Μετά από αρκετούς μήνες διαπραγματεύσεων και μελέτης σημαντικών τεχνικών ζητημάτων, επισφραγίστηκε και επίσημα η εξαγορά της Opel από τον όμιλο Peugeot-Citroen.
Με αυτόν τον τρόπο κλείνει μία ιστορία 88 ετών για την Opel (και της Vauxhaull) ως μέλος της οικογένειας της GM και γίνεται κομμάτι της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρίας στην Ευρώπη, πίσω από την VW, με μερίδιο αγοράς 17%. «Πρόκειται για μία ιστορική ημέρα» δήλωσε ο νέος CEO της Opel Michael Lohscheller, επισημαίνοντας παράλληλα ότι «…σήμερα ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της εταιρίας. Θα συνεχίσουμε να παράγουμε τεχνολογία made in Germany διαθέσιμη για όλους».
Μετά τις υπογραφές έγιναν και αρκετές σημαντικές αλλαγές στα υψηλά κλιμάκια της εταιρίας, με τέσσερα νέα μέλη στο ΔΣ της. Επικεφαλής είναι πλέον ο Michael Lohscheller ο οποίος ήταν το δεξί χέρι του απερχόμενου Διευθύνοντα Συμβούλου της εταιρίας Karl-Thomas Neumann ο οποίος όπως είχε δηλώσει πριν αρκετές εβδομάδες παρέμεινε στην θέση μέχρι να ολοκληρωθεί η συμφωνία.
Από εδώ και πέρα ξεκινά μία οριστικά νέα εποχή για τις δύο εταιρίες, με πολλά μοντέλα να βρίσκονται σε φάση λανσαρίσματος στην αγορά, με πιο σημαντικό το Grandland X. Μέσα στο 2019 θα παρουσιαστεί το νέο Corsa το οποίο θα είναι βασισμένο πάνω στο 208, ενώ κάθε μοντέλο από εδώ και στο εξής θα στήνεται πάνω στις πλατφόρμες και τα μηχανικά μέρη του αντίστοιχου γαλλικού.
Μέσα στις επόμενες 100 ημέρες, το νέο ΔΣ θα εργαστεί συστηματικά πάνω στην εκπόνηση ενός πλάνου για το μέλλον της εταιρίας. Κάτι που σημαίνει ότι θα υπάρχουν πολλές ειδήσεις από την πλευρά της Οpel η οποία ελπίζει να επιστρέψει στην κερδοφορία μέχρι το2020 και να αυξήσει τα περιθώρια κέρδους της (λόγω της κοινής εξέλιξης μοντέλων με την PSA) στο 6% μέχρι το 2026.