Στο σύνολο της γκάμας του το Suzuki Alto K-Car (ειδική κατηγορία στην Ιαπωνία με μικρούς κινητήρες) είναι το πιο οικονομικό μοντέλο στην ιαπωνική αγορά…
Στην Ευρώπη την κατηγορία αντιπροσωπεύει το Celerio, το οποίο κατάφερε να συγκεντρώσει μετά βίας 3 αστέρια στις δοκιμές του Euro NCAP και διατίθεται στην ελληνική αγορά εδώ και μερικές εβδομάδες με τρικύλινδρο 1.000άρη κινητήρα. Στην Ιαπωνία, το Alto (εκεί διατηρήθηκε η αρχική ονομασία), ακολουθεί μία K-Car φιλοσοφία (αυτοκινητάκια με μήκος μέχρι και 3,50 μέτρα), η οποία χαρακτηρίζεται από τις γωνίες και το ρετρό στυλ του αμαξώματός της.
Το οποίο είναι βασίζεται σε ένα καινούργιο πλαίσιο, με αποτέλεσμα να είναι κατά 60 κιλά πιο ελαφρύ, ενώ εξοπλίζεται με τρικύλινδρο 660 cc σε ατμοσφαιρική και σε turbo εκδοχή. Μάλιστα, συνδυάζεται με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο CVT, ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός ή στους τέσσερις τροχούς. Το βασικό προσθιοκίνητο Alto με 5άρι μηχανικό κιβώτιο ζυγίζει μόλις 610 kg με μέση κατανάλωση μόλις 2,7 lt/100 km (σύμφωνα με τον εκεί κύκλο μέτρησης JC08), αναδεικνύοντας το ως το οικονομικότερο μοντέλο στην Ιαπωνία. Εξαιρώντας, φυσικά, τα υβριδικά…
