Κλιμάκιο στο Υπουργείο Οικονομικών μελετά την μείωση ή ακόμη και την κατάργηση όχι μόνο του ειδικού φόρου πολυτελείας, αλλά και γενικότερα κάθε φόρο από τα πολυτελή αυτοκίνητα!
Λόγω της επερχόμενης αύξησης του ΕΚΤ στα υγρά καύσιμα η κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο της υπέρ-φορολόγησης ή της δημιουργίας αντί-κίνητρων για την απόκτηση μικρών σε κυβισμό κινητήρα αυτοκινήτων. Έτσι, εξετάζεται το ενδεχόμενο της προώθησης πολυτελών μοντέλων με υψηλό κυβισμό και κατανάλωση καυσίμου, ώστε να εισρεύσουν ακόμη περισσότερα έσοδα στα κρατικά ταμεία.
Μάλιστα, από το ευνοϊκό μέτρο της φοροαπαλλαγής θα εξαιρεθούν τα ντίζελ και θα αφορά μόνο στις εκδόσεις βενζίνης που έχουν και μεγαλύτερη κατανάλωση! Επίσης, η εκπομπή CO2 θα πριμοδοτείτε για την ενίσχυση των εσόδων της χώρας με δωρεάν διελεύσεις στα διόδια κ.α. Η κατηγοριοποίηση των premium μοντέλων που θα ενταχθούν στο συγκεκριμένο μέτρο φοροαπαλλαγής θα γίνει με κριτήριο την εργοστασιακή τιμή πώλησης, το μήκος του αμαξώματος, την επίδοση στο 0-100 και την τελική ταχύτητα που δίνει ο κατασκευαστής!