NEA

To Skoda Karoq είναι το «Αυτοκίνητο του 2019»

Το SUV της Skoda ήταν αυτό που επικράτησε και αναδείχθηκε αυτοκίνητο της χρονιάς για την Ελλάδα ανάμεσα σε ακόμη εννέα εξαιρετικά ανταγωνιστικά μοντέλα…

Φέτος 26 συνολικά δημοσιογράφοι μέλη του θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» έδειξαν την προτίμησή τους ανάμεσα στα μοντέλα της τελικής 10άδας (με αλφαβητική σειρά: Citroen C3 Aircross, Dacia Duster, Ford Focus, Hyundai Kona, Kia Ceed, Mercedes A-Class, Seat Arona, Skoda Karoq, Volvo XC40). Πραγματικά η φετινή χτεσινή ψηφοφορία ήταν πολύ δύσκολη, αφού όλα τα μοντέλα είναι εξαιρετικά και ολοκληρωμένα από κάθε άποψη.

Η φετινή ψηφοφορία ήταν για δεύτερη φορά φανερή (τα προηγούμενα χρόνια ήταν μυστική) και κάθε μέλος έπρεπε να κατανείμει υποχρεωτικά ένα σύνολο 100 βαθμών στα 10 μοντέλα που μετείχαν στη ψηφοφορία. Κανένα αυτοκίνητο δεν επιτρεπόταν να βαθμολογηθεί με λιγότερους από 5 βαθμούς και κανένα με περισσότερους από 20. Ο μεγαλύτερος αριθμός βαθμών (20 ή λιγότεροι, κατά την κρίση κάθε μέλους) μπορούσε να δοθεί μόνο σε ένα αυτοκίνητο. Εκτός από το αυτοκίνητο στο οποίο δίνεται ο μεγαλύτερος αριθμός βαθμών, επιτρέπεται να δοθεί ίδιος αριθμός βαθμών σε δύο ή περισσότερα από τα υπόλοιπα.

H σειρά κατάταξης ήταν: Skoda Karoq (399 βαθμοί), Ford Focus (289), Dacia Duster (281), Kia Ceed (266), Volvo XC40 (259), Seat Arona (246), Hyundai Kona (225), VW T-Roc (224), Citroen C3 Aircross (208), Mercedes A-Class (203). Αξίζει να σημειωθεί πως η Mercedes είχε ανακοινώσει νωρίτερα πως δεν υποστηρίζει τον θεσμό.

Από την φετινή 10άδα οποιοδήποτε μοντέλο θα μπορούσε να βρεθεί στην κορυφή αφού το καθένα αποτελεί μία εξαιρετική επιλογή ανάλογα με τις ανάγκες του υποψήφιου αγοραστή. Και τα 10 όλα είναι ποιοτικά και ασφαλή, καθώς και απόλυτα εναρμονισμένα με τα σύγχρονα δεδομένα σε ότι αγορά τη διασύνδεση και την υποβοήθηση και όλα έχουν σύγχρονους κινητήρες, οπότε ο χαρακτηρισμός «πολύ καλό» ισχύει καθολικά. Από και κει πέρα μετρούν και άλλα κριτήρια, ανάλογα με τη φιλοσοφία και τη λογική της προσέγγισης κάθε μέλους του θεσμού λαμβάνοντας υπόψη υποκειμενικά και αντικειμενικά κριτήρια (ειδάλλως θα ψηφίζαμε όλοι τα ίδια…). Φυσικά λαμβάνεται υπόψη και η τάση της αγοράς προς τα SUV. Προσωπικά:

Skoda Karoq. Επέλεξα να δώσω 14 βαθμούς στο Skoda Karoq για τον βασικό λόγο πως τα συνδυάζει όλα σε ένα. Είναι ένα αυτοκίνητο με πολύ καλή σχέση αξίας τιμής και εξαιρετικά άνετα οδηγικά χαρακτηριστικά. Είναι ότι πρέπει για μια τετραμελή οικογένεια και η ισορροπημένη σχεδίαση του είναι αποδεκτή από την πλειονότητα. Και επειδή η τάση είναι προς τα SUV πιστεύω πως αυτή είναι μια ταιριαστή επιλογή για ένα φαμίλια στην Ελλάδα.

Volvo XC40. Ο παλμός χτυπά στα SUV και για αυτό έδωσα 13 βαθμούς στο καλύτερο κατά την άποψή μου κόμπακτ πολυτελές μοντέλο στο πεδίο δράσης του. Έχει ξεχωριστή σχεδίαση εκτός και εντός, καλούς χώρους με hightech αύρα και είναι το καλύτερο οδηγικά Volvo μέχρι σήμερα. Εξαιρετικός ο 1.500άρης βενζινοκινητήρας.

Dacia Duster. Τρίτη μου επιλογή με 11 βαθμούς ένα ακόμη SUV. Μετά το πιο ισορροπημένο και αυτό που θα θέλαμε όλοι αν είχαμε τα χρήματα, έρχεται μία εξαιρετική επιλογή με όπλο την πολύ χαμηλή τιμή πώλησης. Οι ποιοτικές παραχωρήσεις δεν μπορούν να αναιρέσουν την αξία του Duster με τους νέους κινητήρες και τις μάχιμες εκτός δρόμου δυνατότητες του.

Ford Focus, Kia Ceed, Mercedes A-Class. Παρόλο που η κατηγορία των hatch έχει μεγαλύτερη απήχηση σε εταιρικούς στόλους και λιγότερο σε ιδιώτες οδηγούς δεν θα πρέπει να την ξεχνάμε. Για αυτό έδωσα 10 βαθμούς στο καθένα από τα τρία hatchback. Πρόκειται για εξαιρετικά αυτοκίνητα με διαφορετικές αρετές που εν συντομία θα χαρακτήριζα οδηγοκεντρικό και ταξιδιάρικο το Ford Focus, οικογενειακό και ισορροπημένο το Kia Ceed, ακριβή και high-tech την A-Class.

Citroen C3 Aircross, Hyundai Kona, Seat Arona, VW T-Roc. Έβαλα μαζί τα SUV διότι πραγματικά πρόκειται για πολύ καλά αυτοκίνητα με πολύ καλούς χώρους και οδηγικά χαρακτηριστικά. Υπάρχουν διαφορές όπως και άλλες τόσες ομοιότητες. Με μία λέξη θα έλεγα άνετο το C3 Aircross, ξεχωριστό το Kona, οικογενειακό το Arona και δυναμικό το T-Roc.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!