NEA

Έρχεται το ολοκαίνουργιο Ford GT με περισσότερα από 600 άλογα!

Αναμφίβολα, το μοντέλο που μονοπωλεί το ενδιαφέρον στην έκθεση του Detroit δεν είναι άλλο από το πραγματικά πανέμορφο νέο Ford GT…

Ford-GT-Detroit-2015 (9)Το νέο κεντρομήχανο Ford GT θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2016 και θα εξοπλίζεται με τον ολοκαίνουργιο V6 3.5 Ecoboost με διπλό turbo και ισχύ που θα ξεπερνά τα 600 άλογα. Το εν λόγω μοτέρ θα βασίζεται στους αγωνιστικούς κινητήρες των IMSA Daytona prototypes, θα διαθέτει διπλό ψεκασμό (δηλ. άμεσο στον κύλινδρο + στον αυλό εισαγωγής) και θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη. Η ανάρτηση θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική pushrod (όπως έχει η Lamborghini Aventador, η McLaren και ξεχωριστά σπορ μοντέλα), με ρυθμιζόμενη απόσταση σε ύψος και κεραμικά δισκόφρενα που επιβραδύνουν 20άρηδες τροχούς με ελαστικά Michelin Pilot Super Sport Cup 2.

Ford-GT-Detroit-2015 (3)Τώρα, το GT που βλέπετε στην οθόνη σας είναι ένα πρωτότυπο, το οποίο θα διαφέρει σε πολύ μικρό βαθμό από εκείνο που θα δούμε το 2016, όταν η Ford θα γιορτάσει τα 50 χρόνια από το «1-2-3» που είχε κάνει στις 24 Ώρες του Le Mans το 1966. Γενικότερα, το πρωτότυπο που παρουσιάζει η Ford στο Ντιτρόιτ παραπέμπει άμεσα στο διάσημο προγονό του της δεκαετίας του ΄60 και του ’70, με τόσο περίτεχνο και μεταμοντέρνο τρόπο, δίχως οι σχεδιαστές της Ford να δημιουργήσουν ένα σχήμα ρετρό. Επίσης, σημαντική βελτίωση υπάρχει στην αεροδυναμική για την παραγωγή μέγιστου κάθετου φορτίου, πάντοτε σύμφωνα με την σχεδιαστική ομάδα της Ford.

Ford-GT-Detroit-2015 (13)Ένα από τα νέα στοιχεία που προσδίδουν μία supercar νότα, είναι οι πόρτες που ανοίγουν κάθετα, ένα στοιχείο που πιθανότατα θα διατηρηθεί, μιας και αυτές έχουν «κουμπώσει» πάνω στη μονοκόκ καμπίνα από ανθρακόνημα (τα υποπλαίσια μπροστά και πίσω είναι από αλουμίνιο). Ανθρακόνημα και αλουμίνιο θα «παίξει» πολύ στο GT παραγωγής μιας και τα υλικά αυτά θα καθορίσουν σε μεγάλο ποσοστό την αναλογία κιλών ανά ίππο. Τέλος, το εσωτερικό του νέου Ford GT θα έχει κάποιες πινελιές που θα παραπέμπουν και στην F1, όπως ο πλήρως ψηφιακός και προγραμματιζόμενος πίνακας οργάνων, ενώ θα χρησιμοποιηθεί η νέα πλατφόρμα πολυμέσων Ford SYNC 3. Περισσότερα θα έχουμε να πούμε με τον καιρό, μέχρι τα τέλη του 2016, οπότε θα ξεκινήσει η παραγωγή του άκρως εντυπωσιακού Ford GT!

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button