NEAPINED

Fiat 600e: Διαθέσιμο από 28.190 ευρώ

Από €28.190 ξεκινάει ο τιμοκατάλογος της ηλεκτρικής έκδοσης του ολοκαίνουργιου B-SUV της FIAT, που θα είναι διαθέσιμο στα επίπεδα εξοπλισμού RED και la Prima – Τα 600e συνοδεύονται από 5 χρόνια εγγύηση μηχανικών μερών και 8 χρόνια για το ηλεκτρικό σύστημα.

Διαθέσιμο σε δύο επίπεδα εξοπλισμού με τις ονομασίες RED και la Prima θα είναι το ολοκαίνουργιο B-SUV της FIAT με τον ηλεκτροκινητήρα των 156 HP και την μπαταρία των 54 kWh.

Περιλαμβάνοντας και την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»  η τιμή του πρώτου είναι €28.190 και συμπεριλαμβάνει μεταξύ άλλων προβολείς Full LED, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7”, infotainment με οθόνη αφής 10”, αυτόματο κλιματισμό, ambient light, σύστημα διατήρησης της λωρίδας κίνησης, αυτόματο φρενάρισμα, αναγνώριση των σημάτων του ΚΟΚ και ασύρματο κλειδί.

Για την πολυτελή έκδοση la Prima η τιμή είναι €31.890 και στον εξοπλισμό προστίθενται ζάντες 18”, ενεργό cruise control, περιμετρικοί αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού με μασάζ, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών με hands-free λειτουργία και ασύρματο κλείδωμα με αισθητήρα εγγύτητας.

  • Fiat 600e Red: 38.990 (με προωθητική ενέργεια 1.500 ευρώ πέφτει στα 37.190 ευρώ, με την κρατική επιδότηση στα 28.190 ευρώ).
  • Fiat 600e la Prima: 42.690 (με την έκπτωση και την κρατική επιδότηση στα 31.890 ευρώ).

Όλα τα FIAT 600e καλύπτονται από 5 χρόνια εγγύησης μηχανικών μερών και 8 χρόνια για το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, με την λήψη παραγγελιών να ξεκινάει τις ερχόμενες ημέρες. Παράλληλα θα ανακοινωθεί ο τιμοκατάλογος και για την έκδοση Hybrid με το υβριδικό σύστημα των 100 HP και στάνταρ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων.

Αργότερα θα ανακοινωθούν και οι τιμές του υβριδικού Fiat 600 Hybrid.

Η τεχνολογία του νέου FIAT 600

Το νέο 600e χρησιμοποιεί το πλέον εξελιγμένο ηλεκτρικό σύστημα του ομίλου Stellantis, που είναι κόμπακτ και αποδοτικό. Η συστοιχία των μπαταριών έχει χωρητικότητα 54 kWh και συνεργάζεται με ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 156 PS, εξασφαλίζοντας αυτονομία πάνω από 400 km κατά WLTP σε μικτές συνθήκες και πάνω από 600 km σε καθαρά αστικό περιβάλλον.

Η φόρτιση υποστηρίζει έως 100 kW σε ρεύμα DC που σημαίνει ότι η μπαταρία φτάνει στο 80% σε λιγότερο από μισή ώρα. Για το εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) ο on board φορτιστής είναι 11 kW και μια πλήρης φόρτιση ολοκληρώνεται σε κάτω από έξι ώρες. Ζωηρό και οικονομικό, το 600e ολοκληρώνει την επιτάχυνση 0-50 km/h σε 4,4” και τα 0-100 km/h σε 9”, τη στιγμή που η οδήγησή του είναι πανεύκολη όπως και το παρκάρισμα.

Θέλοντας να εξασφαλίσει σε όλους τη δυνατότητα να επιλέξουν το σύστημα κίνησης που ταιριάζει τέλεια στις ανάγκες τους, η FIAT μέσα στο 2024 θα διαθέσει και την υβριδική έκδοση του μοντέλου.

Ο όρος Hybrid στο 600 υποδηλώνει ένα έξυπνο και αποτελεσματικό σύστημα που αποδίδει 100 PS και μειώνει αξιοσημείωτα την κατανάλωση, εκπέμποντας μόνο 110 έως 114* g CO2/km (αναμένεται η τελική έγκριση).

Το 600 Hybrid δίνει αληθινή υβριδική εμπειρία, με ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία και αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, τόσο στο καθαρά αστικό πεδίο με ταχύτητα έως 30 km/h όσο και στον πιο ανοιχτό δρόμο όταν οι απαιτήσεις ισχύος είναι χαμηλές.

Το σύστημα συντίθεται από έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης με χωρητικότητα 1,2 lt, ισχύ 100 PS και λειτουργία στο θερμοδυναμικό κύκλο Miller, μια μπαταρία ιόντων λιθίου τάσης 48V και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που είναι έξι σχέσεων και τεχνολογίας διπλού συμπλέκτη. Το τελευταίο φιλοξενεί τον ηλεκτρικό κινητήρα -αρχιτεκτονική “P2”- των 21 kW (28,6 PS), το inverter και την κεντρική μονάδα ελέγχου του συστήματος μετάδοσης.

Το νέο FIAT 600 Hybrid ολοκληρώνει την διαδικασία 0-100 km/h σε σχεδόν 11” (τιμή προς τελική έγκριση) και η ροπή του ηλεκτρικού κινητήρα στις πολύ χαμηλές στροφές βελτιώνει τα χαρακτηριστικά απόδοσης και δίνει ζωντανή απόκριση στο πάτημα του γκαζιού.

Το 600 Hybrid ξεκινάει 100% ηλεκτρικά (e-launch) περιορίζοντας ουσιαστικά την κατανάλωση, διαθέτει λειτουργία e-creeping με την οποία κινείται προς τα εμπρός χωρίς ο οδηγός να αγγίζει το γκάζι (e-queueing), ενώ πλήρως ηλεκτρικό μπορεί να είναι και το παρκάρισμα (e-parking).

Συγκεντρώνοντας όλα τα πλεονεκτήματα του εξηλεκτρισμού σε ολόκληρη την γκάμα του, το νέο 600 υπογραμμίζει την ηχηρή επιστροφή της FIAT στο B-Segment, μια κατηγορία στην οποία παραδοσιακά δείχνει το δρόμο.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!