TRENDINGΑΓΩΝΕΣ

Ηλεκτρικά αγωνιστικά για το ράλι Ακρόπολις; Με την καμία… [video]

Ένα βίντεο μας δείχνει πόσο γρήγορα μπορεί να είναι τα ηλεκτρικά αγωνιστικά για τα ράλι. Αλλά και πόσο ξενέρωτα. Σε τέτοιο βαθμό που εύχεσαι να μην τα δεις ποτέ σε κανένα Ακρόπολις…

Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε ένα ταχύτατο ηλεκτρικό αγωνιστικό στα χέρια του Hayden Paddon. Όπως μπορείτε να δείτε το τετρακίνητο rally-car περνά πολύ γρήγορα από τις στροφές και πλαγιολισθαίνει όπως ένα συμβατικό αυτοκίνητο του WRC.

Ωστόσο, αυτό που λείπει είναι εξίσου σημαντικό με την δύναμη που έχει αυτό το αγωνιστικό (περίπου 1.000 άλογα) και που δεν μπορεί να δώσει ότι και το συμβατικό (από του χρόνου τα υβριδικά WRC). Τι είναι αυτό; Ο απίστευτος ήχος που ακούσαμε πριν από μερικές μέρες να αντηχούν στα βουνά του ράλι Ακρόπολις.

Όσο για το βίντεο, όχι δεν πατήσατε το mute. Απλά τόσο ξενέρωτα ακούγεται/ δεν ακούγεται ένα ηλεκτρικό αγωνιστικό… Διότι το θηρίο δεν πρέπει μόνο να το βλέπεις, αλλά και να το ακούς…

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Σχόλια

  1. Πραγματικά με την καμία!
    Αν και υπάρχει ένας μικρός μηχανολογικός θόρυβος που προέρχεται από το κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού.
    Γιατί με την καμία;
    1) Χρησιμοποιείται ηλεκτρική ενέργεια, η οποία ενέργεια είναι η ευγενέστερη μορφή ενέργειας και δεν πρέπει να χρησιμοποιείται σε αλόγιστες εφαρμογές.
    Βέβαια οι αγώνες εκτός των άλλων χρησιμοποιούνται και ως πειραματικά εργαστήρια όπου εξάγονται πολύτιμα συμπεράσματα.
    2) Θα θέλαμε να μας έδινε ο κατασκευαστής το βάρος του “θηρίου”. Υποθέτω ότι θα ξεπερνά τους 2.5 – 3τόνους.
    3) Ο κίνδυνος δημιουργίας βολταϊκού τόξου στην λειτουργία και επισκευή ηλεκτρικών οχημάτων υποτιμάται και ο κίνδυνος ηλεκτροπληξίας από άμεση επαφή υπερτονίζεται. Συνεπώς εκτός των άλλων θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερο βάρος και κόστος μόνον για την προστασία της τερατώδους μπαταρίας από μικρούς κεραυνούς βολταϊκού τόξου, δεδομένης της καταπόνησης λόγω αγώνων.
    4) Πρέπει να ολοκληρωθεί ο αγώνας με μόνον μία φόρτιση (Εκτός αν έχουν αλλάξει οι κανονισμοί)
    5) Θα μάθουμε ποτέ από τον κατασκευαστή ότι το κόστος κατασκευής του “θηρίου” ξεπερνά κατά δύο και πλέον φορές το κόστος κατασκευής ενός αντίστοιχου αγωνιστικού Μ.Ε.Κ.
    Τα ηλεκτρικά οχήματα είναι απολύτως απαραίτητα για κάποιες ομάδες επαγγελματικές κυρίως, ενώ για τους υπόλοιπους χρήστες θα πρέπει να κατασκευαστούν Πυρηνικοί Σταθμοί.
    Πάντως τα απίστευτα καλά νέα έρχονται από την Porsche.

  2. Αντε με τα κολληματα παλι!
    ποιος ειπε οτι μας αρεσει η ηχορυπανση που το θεωρουμε δεδομενο! Ξεκολληστε κυριως εσεις που αγαπατε το αυτοκινητο!

    1. Καλημέρα, για τους ΑΓΩΝΕΣ μιλάμε στο συγκεκριμένο άρθρο, καλά τα ηλεκτρικά αγωνιστικά αλλά όσο πιο αργά τα δούμε τόσο το καλύτερο. Ας γίνει ένα ανάλογο πρωτάθλημα με e-Rally όπως η e-Formula και ας συνεχίσει το WRC όπως είναι

      Στο caroto.gr έχουμε γράψει πόσο μας αρέσουν τα ηλεκτρικά. Για τα επιβατικά ηλεκτρικά διαβάστε εδώ την άποψη μου και πιστεύω πως δεν θα διαφωνήσετε:

      https://www.caroto.gr/2021/06/04/%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%ad%ce%bd%ce%b1-%ce%b7%ce%bb%ce%b5%ce%ba%cf%84%cf%81%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%ce%b1%cf%85%cf%84%ce%bf%ce%ba%ce%af%ce%bd%ce%b7%cf%84%ce%bf-%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%8d%cf%84/

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button