Η Opel παρουσίασε ένα πρωτότυπο που δίνει πιο «περιπετειώδη» διάσταση στο νέο ηλεκτρικό Frontera, μετατρέποντάς το σε ένα crossover με 4×4 προσανατολισμό.
Το πρωτότυπο ονομάζεται Frontera Gravel και βασίζεται στην ηλεκτρική έκδοση του οικογενειακού μοντέλου. Με εμφανείς επεμβάσεις, η Opel δείχνει πώς μπορεί να διαμορφωθεί το Frontera ώστε να ανταποκρίνεται σε απαιτήσεις εκτός δρόμου.
Στο εμπρός μέρος έχει προστεθεί εργάτης ρυμούλκησης και επιπλέον LED φωτιστικά σώματα. Στο πίσω τμήμα υπάρχουν εξωτερικά αποθηκευτικά κουτιά στις πλευρές, ενώ στην οροφή τοποθετήθηκε σχάρα με ρεζέρβα και επιπλέον χώρο φόρτωσης. Οι ζάντες φορούν BFGoodrich ελαστικά παντός εδάφους με έντονο πέλμα.
Η καμπίνα παραμένει ίδια με αυτή της συμβατικής έκδοσης, αλλά αναμένεται να διαθέτει νέες επενδύσεις με πορτοκαλί λεπτομέρειες που συνδυάζονται με τον χρωματισμό του αμαξώματος.
Παρά τον περιπετειώδη χαρακτήρα του, το Frontera Gravel παραμένει ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, κατάλληλο για καθημερινή χρήση αλλά και για εξορμήσεις στη φύση, με χαμηλό κέντρο βάρους και άμεση απόδοση ροπής – χαρακτηριστικά που το καθιστούν ιδανικό για ήπιες εκτός δρόμου διαδρομές.
Βασισμένο στην ηλεκτρική έκδοση του νέου Opel Frontera, το Frontera Gravel παρουσιάστηκε ως μια πρόταση με πιο εκτός δρόμου προσανατολισμό, διατηρώντας όμως τις μηδενικές εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση ρεύματος μεταξύ 18,2 και 18,5 kWh/100 χλμ. (με βάση τον κύκλο WLTP).
Η Opel δεν έχει ανακοινώσει αν το Frontera Gravel θα περάσει στην παραγωγή, ωστόσο οι αλλαγές σε σχέση με την κανονική έκδοση είναι περιορισμένες και θεωρητικά θα μπορούσαν να ενταχθούν σε μια ειδική έκδοση παραγωγής.
Υπενθυμίζεται ότι το Frontera εξελίχθηκε πάνω στην πλατφόρμα Smart Car, κοινή με το Fiat Grande Panda, το οποίο επίσης παρουσιάστηκε πρόσφατα σε έκδοση με τετρακίνηση. Το ιταλικό μοντέλο χρησιμοποιεί υβριδικό σύστημα, ενώ το Frontera Gravel διατηρεί αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.
Στο ενδεχόμενο που η Opel αξιοποιήσει τον εξηλεκτρισμένο πίσω άξονα του Fiat, μια τετρακίνητη έκδοση παραγωγής του Frontera Gravel μοιάζει εφικτή – και θα αποτελούσε έναν έμμεσο φόρο τιμής στην πρώτη γενιά Frontera της δεκαετίας του ’90, η οποία είχε αναπτυχθεί σε συνεργασία με την Isuzu.
Το αυτοκίνητο έχει εξελιχθεί από την ομάδα σχεδιασμού της Opel στο Rüsselsheim και κατασκευάστηκε σε συνεργασία με τις εταιρείες βελτιώσεων BlackFish και XS, με στόχο να εμπνεύσει την κοινότητα φίλων της μάρκας. Η πρώτη δημόσια εμφάνιση του Frontera Gravel θα γίνει στην έκθεση XS CARNIGHT Wörthersee, στην Αυστρία, στις 30 Μαΐου.