Τι πρόβλημα υπάρχει όταν… πηδάμε μία ή δύο σχέσεις;

Όπου και αν πήγε ο νους σας εννοείται πως μιλάμε για χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων και τι γίνεται όταν κάνουμε skip σε μία ή παραπάνω αλλαγές…

Υπάρχει πρόβλημα; Κανένα απολύτως, όπως μας εξηγεί στο παρακάτω βίντεο και το Engineering Explained αρκεί η παράλειψη μίας σχέσης να γίνεται σωστά. Τι εννοούμε; Για παράδειγμα κατά το ανέβασμα από 2α σε 4η θα πρέπει να έχει γεμίσει καλά (η 2α) ώστε να μην κρεμάσει (η 4η). Τώρα, στην περίπτωση του κατεβάσματος (π.χ. σε περίπτωση απότομης επιβράδυνσης) θα πρέπει να εκτιμήσουμε την σωστή μικρότερη σχέση ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα από τα 120 χλμ./ώρα με 5η και πέφτοντας στα μισά περίπου χιλιόμετρα θα ήταν πιο σοφό να κατεβάσουμε σε 3η παρά σε 2α (για να πέσουμε στο κόκκινο των σ.α.λ.). Επίσης, μην επιχειρείτε να φρενάρετε απότομα κατεβάζοντας ταχύτητα. Παλιά κάτι τέτοιο μπορεί να ήταν αποτελεσματικό. Στα σύγχρονα αυτοκίνητα όμως το μόνο που καταφέρνετε είναι να φθείρετε τον συμπλέκτη σας.

5 πράγματα που δεν πρέπει να κάνεις με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close