NEA

Ποιο είναι το οικονομικότερο μοντέλο στην Ιαπωνία;

2016-Suzuki-Alto-JDM-front-three-quarter

Στο σύνολο της γκάμας του το Suzuki Alto K-Car (ειδική κατηγορία στην Ιαπωνία με μικρούς κινητήρες) είναι το πιο οικονομικό μοντέλο στην ιαπωνική αγορά…

2016-Suzuki-Alto-JDM-interiorΣτην Ευρώπη την κατηγορία αντιπροσωπεύει το Celerio, το οποίο κατάφερε να συγκεντρώσει μετά βίας 3 αστέρια στις δοκιμές του Euro NCAP και διατίθεται στην ελληνική αγορά εδώ και μερικές εβδομάδες με τρικύλινδρο 1.000άρη κινητήρα. Στην Ιαπωνία, το Alto (εκεί διατηρήθηκε η αρχική ονομασία), ακολουθεί μία K-Car φιλοσοφία (αυτοκινητάκια με μήκος μέχρι και 3,50 μέτρα), η οποία χαρακτηρίζεται από τις γωνίες και το ρετρό στυλ του αμαξώματός της.

2016-Suzuki-Alto-JDM-cabinΤο οποίο είναι βασίζεται σε ένα καινούργιο πλαίσιο, με αποτέλεσμα να είναι κατά 60 κιλά πιο ελαφρύ, ενώ εξοπλίζεται με τρικύλινδρο 660 cc σε ατμοσφαιρική και σε turbo εκδοχή. Μάλιστα, συνδυάζεται με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο CVT, ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός ή στους τέσσερις τροχούς. Το βασικό προσθιοκίνητο Alto με 5άρι μηχανικό κιβώτιο ζυγίζει μόλις 610 kg με μέση κατανάλωση μόλις 2,7 lt/100 km (σύμφωνα με τον εκεί κύκλο μέτρησης JC08), αναδεικνύοντας το ως το οικονομικότερο μοντέλο στην Ιαπωνία. Εξαιρώντας, φυσικά, τα υβριδικά…

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!