NEAPINED

Ποια κινεζική εταιρία θα έχει το μικρότερο καπέλο από τους δασμούς

Η MG αντιμετωπίζει λιγότερο κίνδυνο από την επιβολή αυξημένων δασμών στην Ευρώπη σε σχέση με άλλες κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες λόγω της σύνθεσης των πωλήσεών της.

Ενώ οι ανταγωνιστές της στην Κίνα επικεντρώνονται κυρίως στα ηλεκτρικά οχήματα, η πλειονότητα των πωλήσεων της MG είναι αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, υβριδικά ή plug-in υβριδικά, τα οποία δεν επηρεάζονται από τους νέους δασμούς.

Η SAIC, η μητρική εταιρεία της MG, πιθανόν να μην υποστεί μεγάλο πλήγμα αν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προχωρήσει με τα σχέδιά της για επιβολή δασμού 48,1% (το υπάρχουν 10% + το 38,1% που θα ισχύσει) στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα MG που εξάγονται στην Ευρώπη.

Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Απρίλιο φέτος, οι πωλήσεις της MG στην Ευρώπη ανήλθαν σε 75.784 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 32%, σύμφωνα με στοιχεία από την Dataforce. Ωστόσο, μόλις το 17% των εισαγωγών της MG στην Ευρωπαϊκή Ένωση θα αντιμετωπίσουν τον πρόσθετο δασμό.

Σε αντίθεση με τις κινεζικές μάρκες που επικεντρώνονται αποκλειστικά στα ηλεκτρικά οχήματα, όπως οι Polestar, Nio, Zeekr και Xpeng, η MG έχει μια ευρύτερη γκάμα προϊόντων.

Το πρώτο τρίμηνο του έτους, μόνο το 32% των πωλήσεων της MG στην Ευρώπη ήταν πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Dataforce.

Αυτή η διαφοροποίηση στην προϊοντική της γκάμα την καθιστά λιγότερο ευάλωτη στις μεταβολές των δασμών που στοχεύουν ειδικά τα ηλεκτρικά οχήματα.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!