς ασφάλειας στα σημεία ατυχημάτων. Η εγκαθίδρυση του συστήματος αυτού αναμένεται επίσης να ωφελήσει τις πολυάριθμες επιχειρήσεις που παρέχουν τις χρησιμοποιούμενες τεχνολογίες, τα εξαρτήματα και τις υπηρεσίες που εμπλέκονται στις διάφορες πτυχές της υπηρεσίας eCall, όπως είναι τα συστήματα επί του οχήματος, τα συστήματα ασύρματης μετάδοσης δεδομένων και τα τηλεφωνικά κέντρα δημόσιας ασφάλειας. Επιπλέον, αναμένεται ότι ο εξοπλισμός επί του οχήματος που εισάγεται με το σύστημα eCall μπορεί να χρησιμοποιηθεί για υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας (όπως είναι ο εντοπισμός κλεμμένων αυτοκινήτων).

Πώς λειτουργεί η υπηρεσία eCall;
Η υπηρεσία eCall ενεργοποιείται αυτόματα, μόλις οι αισθητήρες εντός του οχήματος διαπιστώσουν σοβαρή πρόσκρουση του οχήματος. Με την ενεργοποίησή του το σύστημα καλεί τον ευρωπαϊκό αριθμό έκτακτης ανάγκης 112, δημιουργεί τηλεφωνική σύνδεση με το κατάλληλο τηλεφωνικό κέντρο έκτακτης ανάγκης και αποστέλλει λεπτομέρειες του ατυχήματος στις υπηρεσίες διάσωσης, όπως είναι ο χρόνος του ατυχήματος, η ακριβής θέση του οχήματος που συγκρούστηκε και η κατεύθυνση της πορείας του (ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο για αυτοκινητόδρομους και σήραγγες). Την κλήση έκτακτης ανάγκης δύνανται επίσης να ενεργοποιήσουν και χειροκίνητα οι χρήστες με ένα κουμπί στο εσωτερικό του οχήματος, για παράδειγμα σε περίπτωση που πέσει στην αντίληψή τους ένα σοβαρό ατύχημα.

Πηγή: europa.eu

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!