Η Mercedes-AMG επιβεβαίωσε την επιστροφή του V8, με την επερχόμενη CLE 63 να διαθέτει έναν νέο ήπιο υβριδικό twin-turbo, σηματοδοτώντας την απομάκρυνση από το αμφιλεγόμενο τετρακύλινδρο plug-in υβριδικό σύστημα της σημερινής C63.
Ο νέος κινητήρας θα φέρει σημαντικές μηχανικές αναβαθμίσεις, όπως έναν ανασχεδιασμένο στροφαλοφόρο άξονα για καλύτερη απόκριση στο γκάζι και υψηλότερη κόκκινη γραμμή. Παράλληλα, ο πιο συμπαγής στροφαλοθάλαμος θα επιτρέψει την τοποθέτησή του σε μοντέλα που δεν είχαν αρχικά σχεδιαστεί για V8, όπως η επόμενη γενιά C63, που αναμένεται το 2026.
Το νέο ήπιο υβριδικό σύστημα θα περιλαμβάνει μια ενσωματωμένη γεννήτρια-μίζα στο κιβώτιο ταχυτήτων, βελτιώνοντας την απόδοση και την ισχύ. Η υπάρχουσα C63, με τον 2,0 λίτρων τετρακύλινδρο plug-in υβριδικό κινητήρα των 680 ίππων, δέχθηκε έντονη κριτική για την έλλειψη χαρακτήρα και ήχου. Αντίθετα, η προηγούμενη C63 S με τον V8 twin-turbo των 510 ίππων, παρά τη χαμηλότερη ισχύ, θεωρήθηκε πιο απολαυστική στην οδήγηση.
Πάντως, η AMG, θέλοντας να διατηρήσει τον χαρακτηριστικό βαθύ ήχο των V8 μοντέλων της, θα ενσωματώσει τεχνητή ηχητική ενίσχυση, καθώς ο νέος επίπεδος στροφαλοφόρος δίνει έναν διαφορετικό ηχητικό τόνο.
Εκτός από τις μηχανικές αλλαγές, η AMG σχεδιάζει να διαφοροποιήσει αισθητά τις βασικές εκδόσεις από τις κορυφαίες, ενισχύοντας την premium εικόνα της. Παράλληλα, ο πρόεδρος της AMG, Michael Schiebe, έχει θέσει ως στόχο την αύξηση των ετήσιων πωλήσεων από 140.000 σε 200.000 μονάδες, ενισχύοντας τη θέση της μάρκας στην κατηγορία των πολυτελών σπορ αυτοκινήτων.