NEA

Στους δρόμους η Jaguar XF Sportbrake

H στέισον εκδοχή της XF ξεκινά άμεσα τις πωλήσεις της στην Αγγλία, ενώ μέσα στο έτος θα βρει τον δρόμο της και για τις υπόλοιπες αγορές της Ευρώπης…

Η σχεδίαση του αμαξώματος διατηρεί την αισθητική των υπόλοιπων Jaguar αν και το πίσω μέρος στη νέα αυτή εκδοχή της Sportbrake μοιάζει ιδιαίτερα ελκυστική, καθώς αυτή την φορά σχεδιάστηκε ως αυτόνομο μοντέλο και όχι μια εκ των υστέρων προσθήκη στην γκάμα της XF. Μάλιστα ο αρχισχεδιαστής της Jaguar, o Ιan Callum την βρίσκει πολύ πιο όμορφη από την τετράθυρη και μάλλον αυτό δεν απέχει και πολύ από την αλήθεια.

Στο εσωτερικό διατηρείται η εικόνα που γνωρίζουμε από την υπόλοιπη γκάμα της ΧF με κορυφαίας ποιότητας υλικά και ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό, με μία ενδιαφέρουσα προσθήκη: μια μεγάλη πανοραμική οροφή που εκτείνεται σχεδόν σε όλο το μήκος του αμαξώματος. Το άνοιγμα της πίσω πόρτας μπορεί να γίνει ανέπαφα ενώ υπάρχει και η δυνατότητα στον οδηγό να ρυθμίσει το ύψος του ανοίγματος της πέμπτης πόρτας έτσι ώστε να μην “βρίσκει” μέσα σε πάρκινγκ με χαμηλή οροφή.

Ο χώρος των αποσκευών έχει ανέβει στα 565 λίτρα ενώ με τα καθίσματα αναδιπλωμένα φθάνει στα 1.700 λίτρα (25 και 815 λίτρα αντίστοιχα πιο πάνω από την sedan έκδοση), τιμές που την φέρνουν πολύ κοντά στον πιο σημαντικό της αντίπαλο την BMW 5 Touring. Σε σχέση με την προηγούμενη XF Estate είναι 6 χιλιοστά πιο μικρή σε μήκος αλλά έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 51 χιλιοστά, ενώ ιδιαίτερα βελτιωμένος είναι και ο αεροδυναμικός συντελεστής που φθάνει στο 0,29.

Η εταιρία υποστηρίζει ότι δεν υπάρχουν αλλαγές που να μεταβάλλουν τον οδηγικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου, πέρα από το αισθητικό και πρακτικό κομμάτι της συγκεκριμένης έκδοσης με την ενσωμάτωση του τρίτου όγκου. Βασίζεται και αυτό στο ίδιο αλουμινένιο δάπεδο με αυτό της sedan XF, ζυγίζει 1.660 κιλά ενώ η εταιρία υποστηρίζει ότι έχει ιδανική κατανομή βάρους 50/50 ανάμεσα στον εμπρός και τον πίσω άξονα.

Η σημαντικότερη διαφοροποίηση σε σχέση με την sedan είναι η ενσωμάτωση αερανάρτησης στον πίσω άξονα έτσι ώστε να μπορεί να αντέχει τα έξτρα φορτία, χωρίς από την άλλη να μεταβάλλεται το balance του αυτοκινήτου. Παράλληλα όπως και στην “κανονική” έκδοση εφοδιάζεται με το σύστημα Configurable Dynamics το οποίο παρέχει την δυνατότητα στον οδηγό να ρυθμίζει πολλές από τις παραμέτρους της απόδοσης του αυτοκινήτου, όπως για παράδειγμα την ρύθμιση της ανάρτησης, το τιμόνι, την συμπεριφορά του κιβωτίου κ.λπ.

Υπάρχουν επίσης όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά μέσα υποβοήθησης του οδηγού ενώ στις τετρακίνητες εκδόσεις διατίθεται με το σύστημα της Jaguar “All Surface Progress Control” για καλύτερη απόδοση του συστήματος σε ακραίες συνθήκες. Τέλος σε ότι αφορά τους κινητήρες θα διατίθεται με τους ήδη γνωστούς από την XF, ενώ θα υπάρχουν επιλογές σε εξατάχυτο χειροκίνητο ή αυτόματο οκτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, και δικίνητες ή τετρακίνητες εκδόσεις (οι τελευταίες με βελτιωμένο λογισμικό στην μεταφορά της ισχύος ανάμεσα στους δύο άξονες).

 

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!