Στο μέλλον τα λάστιχα δεν θα έχουν μόνο αισθητήρα για την πίεση, αλλά και επιπλέον σένσορες που θα ενημερώνουν τον οδηγό για την ποιότητα της πρόσφυσης!
Η Continental εξελίσσει μία νέα τεχνολογία ελαστικών που διευρύνει την λειτουργία των ηλεκτρονικών συστημάτων ευστάθειας. Έως τώρα το λάστιχο αποτελούσε ένα απομονωμένο στοιχείο και το μοναδικό που έρχεται σε επαφή με το οδόστρωμα. Ωστόσο, τι θα γινόταν αν υπήρχαν αισθητήρες για να συγκεντρώνουν δεδομένα για την πρόσφυση και την ολίσθηση με απόλυτη ακρίβεια;
Μάλιστα, η Continental λέει πως το eTIS θα μπορούσε να αντικαταστήσει το κλασικό σύστημα ελέγχου πίεσης (TMPS ή Tire Monitor Pressure System) και να υπολογίζει το βάρος, το φορτίο, την συνολική ταχύτητα ώστε να υποδεικνύει στον οδηγό την φθορά ή την αντικατάσταση του ελαστικού.