NEASMS

To Hyundai i30 N έχει 275 άλογα και 0-100 σε 6,1 δλ.! [vid]

Πρόκειται για την πρώτη απόπειρα της Κορεάτικης εταιρίας για ένα σπορ hatchback και μάλιστα βγαίνει σε δύο εκδόσεις: μία πιο ήπια με στόχο αυτοκίνητα όπως το Golf GTI και μία πιο hardcore με πιο υψηλές και απαιτητικές βλέψεις!

Και οι δύο εφοδιάζονται με τον δίλιτρο κινητήρα Τ-GDI o οποίος στην “βασική” έκδοση αποδίδει 250 ίππους ενώ στην πιο γρήγορη με την ονομασία “Performance Package” ανεβάζει την ισχύ στα 275 άλογα. Και στις δύο περιπτώσεις η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου εξατάχυτου κιβωτίου, με την πρώτη να κάνει το 0-100 σε 6,4 δευτερόλεπτα και την δεύτερη σε 6,1 δευτερόλεπτα. Και στις δύο περιπτώσεις η τελική ταχύτητα βρίσκεται στα 250 χλμ/ώρα.

Οι διαφοροποιήσεις είναι αρκετές και σε άλλα σημεία του αυτοκινήτου, με την Performance να έχει ζάντες 19 ιντσών με Pirelli P-Zero, μεγαλύτερα φρένα και -το πιο σημαντικό- ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό στους εμπρός τροχούς. Σε σχέση με τα απλά μοντέλα, η έκδοση “Ν” είναι κατά 4 χιλιοστά χαμηλότερη.

Και στις δύο περιπτώσεις το πλαίσιο έχει δεχθεί σημαντικές ενισχύσεις σε σχέση με τα απλά μοντέλα ενώ υιοθετεί και μία ενεργητική ανάρτηση η οποία παρέχει πέντε προγράμματα λειτουργίας (ECO, Normal, Sport, N και Ν Custom). Οι επιλογή της εκάστοτε ρύθμισης γίνεται από κουμπιά στο τιμόνι, ενώ κάθε ρύθμιση αλλάζει εκτός από την ανάρτηση και την χαρτογράφηση του κινητήρα, τις ρυθμίσεις του συστήματος ESC, τον ήχο που κάνει ο κινητήρας αλλά και την λειτουργία rev matching του κιβωτίου.

Και τα δύο μοντέλα έρχονται με μία ηλεκτρονική γεννήτρια ήχου η οποία τοποθετείται στην βάση του παρμπρίζ και παράγει -σύμφωνα πάντα με την Hyundai- έξτρα ακουστική ευχαρίστηση. Μάλιστα στην περίπτωση της Performance έκδοσης, η μεταβλητή βαλβίδα της εξάτμισης επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει ανάμεσα σε δύο ηχητικά… σάουντρακ ανάλογα με τα γούστα του και τις συνθήκες οδήγησης.

Η εξωτερική εμφάνιση έχει δεχθεί πολλές επεμβάσεις με στόχο να φανεί ο διαφορετικός χαρακτήρας της έκδοσης. Υπάρχουν νέοι προφυλακτήρες και μία αεροτομή στο πίσω μέρος, με την Κορεάτικη εταιρία να υποστηρίζει ότι η σχεδίασή της επιτυγχάνει την ιδανική ρύθμιση ανάμεσα στην επαρκή κάθετη αεροδυναμική δύναμη στις υψηλές ταχύτητες αλλά και την διατήρηση του αεροδυναμικού συντελεστή σε λογικά επίπεδα για την κατηγορία.

Σημαντικές είναι και οι αλλαγές στο σαλόνι, με την Hyundai να βάζει τα δυνατά της στο να δημιουργήσει ένα σπορ περιβάλλον ακόμα και για τους πιο απαιτητικούς Ευρωπαίους αγοραστές αυτής της κατηγορίας. Υπάρχει ένα ειδικό για την συγκεκριμένη έκδοση σπορ τιμόνι που συνδυάζεται με έναν αντίστοιχο επιλογέα ταχυτήτων, πολύ όμορφα μπάκετ καθίσματα και πολλά logos με την ένδειξη “Ν” ώστε να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς.

Η Hyundai θα προσφέρει την συγκεκριμένη έκδοση σε έξι διαφορετικά χρώματα, μεταξύ των οποίων και το αποκλειστικό για αυτό το μοντέλο “Performance Blue”. Η πρώτη επίσημη παρουσίασή του θα γίνει στην Φρανκφούρτη τον Σεπτέμβριο ενώ η παραγωγή του θα ξεκινήσει πριν το τέλος του 2017.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!