NEAPINEDΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

Η VW φέρνει το εργοστασιακό Currywurst στα ράφια των σούπερ μάρκετ

Από τα εργοστάσια της Wolfsburg στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ: το θρυλικό Currywurst της VW θα διατίθεται ως έτοιμο πακέτο σε όλη τη Γερμανία από τα μέσα Ιουνίου 2025.

Η Volkswagen κάνει ένα ακόμα βήμα στην εμπορική αξιοποίηση του διάσημου λουκάνικου με κάρι, το οποίο εδώ και χρόνια ξεπερνά σε πωλήσεις ακόμη και πολλά από τα αυτοκίνητά της. Σύμφωνα με πληροφορίες του γερμανικού πρακτορείου ειδήσεων (dpa), το έτοιμο πακέτο του VW Currywurst θα ξεκινήσει την πορεία της από τα καταστήματα Edeka και Netto στη Βόρεια και Ανατολική Γερμανία, με στόχο στη συνέχεια τη διάθεση σε ολόκληρη τη χώρα.

Το Currywurst της VW παράγεται από το 1973 στο Volkswagen Service Factory, με αρχικό προορισμό τα εργοστασιακά κυλικεία. Σήμερα, αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας στη Wolfsburg, ενώ διατίθεται ήδη σε επιλεγμένα καταστήματα αλλά και στο γήπεδο της ποδοσφαιρικής ομάδας VfL Wolfsburg. Η νέα έτοιμη εκδοχή προορίζεται για φούρνο μικροκυμάτων και στοχεύει να διευρύνει το κοινό της.

«Θέλουμε να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο την παρουσία μας στην αγορά», δήλωσε ο Dietmar Schulz, υπεύθυνος του εν λόγω τμήματος της VW. Όπως εξήγησε, η συνταγή είναι πλήρης, καθώς το κάρι βρίσκεται τόσο στο λουκάνικο όσο και στη σάλτσα. «Δεν χρειάζεται να προσθέσεις έξτρα σκόνη κάρι – έχει ήδη αρκετό», σχολίασε.

Η επιτυχία του Currywurst αποτυπώνεται και στους αριθμούς: το 2024 η VW πούλησε 8,552 εκατομμύρια τεμάχια, περισσότερα από τα 5,2 εκατομμύρια αυτοκίνητα με το σήμα της VW που παραδόθηκαν το ίδιο διάστημα. Ακόμα και αν υπολογιστούν τα συνολικά 9,03 εκατομμύρια αυτοκίνητα του ομίλου (μαζί με Audi, Škoda και Seat), το λουκάνικο με κάρι ακολουθεί με μικρή διαφορά.

Η ιδέα της έτοιμης μορφής δεν είναι καινούργια. Από το 2001, η εταιρεία Meica από τη Σαξονία προσφέρει αντίστοιχο προϊόν, ενώ η ίδια η VW διανέμει από το 2007 την ωμή εκδοχή του Currywurst σε καταστήματα της Βόρειας Γερμανίας. Η διαφορά της νέας πρότασης είναι η ευκολία: ζεσταίνεται απλώς στο φούρνο μικροκυμάτων.

Η Volkswagen βλέπει στη νέα αυτή κατηγορία προϊόντος μια ευκαιρία να προσεγγίσει διαφορετικές ομάδες καταναλωτών, παρότι η γενική τάση της αγοράς στρέφεται προς την πιο υγιεινή και φυτική διατροφή. Παρ’ όλα αυτά, η ζήτηση για κλασικές επιλογές όπως το Currywurst παραμένει σταθερή.

Το λουκάνικο με κάρι έχει αποκτήσει σχεδόν θρυλικό status στους κύκλους της VW, με δική του αριθμητική καταχώριση στον κατάλογο ανταλλακτικών του ομίλου: «199 398 500 A». Το 2021 είχε προκαλέσει αντιδράσεις η απόφαση για προσωρινή αντικατάστασή του από χορτοφαγικές επιλογές σε μία από τις καντίνες, με τον πρώην καγκελάριο Gerhard Schröder να το χαρακτηρίζει «μπάρα δύναμης της τεχνίτριας και του τεχνίτη». Η απόφαση αναιρέθηκε δύο χρόνια αργότερα.

Με τη νέα στρατηγική διάθεσης της έτοιμης εκδοχής του Currywurst, η VW επιχειρεί να διευρύνει την επιτυχία ενός προϊόντος που ξεκίνησε ως εσωτερική επιλογή για το προσωπικό και κατέληξε να γίνει ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα –και εμπορικά επιτυχημένα– σύμβολα του ομίλου.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!